Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei MisterX:

Pick your favorite player van het jaar :cheer:

Ik ga zelf voor mijn rechtsback 

Ik vermoed zomaar dat mijn rechtsback zijn laatste wedstrijd voor ons heeft gespeeld. Op de idioot lage boden van lager dan 5k gaf ik een tegenreactie van 7,5M. En toen kwam Arsenal langs met hun eerste bod:

image.png.a4c59bcb15028c52d5d4142e59eb7a02.png

Arsenal wil zelfs nog over mijn bod onderhandelen én ik kan ze tegen heel veel andere clubs uitspelen. Er zijn gerust 15 andere clubs die zich er mee willen bemoeien :-D

Dit wordt me toch een financiële klapper als ik het goed aanpak :< 

Ik ga denk ik inzetten op een bedrag richting de 20 mln. + 50% van volgende transfersom:t:

Wel een aderlating voor mijn team... :cry:

image.png

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei xanderoo:

Weet er iemand hoe je je staf van vroeger kan volgen? Ben wel eens nieuwsgierig waar ze nu allemaal aan de slag zijn.

Ik zet staf/spelers die ik wil volgen altijd op een shortlist. Heb je ze allemaal direct bij elkaar :D

Weet iemand voor welke gameplaymodus de data updates werken? Als er transfers doorgevoerd zijn in de data update, werken ze dan ook in die realisme modus (of hoe 't mag heten)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey maatjes hoe kan ik er voor zorgen dat een speler van mij aangegeven wordt als not for sale en dus streep door zijn transfer waarde? Ik zie dat regelmatig bij spelers van de AI clubs maar hoe doe ik dat bij mijn eigen spelers? Want er komen steeds allemaal kut berichten dat Hato naar Napoli moet komen ik wil kenbaar maken hij niet voor sale is , hoe doe ik dat?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Kyrill:

Hey maatjes hoe kan ik er voor zorgen dat een speler van mij aangegeven wordt als not for sale en dus streep door zijn transfer waarde? Ik zie dat regelmatig bij spelers van de AI clubs maar hoe doe ik dat bij mijn eigen spelers? Want er komen steeds allemaal kut berichten dat Hato naar Napoli moet komen ik wil kenbaar maken hij niet voor sale is , hoe doe ik dat?

Op dezelfde manier als je iemand op de transferlijst of verhuurlijst kunt zetten, kun je hem ook op geen status of niet te koop/huur zetten. 

Geen idee of de AI hier ook rekening mee houd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Kyrill:

Dat zie je bij de AI wanneer ze een nieuw contract hebben getekend, nadat je ze al gescout had en dus de transferwaarde veranderd is door een verbeterd contract imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Thomassje123:

3b6da7495c509401bdd3f9f08b123655.png

Deze game, Murata dat gewoon even wint bij Galatasaray 

b48a57eea8f0056f1f07808d4141fdd1.png

Ik ben echt een monster aan het creëren hier in San Marino :-D Murata schakelt ook even Feyenoord uit. Ik heb ons, Virtus en Murata nu alle 3 in de kwartfinale. Ik in de CL, Murata in de EL en Virtus in de UCL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik ben echt een monster aan het creëren hier in San Marino  Murata schakelt ook even Feyenoord uit. Ik heb ons, Virtus en Murata nu alle 3 in de kwartfinale. Ik in de CL, Murata in de EL en Virtus in de UCL

En ik hoop maar dat een van de andere ploegen zich plaats voor uberhaupt een hoofdtoernooi :-D

PS: Ja, ik weet dat jij veel verder in de game bent ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Op dezelfde manier als je iemand op de transferlijst of verhuurlijst kunt zetten, kun je hem ook op geen status of niet te koop/huur zetten. 

Geen idee of de AI hier ook rekening mee houd...

1 uur geleden zei Rrrood:

Dat zie je bij de AI wanneer ze een nieuw contract hebben getekend, nadat je ze al gescout had en dus de transferwaarde veranderd is door een verbeterd contract imo.

Thnx vrienden, thnx. Nom de Guerre zei al, moet key player zijn, en bij transfer status dan aanvinken "reject" all transfer offers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

Ik vermoed zomaar dat mijn rechtsback zijn laatste wedstrijd voor ons heeft gespeeld. Op de idioot lage boden van lager dan 5k gaf ik een tegenreactie van 7,5M. En toen kwam Arsenal langs met hun eerste bod:

image.png.a4c59bcb15028c52d5d4142e59eb7a02.png

Arsenal wil zelfs nog over mijn bod onderhandelen én ik kan ze tegen heel veel andere clubs uitspelen. Er zijn gerust 15 andere clubs die zich er mee willen bemoeien 

Dit wordt me toch een financiële klapper als ik het goed aanpak  

Ik ga denk ik inzetten op een bedrag richting de 20 mln. + 50% van volgende transfersom:t:

Wel een aderlating voor mijn team... 

image.png

Het werd helaas 'maar' 11,5 mln. Dat is wel gelijk aan de directe transfersommen die ik in de afgelopen 8 seizoen bij elkaar heb ontvangen :-D

Exclusief clausules dan, want die hebben ook al best wat opgeleverd. Ook deze keer zat er weer een 50% transfersom clausule bij. 

De speler heeft nu alleen wel een waarde van 78-105 mln. I feel scammed ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

@ElPrincipito dan geef je teveel geld uit aan salaris.

Ik kom geen eens werken als ik per maand zijn hele salarisbudget zou krijgen :-D

@ElPrincipito Ben je net van amateur naar semi prof of van semi prof naar prof gegaan?
Ik merk dat de game daar niet altijd even goed op afgesteld is. In mijn game van semi prof (alleen amateurcontracten) naar prof had ik daar ook last van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei MisterX:

Ik kom geen eens werken als ik per maand zijn hele salarisbudget zou krijgen :-D

@ElPrincipito Ben je net van amateur naar semi prof of van semi prof naar prof gegaan?
Ik merk dat de game daar niet altijd even goed op afgesteld is. In mijn game van semi prof (alleen amateurcontracten) naar prof had ik daar ook last van. 

Nee, net begonnen. Wel DB gedownload dus lijkt niet lekker te lopen. 

@delichris Jawel hoor. Ik geef 256 uit en mag 555 uitgeven. Maar iedereen wil gewoon geld verdienen dus nu loopt iedereen transfervrij de deur uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch apart hoe dat werkt. Ik stel normaliter nooit spelers op met een lichte blessure, ongeacht hoe belangrijk ze zijn voor mijn team.

Nu zit ik in een save waar ik slechts 12 spelers heb dus heb de kans niet deze mensen te vervangen (tenzij voor "grijze" spelers). Dus ik stel zonder scrupules mensen op die nog 3 maanden moeten recupereren van een slepende heupblessure, hoppaaaa. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nee, net begonnen. Wel DB gedownload dus lijkt niet lekker te lopen. 

Dat is ook zo'n situatie waar niet altijd op gelet wordt. Eigenlijk zou de maker van zo'n database goede salarisbudget in moeten stellen enz. Geen idee hoe eenvoudig dat soort dingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rykjvk1:

Nu zit ik in een save waar ik slechts 12 spelers heb dus heb de kans niet deze mensen te vervangen (tenzij voor "grijze" spelers). Dus ik stel zonder scrupules mensen op die nog 3 maanden moeten recupereren van een slepende heupblessure, hoppaaaa. 

Haha, dit had ik dus een beetje in mijn eerste jaren Europees. Ik kon maar 17 spelers reageren, want helemaal niets home grown. Daarvan waren er altijd wel een paar geblesseerd of geschorst of wat dan ook. Dan ging de game grijze spelers aanmaken. Die negeerde ik dan volledig. Ik heb toen ook in Europees verband wel eens mijn keeper in moeten zetten als veldspeler :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites