putdus Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Omdat de sterren de mening van jouw assistent/staf zijn ten op zichte van de rest van jouw selectie en wordt ook beïnvloed door de vorm van de speler. Dus jouw assistent kan iemand op dat moment een hele goede speler vinden, maar dat kan komen omdat jouw assistent het misschien niet goed zit of dat de speler in vorm is. Maar als je een hele goede assistent hebt mag je ervan uitgaan dat hij t goed heeft toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september (bewerkt) 3 minuten geleden zei putdus: Maar als je een hele goede assistent hebt mag je ervan uitgaan dat hij t goed heeft toch? Aannames moet je nooit in je leven doen, laten we dat voorop stellen. Ik zou zelf gewoon naar de attributen van een speler kijken en op basis daarvan beoordelen of een speler goed genoeg is. De sterren gebruik ik vooral als een soort van filter. Iemand met 1 ster zou 95 van de 100 keer inderdaad niet goeg genoeg zijn, maar iemand met 2,5 ster kan gewoon gelijkwaardig zijn aan iemand van 3.5/4 sterren. Edit: Even om een voorbeeldje te schetsen. Welke speler zou jij liever hebben? Optie A of optie B? Optie A: Optie B: 21 september bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september OptieA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 6 minuten geleden zei putdus: OptieA Mijn assistent geeft ze beiden als 4 sterren aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Wilhelm Friberg is één van de oprichters van Örgryte IS en tevens voorzitter tussen 1887 en 1926. Met recht een grote meneer dus. Toch was dit ook dé kans om eens een stadion naar mezelf vernoemd te krijgen in FM. Helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 6 uur geleden zei Laki: klopt, maar dat maakt ze misschien niet uitdagend genoeg voor mij om er ooit mee te spelen, al is het wel uitdagender dan de andere vijf grotere teams i guess. Hoewel je wel zou kunnen argumenteren dat Chelsea en United misschien een iets moeilijkere start hebben, omdat je daar toch echt meer transfers nog mee moet gaan doen, en het bij Chelsea ook afhangt hoe de volgende FM het potentieel van veel van hun spelers inschat. Brighton ook een ideaal team voor FM. En Aston Villa, West Ham en Newcastle hebben zo het juiste niveau om ook plezante saves te zijn. Ik vind de AI niet agressief genoeg met transfers, eens een speler bij een club van 3.5 sterren reputatie, en zeker 4 sterren reputatie zit en goed genoeg is voor die club om te spelen, dan is de kans 80-90% zeker dat hij daar blijft voor de rest van zijn carrière, tenzij de club geld nodig heeft en Saudi Arabie komt aankloppen voor een speler van 30+. Hato bijvoorbeeld zit nog steeds bij Ajax, Nico Williams zit nog steeds bij Bilbao. Eigenlijk gebeuren er gewoon te weinig toptransfers tussen de grote teams onderling of zelfs van een groot team bij een subtopper. En welke landen heb je allemaal ingeladen als speelbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 15 uur geleden zei bas huijsmans: En hij stelt op het eerste gezicht niet teleur: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 1 uur geleden zei Steels: En welke landen heb je allemaal ingeladen als speelbaar? Heel veel landen, grote 5, portugal, belgie, nederland, turkije, griekenland. Het is niet dat er geen transfers gebeuren ofzo hé, maar ik vind dat het te vaak gebeurt dat een type speler als Hato of een type spelers als Nico Williams gewoon hun hele carriere of grootste deel ervan bij dezelfde ploeg blijven, als ze een sterspeler zijn en die ploeg heeft vier sterren reputatie ofzo of heeft doorgaans dat europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september De vierde titel is ook binnen. Hopelijk weet ik Europees ook wat succes te boeken de komende seizoenen zodat ik mee kan doen aan het WK voor clubs. Doel met deze club is eigenlijk om die in de wacht te slepen zodat ik de Nationalist Challenge af kan ronden en weer een nieuwe club kan gaan zoeken. Ik denk eover na om dan te proberen om met een attributeless skin de volgende club kampioen te gaan maken in Portugal. De selectie die het dit seizoen heeft gedaan is de onderstaande. Vooral Igor is helemaal ontploft dit seizoen. Vorig seizoen begon die nog als wissel en was het stuivertje wisselen met Barreira. Beiden hadden geen lekker seizoen namelijk. Aan het einde van het seizoen toen het kampioenschap zo goed als binnen was heb ik Igor opgesteld en die eindigde het seizoen best lekker. Die vorm wist die dit seizoen door te trekken en zo besloot ik ook om Barreira in de winterstop van dit seizoen te verkopen voor 45.5 miljoen en kon ik Hugo Lima voor 23 miljoen aantrekken en Pedro Sabino Doutel voor een recordtransfer (met bonussen kan het 48 miljoen worden) van Sporting CP overnemen. Prima manier om door te selecteren als je het mij vraagt. Dit seizoen heb ik dezelfde tactiek gehanteerd met Francisco Lopes. Toen het kampioenschap binnen was hem meteen opgesteld ipv André Bogalho en die ontwikkelt zich ook erg snel. Andere spelers die erg belangrijk zijn voor dit team zijn Aldo Barrigana uit de eigen jeugd, Gustavo Alves die 4 seizoenen geleden voor 4.4 miljoen opgepikt werd en de oude vedettes Goncalo Paiva en Gustavo Sa, die toch steeds minder beginnen te spelen. Maar ook hier staan alweer vervangers voor klaar in de vorm van de al eerder genoemde Hugo Lima en Minervino Besugo. Qua versterkingen komt er denk ik weinig bij omdat het budget erg laag blijft. Het blijft jagen naar koopjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Eerste seizoen met een eigen gebrouwen tactiek! Wel geïnspireerd op wat zaken uit andere tactieken. Tot op heden mogen we nog niet klagen met Hansa Rostock, de eerste seizoenshelft verliep beduidend beter dan in ons derde seizoen. Alleen een matig resultaat tegen Werder Bremen in de derde ronde van de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 0-7 winnen is lekker maar zeker met zeven verschillende doelpuntenmakers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Kansen om te promoveren naar de Premier League begint toch serieuze vormen aan te nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september HO. LY. FUCK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 1 uur geleden zei Thomassje123: Kansen om te promoveren naar de Premier League begint toch serieuze vormen aan te nemen Goh, je verwacht het niet he Wat is dit spel toch fucking voorspelbaar..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Financieel is dit helaas niet af te slaan. Gelukkig had ik er al op voorgesorteerd door Ramos transfervrij af te laten bouwen bij ons en had ik winteraankoop Hugo Lima nog achter de hand als vervanger voor hem. Hopelijk kan ik het geld gebruiken om het stadion uit te gaan breiden en ik op die manier een betere financiele positie kan opbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Geen transfers, alleen eigen jeugd (Via de play-offs moeten promoveren) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 8 uur geleden zei Tim': HO. LY. FUCK. Ik weet niet wat ik hier het meest bijzonder aan vind. GAE die Barcelona via pingels verslaat in Camp Nou of het feit dat Kenneth Taylor bij Barcelona speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 3 uur geleden zei Michaelinho*: Ik weet niet wat ik hier het meest bijzonder aan vind. GAE die Barcelona via pingels verslaat in Camp Nou of het feit dat Kenneth Taylor bij Barcelona speelt Het één toont de oorzaak van het ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september (bewerkt) 12 uur geleden zei Thomassje123: Goh, je verwacht het niet he Wat is dit spel toch fucking voorspelbaar..... Je had nog gelijk over Liverpool, dat die zo laag stonden.. Gefeliciteerd trouwens met de promotie naar de PL! 22 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september (bewerkt) 22 minuten geleden zei xanderoo: Je had nog gelijk over Liverpool, dat die zo laag stonden.. Gefeliciteerd trouwens met de promotie naar de PL! Thnx, 3 wedstrijden in.... Ik ga 100% degraderen maar met Man City, Chelsea en Everton ook wel een loeizware start van het seizoen EDIT: Kansloos dit, het gat tussen de Premier League en de Championship is echt veel te groot voor deze challenge 22 september bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 5 uur geleden zei Michaelinho*: Ik weet niet wat ik hier het meest bijzonder aan vind. GAE die Barcelona via pingels verslaat in Camp Nou of het feit dat Kenneth Taylor bij Barcelona speelt 48 miljoentjes heeft hij gekost. En het ergste is: hij komt nog bizar veel aan spelen toe. 2 uur geleden zei Urbeto: Het één toont de oorzaak van het ander Ja hoor, ga mijn prestaties maar even bagatelliseren In de volgende ronde moet ik trouwens wel even deze goedmaken: De achter-achterneven Tengstedt hebben hun familie trots gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 23 minuten geleden zei Tim': 48 miljoentjes heeft hij gekost. En het ergste is: hij komt nog bizar veel aan spelen toe. Ja hoor, ga mijn prestaties maar even bagatelliseren In de volgende ronde moet ik trouwens wel even deze goedmaken: De achter-achterneven Tengstedt hebben hun familie trots gemaakt. Altijd weer die Portugezen hè @Fantasy @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 32 minuten geleden zei Tim': 48 miljoentjes heeft hij gekost. En het ergste is: hij komt nog bizar veel aan spelen toe. Ja hoor, ga mijn prestaties maar even bagatelliseren In de volgende ronde moet ik trouwens wel even deze goedmaken: De achter-achterneven Tengstedt hebben hun familie trots gemaakt. #TengstedtArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Op 20-9-2024 om 15:51 zei Stefan: Jongens, belangrijk vraagje. Hebben jullie wat standaard aankopen voor non league clubs, laagste divisie Engeland? kijken wat er te huren valt. Spelers huren is de makkelijkste manier, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Wat zijn jullie ervaringen met Estevao? Qua potentie zou hij een topper moeten worden volgens mij, maar na 4 seizoenen is hij nog amper gegroeid bij mij. Ook moeilijk om te bepalen of het nou een buitenspeler, spits of aanvallende middenvelder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten