Mordurette Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 40 minuten geleden zei De Raam: Ja, Austria Wien inderdaad. Clubkeuze is gemaakt maar ben nog in dubio over wat voor type save ik wil spelen. Oostenrijk is een leuke competitie, volgens mij bestaat de regel ook nog dat je geld krijgt hoe meer Oostenrijkse spelers je opstelt over een heel jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Back to back, bitches. In de 95e minuut winst op de nummer 2 waardoor we richting het tweede niveau gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Kan prima. Ga je voor kwaliteit of kwantiteit trouwens? Zo breed mogelijk is namelijk niet zo goed mogelijk. Kwantiteit, maar dit is dus niet mogelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Gisteren een fijn staaltje FM-spelen afgeleverd, al zeg ik het zelf. In mijn vierde seizoen bij Te Awamutu stonden we al in de National League, na drie kampioenschappen op rij. Dat verbaasde me al, aangezien ik Youth Only speel. Aan de andere kant: in de beker zie je vaak kleinere clubs een eind komen, dus het niveauverschil is niet zo gek groot. Maar ja, het hoogste niveau is toch iets anders. Volgens de bets zouden we er keihard uit moeten vliegen. Aanvallend spelen loont echter. Waarom? Omdat geen enkele verdediging topniveau is en er altijd wel fouten worden gemaakt. Goed. Reguliere competitie. Een derde plek, op een straatlengte van de koploper. Door naar de Champions Play-Off, waar zes teams uit de andere twee hoogste divisies ook worden toegevoegd. Acht wedstrijden in 24 dagen. Daar zag ik de kansen. Dankzij de YO-aanpak beschik ik over een gigantische selectie met veel spelers die amper voor elkaar onder doen. Bovendien was er de nieuwe jeugdinstroom vlak voor het einde van het reguliere seizoen, waar (voor mij) twee à drie toppers tussen zaten. Wat doen we met zo'n grote selectie die kwalitatief best in balans is? Rouleren . Waar de andere clubs tegen vermoeide spelers aanliepen, stonden wij telkens met een fit elftal in het veld. Dat zagen we in de resultaten van die acht potjes: vier punten uit de eerste vier wedstrijden; twaalf punten uit de tweede vier wedstrijden. Wat een krijgers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Eindelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 47 minuten geleden zei MR-Badger: Eindelijk! Welk seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 15 minuten geleden zei De Raam: Welk seizoen? 2033 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 23 minuten geleden zei MR-Badger: 2033 Netjes man! Leuk ook om Gil Vicente en Casa Pia zo hoog te zien. Hoe doet Vitória het in jouw game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Het leuke aan mijn huidige Sigma Olomouc save is dat clubs hun bepaalde identiteit bewaren. Ajax bijvoorbeeld ziet er in 2034 nog steeds Nederlands uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 46 minuten geleden zei De Raam: Netjes man! Leuk ook om Gil Vicente en Casa Pia zo hoog te zien. Hoe doet Vitória het in jouw game? Thanks! Ze zijn een middenmotor. Eindigen de laatste seizoenen telkens tussen 13de en 7de plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Lensherr: Het leuke aan mijn huidige Sigma Olomouc save is dat clubs hun bepaalde identiteit bewaren. Ajax bijvoorbeeld ziet er in 2034 nog steeds Nederlands uit. Heb je Nederland speelbaar gemaakt of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Mordurette: Heb je Nederland speelbaar gemaakt of niet? Neen, niet ingeladen. maar ik heb wel zo een set up waardoor ik zo goed als alle spelers heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 3 uur geleden zei Lensherr: Het leuke aan mijn huidige Sigma Olomouc save is dat clubs hun bepaalde identiteit bewaren. Ajax bijvoorbeeld ziet er in 2034 nog steeds Nederlands uit. En de jongste speler in de kern is een 24-jarige Oekraïner..typisch Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni (bewerkt) 17 minuten geleden zei Steels: En de jongste speler in de kern is een 24-jarige Oekraïner..typisch Ajax De hele kern staat er niet op. 13 juni bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 29 minuten geleden zei Lensherr: Neen, niet ingeladen. maar ik heb wel zo een set up waardoor ik zo goed als alle spelers heb. Het is meer dat clubs waarbij de competitie niet is ingeladen ook minder transfers zullen doen. Dat kan een reden zijn dat er veel Nederlanders rondlopen die wellicht uit eigen jeugd zijn doorgestroomd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 4 minuten geleden zei Mordurette: Het is meer dat clubs waarbij de competitie niet is ingeladen ook minder transfers zullen doen. Dat kan een reden zijn dat er veel Nederlanders rondlopen die wellicht uit eigen jeugd zijn doorgestroomd? Dat kan. maar Vitik en Karabec zaten hier ook na vier seizoenen nog bij Sparta Praag alvorens ik hun kon aantrekken. De grote 5 competities zijn wel ingeladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 33 minuten geleden zei Mordurette: Het is meer dat clubs waarbij de competitie niet is ingeladen ook minder transfers zullen doen. Dat kan een reden zijn dat er veel Nederlanders rondlopen die wellicht uit eigen jeugd zijn doorgestroomd? Ze trekken ook vooral Nederlandse spelers aan. Oosterwolde, Boadu, Rosario, Blind, Hateboer, Klaassen, Ter Avest. Of spelers die in Nederland actief waren zoals Kitolano, Ivanusec. Volgens mij heeft dit te maken omdat er heel veel goede spelers beschikbaar zijn met deze setup, waardoor de grote clubs overal ter wereld kunnen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 53 minuten geleden zei Lensherr: Ze trekken ook vooral Nederlandse spelers aan. Oosterwolde, Boadu, Rosario, Blind, Hateboer, Klaassen, Ter Avest. Of spelers die in Nederland actief waren zoals Kitolano, Ivanusec. Volgens mij heeft dit te maken omdat er heel veel goede spelers beschikbaar zijn met deze setup, waardoor de grote clubs overal ter wereld kunnen kopen. Zou ook best kunnen hoor, daar heb ik verder geen besef van 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Neymar bij Crystal Palace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 31 minuten geleden zei La Pulga: Neymar bij Crystal Palace Ben je de save van @mattihamstra aan het spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Oei dat weet ik niet, weet wel dat ik net me Turkse keeper heb verkocht en dat Onana mee is naar de Afrika Cup. Ik heb dus eventjes geen keeper mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Op 12-6-2024 om 09:32 zei Thierryvane: Heb Uzun bij Ingolstadt. Gebruikte hem heel lang als schaduwspits, flinke cheatcode. Zal vanavond een screentje maken! Ben benieuwd! Speel in principe 433 met de punt naar achter (dus zonder AM), maar kan ‘m een kans als Trequartista geven in de spits of schaduw spits op AM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 16 uur geleden zei Lensherr: Volgens mij heeft dit te maken omdat er heel veel goede spelers beschikbaar zijn met deze setup, waardoor de grote clubs overal ter wereld kunnen kopen. Heb je met deze setup niet moeite om jouw spelers voor een goede prijs te verkopen? Bij de topspelers zal dat nog meevallen, maar de spelers waar je vanaf wil en het middensegment. Clubs hebben immers kandidaten voor het uitkiezen dus is er altijd een goedkopere optie. Doordat je niet zoveel competities in hebt geladen, is de concurrentie op de markt ook niet heel stevig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 30 minuten geleden zei De Raam: Heb je met deze setup niet moeite om jouw spelers voor een goede prijs te verkopen? Bij de topspelers zal dat nog meevallen, maar de spelers waar je vanaf wil en het middensegment. Clubs hebben immers kandidaten voor het uitkiezen dus is er altijd een goedkopere optie. Doordat je niet zoveel competities in hebt geladen, is de concurrentie op de markt ook niet heel stevig. Even bellen met mijn vriend Ali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 7 uur geleden zei SantiagoMunez: Ben benieuwd! Speel in principe 433 met de punt naar achter (dus zonder AM), maar kan ‘m een kans als Trequartista geven in de spits of schaduw spits op AM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten