Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zeg maar guys, wat is de uitslag hiervan..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 3-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 23 uur geleden zei bas huijsmans: Jij vraagt om advies, jij krijgt advies en je gaat dat advies weerleggen. Daarmee denk ik dat jouw voorkeur naar optie 2 uit gaat en dan zal ik die opstellen. Wil je op dit moment de beste speler op stellen of wil je naar de toekomst kijken? Dan weet je wie je moet opstellen Ik probeerde gewoon meer reacties uit te lokken. Beide spelers hebben hun voor- en nadelen. Door advocaat van de duivel te spelen hoopte ik gewoon op extra inzichten vanuit andere leden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 19 uur geleden zei Badmuts: Binnenkort weer eens dit spel oppakken. Nieuwe challenge bedacht namelijk. Proberen om meer Liechtensteinse dan Zwitserse ploegen in de bovenste Zwitserse divisie te krijgen terwijl ik maar 1 ploeg tegelijk mag managen DB al gevonden dus kan binnenkort beginnen! Wat zou er gebeuren als de volledige hoogste divisie vol zit met clubs uit Liechtenstein? Zou FM dat aankunnen? Want dan schuiven Europese tickets zo ver door dat ze op het tweede niveau terecht komen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 44 minuten geleden zei De Raam: 3-1 Correct Hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) 3 uur geleden zei MisterX: Wat zou er gebeuren als de volledige hoogste divisie vol zit met clubs uit Liechtenstein? Zou FM dat aankunnen? Want dan schuiven Europese tickets zo ver door dat ze op het tweede niveau terecht komen?! Zijn maar 7 ploegen dus vol zitten lukt niet in een competitie van 12 teams Als Zwitserland zo hoog komt dat ze 6 plekken krijgen dan gaat FM uit van de Zwitserse club met de hoogste reputatie dat niet is gekwalificeerd. Heb ik al zat meegemaakt met mijn db testen in bekers als ze te weinig ploegen hebben. Dus in feite gebruiken ze hetzelfde systeem als promoties van inactieve divisies. Willekeurig maar reputatie is heel bepalend... 23 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari met nog 10 duels lijken we af te stevenen op lijfsbehoud in ons eerste premier league seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Hebben we het ook maar gehad.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 10 minuten geleden zei Bolderbast: Hebben we het ook maar gehad.. Uit gaat best lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 45 minuten geleden zei Kyrill: Uit gaat best lekker Thuis ook wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) En we zijn begonnen! Doel van de save: Minimaal 6 Liechtensteinse elftallen in de bovenste divisie van Zwitserland krijgen. Alle 7 is bonus! Aantal regels aan de save: 1. Ik moet beginnen met de club die in de laagste divisie zit 2. Als ik promoveer moet ik ontslag nemen en pak ik daarna de club die dan in de laagste divisie zit. Beginnen met FC Triesenberg. Op dit moment drie clubs in Divisie 7 volgens mij bij elkaar: Schaan, Triesen, Triesenberg. In de andere competitie zit Ruggell. Hou jullie op de hoogte! 23 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Typisch FM potje. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. 3-1 achter, terugkomen tot 3-3 en dan in minuut 94 denkt grote vriend Noppert. Goh ik speel de bal in de voeten van Lozano die recht voor mij staat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Neen Antwerp, nu niet, morgen niet, gewoon nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Ze leren het ook nooit he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari #Karelball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari 19 uur geleden zei Niejo101: Syrianska FC -> Gaziantep -> Yokohama FC -> Vitoria de Guimaraes -> ...... Heel tof zo'n carrière Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 4 uur geleden zei Superboeren: Typisch FM potje. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. 3-1 achter, terugkomen tot 3-3 en dan in minuut 94 denkt grote vriend Noppert. Goh ik speel de bal in de voeten van Lozano die recht voor mij staat.. Klinkt inderdaad als Noppert . -- Deze oude baas draagt onze ploeg toch nog even met zijn 38 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 3 minuten geleden zei Kyrill: London moet plat! Osimhen een hartstilstand!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 februari Auteur Share Geplaatst 23 februari Ken je die grap van die vermoeide koe? Nee? Die is uitgemolken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Vind mooi zat voor vandaag.Resultaten zijn meer dan prima,mooie ongeslagen reeksje nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 15 minuten geleden zei Rrrood: Lekker bezig maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Auf geht's! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari ons eerste Premier League seizoen, niet verwacht dat we ons uiteindelijk relatief simpel gingen handhaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten