Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Steels:

Veel spelers, maar weinig clubs die transfers doen dus..dan is het ook niet zo verwonderlijk dat ze niet bij jouw spelers uitkomen aangezien er meer dan keuze zat is.

heb het al aangepast, want ik had die conclusie zelf ook al getrokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei CrisChivu:

is het net las in het echt dat je spelers toegewezen krijgt of mag je ook spelers aanvragen voor jong en evt kopen?

Je kunt spelers uit Jong selecteren en uit Onder 18, als die niet al gespeeld hebben of op dezelfde dag spelen. Een dag voor de wedstrijden krijg je te horen of je spelers uit het eerste mag gebruiken. Bij sommige spelers mag ik contracten verlengen, als Van 't Schip dat aan mij delegeert. Ik kan gewoon scouten en spelers aanbiedingen doen maar als je een te goede speler koopt gaat ie meteen naar het eerste. Bestuur wil ook nog wel eens aankopen tegenhouden. 

Dit krijg je in de inbox:

image.thumb.png.8a4e897ccf6c51f7783b59b567540a86.png

Maar spelers boven de 23 mag ik dan weer niet gebruiken in de KKD. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei CrisChivu:

mooi man @De Raam en asl je spelers meer opstelt dan 20 min?

Ik heb vaak bij 20 minuten dat ik ze op het laatste moment toch niet kan selecteren. Als wordt aangegeven van bijvoorbeeld zestig minuten, kan ik ze gewoon laten staan in principe. Tegen Dordrecht mocht Hlynsson 60 minuten meespelen, heeft gewoon de wedstrijd volgemaakt. Sommige spelers worden ook de hele tijd heen en weer geschoven, best wel irritant. De ene week bij ons in de selectie en dan wordt ie weer naar Ajax 1 gehaald en een week later weer terug. 

image.png.3c8b3bdbf81a9f104e28afc07d0d2f09.png

Schermafbeelding2024-02-19211002.png.bca21c3695b36033589337bbd6336a68.png

Oh, en dit. Als spelers goed presteren, gaat de moederclub (Ajax 1) ze proberen te verhuren. Dit terwijl we betere faciliteiten hebben, betere training en op hetzelfde niveau spelen. 

image.png.9cf96c7ca08dce1bcd36673d3ff5be8b.png

Je moet dus echt wel continu aanpassen. 

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-2-2024 om 00:10 zei JC14:

Afbeelding

Afbeelding

In de finale treffen we uiteraard de derde club van de top 3 in NL. Wellicht de dubbel als we de beker winnen, in de KKD bijna 20 punten voor. Verwacht binnen één á twee wedstrijden dat de titel binnen is.

Makkie....:classic_biggrin:

image.thumb.png.f335ab89ce336efc180b226daaeab083.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites