De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Lekker spatiebalkrammen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 1 uur geleden zei Steels: Veel spelers, maar weinig clubs die transfers doen dus..dan is het ook niet zo verwonderlijk dat ze niet bij jouw spelers uitkomen aangezien er meer dan keuze zat is. heb het al aangepast, want ik had die conclusie zelf ook al getrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Weet iemand hier of wanneer je met Monaco speelt je ook geen belastingtegenvaller krijgt indien je winst boekt gedurende een seizoen? Of überhaupt belasting over salarissen bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 1 uur geleden zei De Raam: Lekker spatiebalkrammen! Leuk maar het overgrote deel mag ik niet opstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 2 uur geleden zei De Raam: Lekker spatiebalkrammen! hou ons op de hoogte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 51 minuten geleden zei CrisChivu: hou ons op de hoogte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Wait what?!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 54 minuten geleden zei De Raam: is het net las in het echt dat je spelers toegewezen krijgt of mag je ook spelers aanvragen voor jong en evt kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 1 minuut geleden zei CrisChivu: is het net las in het echt dat je spelers toegewezen krijgt of mag je ook spelers aanvragen voor jong en evt kopen? Je kunt spelers uit Jong selecteren en uit Onder 18, als die niet al gespeeld hebben of op dezelfde dag spelen. Een dag voor de wedstrijden krijg je te horen of je spelers uit het eerste mag gebruiken. Bij sommige spelers mag ik contracten verlengen, als Van 't Schip dat aan mij delegeert. Ik kan gewoon scouten en spelers aanbiedingen doen maar als je een te goede speler koopt gaat ie meteen naar het eerste. Bestuur wil ook nog wel eens aankopen tegenhouden. Dit krijg je in de inbox: Maar spelers boven de 23 mag ik dan weer niet gebruiken in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari mooi man @De Raam en asl je spelers meer opstelt dan 20 min? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari (bewerkt) 24 minuten geleden zei CrisChivu: mooi man @De Raam en asl je spelers meer opstelt dan 20 min? Ik heb vaak bij 20 minuten dat ik ze op het laatste moment toch niet kan selecteren. Als wordt aangegeven van bijvoorbeeld zestig minuten, kan ik ze gewoon laten staan in principe. Tegen Dordrecht mocht Hlynsson 60 minuten meespelen, heeft gewoon de wedstrijd volgemaakt. Sommige spelers worden ook de hele tijd heen en weer geschoven, best wel irritant. De ene week bij ons in de selectie en dan wordt ie weer naar Ajax 1 gehaald en een week later weer terug. Oh, en dit. Als spelers goed presteren, gaat de moederclub (Ajax 1) ze proberen te verhuren. Dit terwijl we betere faciliteiten hebben, betere training en op hetzelfde niveau spelen. Je moet dus echt wel continu aanpassen. 19 februari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Mijn nieuwe stadion vanaf dit seizoen 50.578 plaatsen, ik kan uitbreiden naar 65.521 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Ik ga eventjes terug de geschiedenis in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Stiffie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Op 15-2-2024 om 08:23 zei Big Mike: Timpy00 bv, dat was nog echt een klein pikkie toen we hem leerde kennen. 😜 Is/heeft die nog steeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Uit verveling maar weer eens een nieuw gamepje begonnen ditmaal mijn eerste vakantiebestemming, CD Tenerife Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Super Cuppie toegevoegd aan de prijzenkast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Goed eerste seizoen gedraaid in de League 2. Moet wel wat gebeuren qua transfers (vooral huren vrees ik) om leuk mee te kunnen doen in de League 1 volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Op 17-2-2024 om 00:10 zei JC14: In de finale treffen we uiteraard de derde club van de top 3 in NL. Wellicht de dubbel als we de beker winnen, in de KKD bijna 20 punten voor. Verwacht binnen één á twee wedstrijden dat de titel binnen is. Makkie.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Misschien toch wel beetje zijn niveau. Over niveau gesproken, waar spookt @neva uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Aan home-grown spelers geen gebrek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 6 uur geleden zei La Pulga: Misschien toch wel beetje zijn niveau. Over niveau gesproken, waar spookt @neva uit? Fuck. Hij is al bezet @Dansmeister! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 23 minuten geleden zei Thierryvane: Fuck. Hij is al bezet @Dansmeister! Buiten de randstad is buitenland voor Boertje. Die is dus over een week of drie weer beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Eergisteren met een nieuwe game begonnen. Dit kan natuurlijk alleen maar plezier opleveren. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 6 minuten geleden zei Dansmeister: Eergisteren met een nieuwe game begonnen. Dit kan natuurlijk alleen maar plezier opleveren. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten