Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Kyrill:

@Dansmeister @neva Dit zijn Eza Lawrence zijn vorm cijfers op CV grotendeels. Gaat meer dan goed, en bewijst tot dsuver jullie ongelijk , met gemak zelfs;c;). Ook voor jou @ReneLeBlanc mention maar. Dit gaat meer dan goed op CV haha :cheer:

Ezra Lawrence vorm op CV.png

Hij speelt bijna wekelijks in een andere rol, dat is niet echt bevordelijk voor zijn ontwikkeling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SpartaPiet:

Hij speelt bijna wekelijks in een andere rol, dat is niet echt bevordelijk voor zijn ontwikkeling

Dankjewel hebt helemaal gelijk, niet bij stil gestaan. Vanaf nu zoveel mogelijk en alleen maar BPD. En ervaren krachten als GM, Guehi en Tomori lekker maar NCB of Libero. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

Je hebt hem blijkbaar gekocht of gehuurd met terugkoop optie voor Ac Milan ;)

Dat kan je volgende keer beter uithalen. Maar omdat zij het buiten de window doet, kan je iig nog halfjaartje genieten op huurbasis , op het terras van Terraciano;c

Hmm, denk dat je gelijk hebt, maar dit laat in mijn ogen wat anders zien ;c Zal wel weer een soort vertaal foutje zijn in de game dan.

Schermafbeelding2024-03-29om20_07_14.png.bff24b2157b28e5792b20241d3af826f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Joery:

Hmm, denk dat je gelijk hebt, maar dit laat in mijn ogen wat anders zien  Zal wel weer een soort vertaal foutje zijn in de game dan.

Schermafbeelding2024-03-29om20_07_14.png.bff24b2157b28e5792b20241d3af826f.png

Hahahaha gekke FM. Lijkt wel Fifa 23 Careermode op de PS4... Krijg ik als Xavi vragen over de afwezigheid van Araujo, terwijl ie gewoon speelt :D;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thomassje123:

6780d1cb68a60698480048ac488877c5.png

33b11d1cd32974472d134383dbb34442.png

San Marino is massive!!!!

Maar serieus, voor het eerst in de save heb ik echt het gevoel dat de 1e plek haalbaar is in pak hem beet 20 seizoenen

Voor hoe ongekend veel tijd jij in je save hebt zitten vind ik het verbazingwekkend dat jij je niet stoort aan het ontbreken van een logopack ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyrill:

Hahahaha gekke FM. Lijkt wel Fifa 23 Careermode op de PS4... Krijg ik als Xavi vragen over de afwezigheid van Araujo, terwijl ie gewoon speelt :D;c

De uiteindelijke uitkomst;

Schermafbeelding2024-03-30om09_39_24.png.7ef0175b733fe9f6ffa451c406783ba8.png

Snap jij het nog? ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.e362f5c3b38c5976f5db4b152fad5a37.png

We stevenen af op ons eerste kampioenschap in Kroatie, wat dan ook tevens mijn laatste gaat zijn. Na het seizoen mijn contract verscheuren om te kijken wat er dan op ons pad komt. In de Europa League zijn we overigens ook nog actief met een kwartfinale tegen Freiburg. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Urbeto:

Voor hoe ongekend veel tijd jij in je save hebt zitten vind ik het verbazingwekkend dat jij je niet stoort aan het ontbreken van een logopack 

Ik ben dit te veel gewend haha, voor mij is het juist raar als ik er nu ineens een logopack op gooi :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites