Fantasy Geplaatst 23 maart Auteur Share Geplaatst 23 maart Ai ai ai. Dat is wel echt typisch FM zo'n pot Hier wel een lekker potje achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Heb je idee overgenomen van de 1000 doelpunten @Nom de Guerre. Deze badboy is afgelopen zomer overgekomen van Fiorentina. In de A-kern en speelt standaard laatste halfuur als de stand het toe laat. Scoorde net zijn eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Good old. Vooralsnog geen reden om hier een vervanger voor aan te trekken.. Marin Petkov maakte twee goals bij zijn debuut. Ben benieuwd wat deze Bulgaar in zijn mars heeft. Voor slechts 3 miljoen opgepikt van Levski. Gokje waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 53 minuten geleden zei Dansmeister: Heb je idee overgenomen van de 1000 doelpunten @Nom de Guerre. Deze badboy is afgelopen zomer overgekomen van Fiorentina. In de A-kern en speelt standaard laatste halfuur als de stand het toe laat. Scoorde net zijn eerste. Hopelijk lukt het je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart We blijven en verkleinen het gat naar Napoli meteen naar drie punten. AC Milan staat er weer een puntje boven dus we doen zeker nog mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 1e seizoen, 16e finale Cl. #EPBal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Krijgen een partij tegengoals dit eerste jaar in de Bundesliga. Maar saai is het in ieder geval nooit. #ThierryBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Eerste prijs is binnen in Palermo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Wat is dit joh Ik viel echt van de ene verbazing in de andere, bizar dit En zo goed is Celtic niet eens. Ze hebben mij echt helemaal naar de tyfus gecounterd. GG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Het is te hopen dat die City group een beetje gaat investeren, anders valt het doek in februari al hoor.. @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Tja, wat mot je doen dan tegen dat Noorse monster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Excuus voor de dubbelpost.. Maar ik moet deze heerlijke overwinning even delen. Na twee achtereenvolgende nederlagen mocht ik hier niet verliezen en dat deden wij dan ook niet. Nu volgt nog een belangrijke thuiswedstrijd tegen Atalanta en dan gaan we een leuke transferperiode tegemoet, denk ik. Er is behoorlijk wat interesse voor een aantal spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 5 minuten geleden zei Marvin: Excuus voor de dubbelpost.. Maar ik moet deze heerlijke overwinning even delen. Na twee achtereenvolgende nederlagen mocht ik hier niet verliezen en dat deden wij dan ook niet. Nu volgt nog een belangrijke thuiswedstrijd tegen Atalanta en dan gaan we een leuke transferperiode tegemoet, denk ik. Er is behoorlijk wat interesse voor een aantal spelers. Bro i saved you. no dubbelpost <3 Zou wel proberen je kern te behouden en pas echt spelers te laten gaan in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Scheizeeeeeeeeeeeee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart #Becksball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) ex- Real speler Asensio sloopt bij ons effe Barcelona, niet normaal. 1 goal 2 assists en 5 key passes wat een held ❤️ Met de taktiek van @Becks #becksball #Asensio Hebben enorme stap gezet hiermee, richting de CL finale. 26 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 13 minuten geleden zei Kyrill: ex- Real speler Asensio sloopt bij ons effe Barcelona, niet normaal. 1 goal 2 assists en 5 key passes wat een held ❤️ Met de taktiek van @Becks #becksball #Asensio Hebben enorme stap gezet hiermee, richting de CL finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 6 minuten geleden zei Dansmeister: Thnx maat, ben ik ook, op mijzelf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 39 minuten geleden zei Marvin: Zelfde tegenstander (weliswaar met Regensburg) alleen heb ik uit niet verloren maar 0-0 gespeeld. We goan t zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Je weet wat je te doen staat. De volgende ronde tref je dan Bayern München. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 7 minuten geleden zei Marvin: Je weet wat je te doen staat. De volgende ronde tref je dan Bayern München. RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Even dacht ik Leo Leo Leoooooo, maar het blijven Duitsers. Hopelijk nekken die gele kaarten, en daarmee de schorsingen, ons niet in de return. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Rood? Met #karelball geen probleem, scoren nog ''gewoon'' 3x met een man minder en winnen 2-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Weer even in Italie verder en ook daar treffen we een Duitse tegenstander. Ook hier weten ze niet hoe ons te stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten