Kawamoto Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Voor de managers onder ons die in Japan op zoek zijn naar talentjes op het middenveld, hier een paar gevonden U20 spelertjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Voor de spelers in Engeland die op zoek zijn naar een VM: David Ozoh. Eigen jeugd van Crystal Palace. Check even dat fysiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Reinier een van de Braziliaanse toptalenten van Real Madrid, maar wel eentje waarbij het wat minder lijkt te lukken. Werd in het seizoen 19/20 natuurlijk voor 30 miljoen overgenomen van Flamengo en is inmiddels heel wat (mislukte) huurperiodes verder. Na twee jaar in het tweede elftal van Real Madrid gezeten te hebben liep zijn contract af en besloot ik in seizoen 2025/2026 hem transfervrij over te nemen. Hij speelt dit seizoen bij Valencia en ontpopt zich daar tot een van de leiders van een zeer succesvol Valencia. Aanradertje dit hoor. Rokas Pukstas deze Amerikaanse middenvelder is afkomstig van Hajduk Split en kostte Barcelona 6,25 miljoen in het seizoen 2025/2026. Is denk ik alleen in je game te vinden als je Kroatie inlaadt, maar dat is sowieso een goed idee om te doen gezien het talent wat daar vandaan komt. Is denk ik voor de gehele Eredivisie een hele goede aankoop en is ook zeker te betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Jakob Napoleon Romsaas. Ja, echt. Napoleon. Ik kende deze gozer echt totaal niet maar heb hem zojuist voor 3,4 miljoen overgenomen van PSG. Meerdere plekken inzetbaar op het middenveld. Komt blijkbaar van Tromso uit Noorwegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 53 minuten geleden zei Thierryvane: Jakob Napoleon Romsaas. Ja, echt. Napoleon. Ik kende deze gozer echt totaal niet maar heb hem zojuist voor 3,4 miljoen overgenomen van PSG. Meerdere plekken inzetbaar op het middenveld. Komt blijkbaar van Tromso uit Noorwegen. Wilde hem inderdaad ook gaan posten maar wilde niet weer dubbelposten. Echt een klasse speler hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 54 minuten geleden zei Thierryvane: Jakob Napoleon Romsaas. Ja, echt. Napoleon. Ik kende deze gozer echt totaal niet maar heb hem zojuist voor 3,4 miljoen overgenomen van PSG. Meerdere plekken inzetbaar op het middenveld. Komt blijkbaar van Tromso uit Noorwegen. Dit kan echt een hele fijne speler worden ja Ooit een FM of twee geleden gekocht toen ik een save in Noorwegen had, maar toen had 'ie nog niet zulke potentie. De naam alleen al maakt hem het halen waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ken ik ook niet maar pohhhhhhhhh: Christos Zafeiris. Ook al zo'n typische Noorse naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Ken ik ook niet maar pohhhhhhhhh: Christos Zafeiris. Ook al zo'n typische Noorse naam. Half Grieks ook toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 15 uur geleden zei ReneLeBlanc: Half Grieks ook toch? Bingo: geboren in Athene. Kon ook niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 17 minuten geleden zei Thierryvane: Bingo: geboren in Athene. Kon ook niet anders. Had 'm dus bij een data analist op X voorbij zie komen als mogelijke vervanger van Timber bij Feyenoord volgend seizoen. Leuk leuk leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Voor al mijn matties die ook in Spanje spelen onderstaand even twee aanraders. Kan je natuurlijk ook gewoon gebruiken voor elk ander land trouwens. Ik zit nu zelf in 2028 dus zijn al wat future screenshots. Ivan Morante, afkomstig uit de jeugd van Real Madrid en ging in het seizoen 2024/2025 voor 2,4 miljoen naar AC Milan. Kwam daar niet aan de bak dus kon m na een jaartje huren voor 3,8 miljoen overnemen. Marc Bernal, broertje van. Geweldige middenvelder, kon m pas afgelopen zomer overnemen voor 15,5 miljoen maar dit is er eentje om in de gaten te houden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Luka Topalovic, deze Sloveense aanvallende middenvelder is afkomstig van Domzale. In het eerste seizoen wellicht lastig om binnen te halen omdat hij dan nog 17 is maar in de zomer van het tweede seizoen heb ik m binnengehaald voor 1,5 miljoen. Groot talent zowel qua kwaliteiten als qua lengte. Vicente Pizarro deze Chileense middenvelder heb ik afgelopen zomer voor 3,7 miljoen binnengehaald van Colo Colo. Zowel technisch als mentaal goed onderlegd maar mag fysiek nog wel wat stappen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Samuel Nibombe ik heb zooooooooo erg lopen slapen op deze Belg. Wat een beer. In 2025/2026 kocht Milan m voor 2,3 miljoen van AS Monaco en dat was het moment dat ik m had moeten kapen. Deze zomer wilde hij niet naar ons komen en ging hij voor 8,25 miljoen naar Atleti. Hier baal ik van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Damien Marcq - Royal Charleroi Een veteraan, een leider en een echte teamplayer. Heb je ervaring nodig, neem dan eens een kijkje bij Damien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus Een gratis middenvelder - kan zomaar bij vele clubs in NL mee. Niet voor lang, maar toch zeker één seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Naam: Son Jun-ho Club: geen Nationaliteit: Zuid-Korea Leeftijd: 31 Waarde: 0 (1,8M-3,8M na hem gehaald te hebben) Screenshot: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Oud Feyenoord topper en voormalig Noors international Harmeet Singh is transfervrij voor een bescheiden loontje op te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Gratis op te halen - Adrien Trebel, voor onder in de Eredivisie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten