Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei bas huijsmans:

Jij vraagt om advies, jij krijgt advies en je gaat dat advies weerleggen. Daarmee denk ik dat jouw voorkeur naar optie 2 uit gaat en dan zal ik die opstellen.

Wil je op dit moment de beste speler op stellen of wil je naar de toekomst kijken? Dan weet je wie je moet opstellen

Ik probeerde gewoon meer reacties uit te lokken. Beide spelers hebben hun voor- en nadelen. Door advocaat van de duivel te spelen hoopte ik gewoon op extra inzichten vanuit andere leden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Badmuts:

Binnenkort weer eens dit spel oppakken. Nieuwe challenge bedacht namelijk. Proberen om meer Liechtensteinse dan Zwitserse ploegen in de bovenste Zwitserse divisie te krijgen terwijl ik maar 1 ploeg tegelijk mag managen

DB al gevonden dus kan binnenkort beginnen! 

Wat zou er gebeuren als de volledige hoogste divisie vol zit met clubs uit Liechtenstein? Zou FM dat aankunnen? Want dan schuiven Europese tickets zo ver door dat ze op het tweede niveau terecht komen?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

Wat zou er gebeuren als de volledige hoogste divisie vol zit met clubs uit Liechtenstein? Zou FM dat aankunnen? Want dan schuiven Europese tickets zo ver door dat ze op het tweede niveau terecht komen?! 

Zijn maar 7 ploegen dus vol zitten lukt niet in een competitie van 12 teams :)

Als Zwitserland zo hoog komt dat ze 6 plekken krijgen dan gaat FM uit van de Zwitserse club met de hoogste reputatie dat niet is gekwalificeerd. Heb ik al zat meegemaakt met mijn db testen in bekers als ze te weinig ploegen hebben.

Dus in feite gebruiken ze hetzelfde systeem als promoties van inactieve divisies. Willekeurig maar reputatie is heel bepalend... 

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we zijn begonnen!

Doel van de save: Minimaal 6 Liechtensteinse elftallen in de bovenste divisie van Zwitserland krijgen. Alle 7 is bonus!

Aantal regels aan de save:

1. Ik moet beginnen met de club die in de laagste divisie zit

2. Als ik promoveer moet ik ontslag nemen en pak ik daarna de club die dan in de laagste divisie zit.

Beginnen met FC Triesenberg. Op dit moment drie clubs in Divisie 7 volgens mij bij elkaar: Schaan, Triesen, Triesenberg. In de andere competitie zit Ruggell. Hou jullie op de hoogte!

image.thumb.png.bfcff837307bb65c103a792280c4b07f.png

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Superboeren:

Typisch FM potje. Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. 3-1 achter, terugkomen tot 3-3 en dan in minuut 94 denkt grote vriend Noppert. Goh ik speel de bal in de voeten van Lozano die recht voor mij staat..

Klinkt inderdaad als Noppert :D.

--

Schermafbeelding2024-02-23om19_37_17.thumb.png.eb0e962a6cf733f171b94384cf89abcc.png

Deze oude baas draagt onze ploeg toch nog even met zijn 38 jaar _O_ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites