ElPrincipito Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Waarom kan ik mijn spelers niet voor veel geld verkopen? Als ik een Argentijn wil halen betaal ik echt de hoofdprijs (+5 miljoen voor een talent) en als ik mijn speler van het seizoen wil verkopen krijg ik een schamele 1.5 miljoen euro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 1 uur geleden zei Thomassje123: Ik tijdens dit seizoen. Wat speel ik toch veel thuis, of lijkt dat maar zo? Nou dat leek dus niet zo, dat was zo 5 uitwedstrijden achter elkaar straks in de competitie haha Spelen ze niet allemaal bijna in hetzelfde stadion? En maakt uit en thuis dus niet echt uit. O nee, dat was in Andorra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Waarom kan ik mijn spelers niet voor veel geld verkopen? Als ik een Argentijn wil halen betaal ik echt de hoofdprijs (+5 miljoen voor een talent) en als ik mijn speler van het seizoen wil verkopen krijg ik een schamele 1.5 miljoen euro? Reputatie van de competitie? Hoe is jouw spel opgezet kwa database? Wil ook nog wel eens invloed hebben.. Heb je bijvoorbeeld de grote Europese competities actief? Heb je extra spelers ingeladen? etc. Je speelt met Boca toch? Clubs uit Argentinië willen natuurlijk het liefst niet aan jouw verkopen dus je betaald gewoon het driedubbele van hun eigenlijke waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 12 uur geleden zei Matthias.: De patch is uit, maar die is niet bij mij geinstalleerd. Heb steam al opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. Iemand tips? Wat je hier laat zien is de database, die is met deze update niet veranderd. Dit wil dus niet zeggen dat jouw game niet geüpdatet is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 8 minuten geleden zei De Raam: Reputatie van de competitie? Hoe is jouw spel opgezet kwa database? Wil ook nog wel eens invloed hebben.. Heb je bijvoorbeeld de grote Europese competities actief? Heb je extra spelers ingeladen? etc. Je speelt met Boca toch? Clubs uit Argentinië willen natuurlijk het liefst niet aan jouw verkopen dus je betaald gewoon het driedubbele van hun eigenlijke waarde. Er is natuurlijk een verschil tussen het aanbieden van spelers om er vanaf te raken, dan dat clubs geinteresseerd zijn in spelers die je eigenlijk niet kwijt wil. Dat maakt natuurlijk ook veel uit voor het bedrag wat je kunt krijgen. Als clubs uit zichzelf gaan bieden, kun je vaak veel meer krijgen dan als je ze aanbied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 47 minuten geleden zei De Raam: Reputatie van de competitie? Hoe is jouw spel opgezet kwa database? Wil ook nog wel eens invloed hebben.. Heb je bijvoorbeeld de grote Europese competities actief? Heb je extra spelers ingeladen? etc. Je speelt met Boca toch? Clubs uit Argentinië willen natuurlijk het liefst niet aan jouw verkopen dus je betaald gewoon het driedubbele van hun eigenlijke waarde. Wellicht is dat het. Heb enkel Argentinië ingeladen, bij FM20 was dat van invloed. Dacht te lezen dat dit nu niet zou moeten uitmaken. Blijf het gewoon bijzonder vinden dat voor een speler die Zuid-Amerikaans voetballer van het jaar is er geen bod binnenkomt. Zal eens Engeland en Spanje inladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Dacht te lezen dat dit nu niet zou moeten uitmaken. Ik heb ook een paar testjes gedraaid met mijn Ecuador db, het maakt echt wel uit of je actieve competities hebt of niet. Zonder extra landen in te laden, vinden er vooral transfers binnenlands plaats. Tenzij je echt een heel groot talent hebt, dat wil dan nog wel eens naar Europa vertrekken. Met extra landen actief, zie ik veel meer transfers + andere bedragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Nu wel héél benieuwd naar Facundo + je game. Net één seizoen hier, deed het wel aardig. Niet heel bijzonder nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Na 5 leuke en ook frustrerende seizoenen door die Deense winterstop is het tijd voor een nieuw FM avontuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 AANVANG SEIZOEN 6 - AALBORG (build a nation save) - Niet gedacht dat we zo snel van tweede klasse naar de Champions League competitiefase konden gaan. Daarnaast zijn ook quasi alle faciliteiten uitgebouwd naar het maximale (enkel jeugdaccomodatie nog 'maar' 16, maar daar zijn de werken bezig, afgerond halverwege dit seizoen), zijn we van 4 scouts naar 12 gegaan en is onze staf ook serieus opgekrikt qua niveau. Op het veld gaat het als een trein in de openingsfase van ons zesde seizoen. Na 6 competitiewedstrijden staan we foutloos aan de leiding in de Deense Superliga. Die ongeslagen status krijgt nog meer kleur rekening houdende met het feit dat we in die 6 matchen al partij gegeven hebben aan Brondby, Kobenhavn en Midtjylland. Ook Silkeborg is niet te onderschatten. In de allerlaatste voorronde van de Champions League troffen we Shakhtar. In Shakhtar ging het tamelijk gelijk op en kwamen we op voorsprong via ene beauty van ons Bulgaars talent op de CAM Evgeniy Delgyanski, maar in het laatste kwart van de wedstrijd kopte Lacina Traoré de 1-1 tegen de netten. In de terugwedstrijd in ons eigen Aalborg Portland Park grepen we Shakhtar meteen bij de keel en onder impuls van een ijzersterke Yankuba Minteh hingen we de bordjes bij rust op 4-0. De tweede helft was ene partij voor niets. We kwamen niet meer in de problemen en kwalificeerden ons tamelijk gemakkelijk voor de competitiefase van de Champions League. Ik ben benieuwd wat deze jongens (onder) nog meer kunnen laten zien in het vervolg van dit seizoen. Zelden zoveel plezier gehad in een FM-save. Ben zelfs aan't twijfelen om een novelle te beginnen, maar weet niet of er publiek zit te wachten op een novelle die start in het 6e/7e seizoen van een save.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Wellicht is dat het. Heb enkel Argentinië ingeladen, bij FM20 was dat van invloed. Dacht te lezen dat dit nu niet zou moeten uitmaken. Blijf het gewoon bijzonder vinden dat voor een speler die Zuid-Amerikaans voetballer van het jaar is er geen bod binnenkomt. Zal eens Engeland en Spanje inladen. Zelfs dan blijf je het houden. Dat heb ik zelf namelijk ondervonden met jawel, Boca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei JoonsterkeBE: AANVANG SEIZOEN 6 - AALBORG (build a nation save) - Niet gedacht dat we zo snel van tweede klasse naar de Champions League competitiefase konden gaan. Daarnaast zijn ook quasi alle faciliteiten uitgebouwd naar het maximale (enkel jeugdaccomodatie nog 'maar' 16, maar daar zijn de werken bezig, afgerond halverwege dit seizoen), zijn we van 4 scouts naar 12 gegaan en is onze staf ook serieus opgekrikt qua niveau. Op het veld gaat het als een trein in de openingsfase van ons zesde seizoen. Na 6 competitiewedstrijden staan we foutloos aan de leiding in de Deense Superliga. Die ongeslagen status krijgt nog meer kleur rekening houdende met het feit dat we in die 6 matchen al partij gegeven hebben aan Brondby, Kobenhavn en Midtjylland. Ook Silkeborg is niet te onderschatten. In de allerlaatste voorronde van de Champions League troffen we Shakhtar. In Shakhtar ging het tamelijk gelijk op en kwamen we op voorsprong via ene beauty van ons Bulgaars talent op de CAM Evgeniy Delgyanski, maar in het laatste kwart van de wedstrijd kopte Lacina Traoré de 1-1 tegen de netten. In de terugwedstrijd in ons eigen Aalborg Portland Park grepen we Shakhtar meteen bij de keel en onder impuls van een ijzersterke Yankuba Minteh hingen we de bordjes bij rust op 4-0. De tweede helft was ene partij voor niets. We kwamen niet meer in de problemen en kwalificeerden ons tamelijk gemakkelijk voor de competitiefase van de Champions League. Ik ben benieuwd wat deze jongens (onder) nog meer kunnen laten zien in het vervolg van dit seizoen. Zelden zoveel plezier gehad in een FM-save. Ben zelfs aan't twijfelen om een novelle te beginnen, maar weet niet of er publiek zit te wachten op een novelle die start in het 6e/7e seizoen van een save.. Ik zeg doen! Je kan altijd de eerste 6 seizoenen een samenvatting per seizoen schrijven met einduitslagen en dan daarna gewoon beginnen. Ik zal het zeker gaan volgen! Ook omdat Vejle het daar goed doet 14 november 2023 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voor de geïnteresseerden die normaal gesproken niet in de novellebundel komen, ik heb nog 5 plekjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 7 minuten geleden zei JoonsterkeBE: Ben zelfs aan't twijfelen om een novelle te beginnen, maar weet niet of er publiek zit te wachten op een novelle die start in het 6e/7e seizoen van een save.. Een novelle schrijf je voor jezelf, als mensen meegenieten is dat alleen maar mooi meegenomen. Net als badmuts zou ik adviseren even een samenvatting te maken van de belangrijkste gebeurtenissen, daarna kun je gewoon verder! Overigens is er altijd publiek dat op novellen zit te wachten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Op 9-11-2023 om 23:48 zei Urbeto: Goed bezig hoor! Mooi de club opgewerkt zo. Hoe heeft Minteh zich weten te ontwikkelen? Altijd wel degelijk gepresteerd, maar nu pas echt begonnen met decisives. 8 minuten geleden zei Lensherr: Na 5 leuke en ook frustrerende seizoenen door die Deense winterstop is het tijd voor een nieuw FM avontuur. Ik vind het net wel wat hebben. Stelt mij in staat om hier en daar de nodige tactische en organisatorische aanpassingen te doen + meer tijd om nakende grote uitgaande transfer op te vangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 11 minuten geleden zei Lensherr: Na 5 leuke en ook frustrerende seizoenen door die Deense winterstop is het tijd voor een nieuw FM avontuur. Ik ben het hier niet mee eens Was leuk om te volgen in de verschillende topics! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei JoonsterkeBE: Altijd wel degelijk gepresteerd, maar nu pas echt begonnen met decisives. Ik vind het net wel wat hebben. Stelt mij in staat om hier en daar de nodige tactische en organisatorische aanpassingen te doen + meer tijd om nakende grote uitgaande transfer op te vangen Ik speel ook heel graag in Denemarken. Daarom lees ik ook graag hoe het met jou save gaat en met Fantasy die bij Lyseng zit. Maar ik denk dat je mij wel gaat begrijpen met die winterstop wanneer je dan Europees aan de bak moet tegen een PSG ofzo zonder echt wedstrijdritme. Zeker als dat dan ook nog eens broodnodige punten zijn voor de 16de finales te halen of europees door te stoten. @De Raam De save gaat nog verder hoor. Alleen ergens anders. Nu straks nog een laatste dans op het EK met Denemarken en dan op zoek naar een nieuwe club. We zijn al druk bezig met de toekomst. 14 november 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 2 uur geleden zei De Raam: Voor de geïnteresseerden die normaal gesproken niet in de novellebundel komen, ik heb nog 5 plekjes! Shit. Net te laat zie ik. Leuk idee, ga 'm volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Zojuist zei FCGPeter: Shit. Net te laat zie ik. Leuk idee, ga 'm volgen! Knal hem er maar in dan, ben jij de laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Hij ook na dit bericht: Hij vraagt als verdedigende middenvelder te spelen, hij is blij dat de belofte is nagekomen, om dan te zeggen dat hij niet in zijn beste rol speelt... Make up your mind Cameron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 44 minuten geleden zei De Raam: Knal hem er maar in dan, ben jij de laatste Heb het aantal opgerekt naar 20 dus heb nog 4 plekjes open! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Na 3,5 jaar FC Eindhoven vond ik het mooi geweest en solliciteerde ik bij Millwall, dat in degradatienood verkeert op het tweede niveau van Engeland. Nog nooit in die competitie gemanaged, dus erg veel zin in. De eerste wedstrijd smaakt in elk geval naar meer (Sheffield stond 3e). Na die 2-1 zag ik het toch nog fout gaan, maar gelukkig liep het allemaal goed af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Seizoen 4 met Linfield, het is voorronde maar tot op heden niet weggespeeld in de groepsfase 2 jaar op rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 28 minuten geleden zei Satioz: Seizoen 4 met Linfield, het is voorronde maar tot op heden niet weggespeeld in de groepsfase 2 jaar op rij Denk dat sommigen hier je die overwinning niet in dank gaan afnemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Trauma overwonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten