SpartaPiet Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 3 uur geleden zei Kyrill: @Dansmeister @neva Dit zijn Eza Lawrence zijn vorm cijfers op CV grotendeels. Gaat meer dan goed, en bewijst tot dsuver jullie ongelijk , met gemak zelfs. Ook voor jou @ReneLeBlanc mention maar. Dit gaat meer dan goed op CV haha Hij speelt bijna wekelijks in een andere rol, dat is niet echt bevordelijk voor zijn ontwikkeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 2 uur geleden zei SpartaPiet: Hij speelt bijna wekelijks in een andere rol, dat is niet echt bevordelijk voor zijn ontwikkeling Dankjewel hebt helemaal gelijk, niet bij stil gestaan. Vanaf nu zoveel mogelijk en alleen maar BPD. En ervaren krachten als GM, Guehi en Tomori lekker maar NCB of Libero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 7 uur geleden zei Kyrill: Je hebt hem blijkbaar gekocht of gehuurd met terugkoop optie voor Ac Milan Dat kan je volgende keer beter uithalen. Maar omdat zij het buiten de window doet, kan je iig nog halfjaartje genieten op huurbasis , op het terras van Terraciano Hmm, denk dat je gelijk hebt, maar dit laat in mijn ogen wat anders zien Zal wel weer een soort vertaal foutje zijn in de game dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 4 minuten geleden zei Joery: Hmm, denk dat je gelijk hebt, maar dit laat in mijn ogen wat anders zien Zal wel weer een soort vertaal foutje zijn in de game dan. Hahahaha gekke FM. Lijkt wel Fifa 23 Careermode op de PS4... Krijg ik als Xavi vragen over de afwezigheid van Araujo, terwijl ie gewoon speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) San Marino is massive!!!! Maar serieus, voor het eerst in de save heb ik echt het gevoel dat de 1e plek haalbaar is in pak hem beet 20 seizoenen 29 maart bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Ik ging bij de 0-3 even drinken pakken, kwam terug bij 3-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 2 uur geleden zei Thomassje123: San Marino is massive!!!! Maar serieus, voor het eerst in de save heb ik echt het gevoel dat de 1e plek haalbaar is in pak hem beet 20 seizoenen Voor hoe ongekend veel tijd jij in je save hebt zitten vind ik het verbazingwekkend dat jij je niet stoort aan het ontbreken van een logopack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Bedankt voor je reactie, scheelt mij een dubbelpost. Terugwedstrijd is gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamingPro24 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Kan je op de ps5 ook face packs downloaden en het meest up to date database fixen? Op de ps5 heeft bijvoorbeeld het nationale team van Duitsland allemaal default namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 13 uur geleden zei Kyrill: Hahahaha gekke FM. Lijkt wel Fifa 23 Careermode op de PS4... Krijg ik als Xavi vragen over de afwezigheid van Araujo, terwijl ie gewoon speelt De uiteindelijke uitkomst; Snap jij het nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 16 minuten geleden zei Joery: De uiteindelijke uitkomst; Snap jij het nog? HAhhaha nee. Je wou hem toch, dat is het belangrijkste toch? Fijn weekend maatje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Wat een seizoen dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Is er ergens een goede DB te vinden van de lagere klasses van Nederland? Ik vraag dit voor een vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) Met nog twee wedstrijden te gaan in de League 1 is het erg spannend. Coventry blijft ook maar winnen. Zijn beide al gepromoveerd, maar een back to back kampioenschap is altijd lekker. 30 maart bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart We stevenen af op ons eerste kampioenschap in Kroatie, wat dan ook tevens mijn laatste gaat zijn. Na het seizoen mijn contract verscheuren om te kijken wat er dan op ons pad komt. In de Europa League zijn we overigens ook nog actief met een kwartfinale tegen Freiburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 15 uur geleden zei Urbeto: Voor hoe ongekend veel tijd jij in je save hebt zitten vind ik het verbazingwekkend dat jij je niet stoort aan het ontbreken van een logopack Ik ben dit te veel gewend haha, voor mij is het juist raar als ik er nu ineens een logopack op gooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Helaas, Porto toch echt wel een maatje te groot. Toch een prachtig einde aan het avontuur in Kroatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Ze willen er een Luiks plezierke van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 19 minuten geleden zei Lensherr: Ze willen er een Luiks plezierke van maken. Waar zit je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Lierse Kempenzonen een nationalist challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 1 uur geleden zei Lensherr: Ze willen er een Luiks plezierke van maken. Overweeg je te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart San Marino gaat naar divisie B, nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 17 minuten geleden zei Genkie_06: Overweeg je te gaan? Nee. De bedoeling is om bij Lierse een WK voor clubs te winnen met alleen maar Belgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 26 minuten geleden zei Lensherr: Nee. De bedoeling is om bij Lierse een WK voor clubs te winnen met alleen maar Belgen Mooi doel vriend Zal wel aantal seizoenen kunnen duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 12,643 punten uit de groepsfase is bizar goed. 6 van de 7 clubs gaan ook overwinteren in Europa Toch heeft Spanje een nog betere score, hoe ga ik die in godsnaam zo voorbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten