Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

In de Eredivisie 36 uit 12 en ook in de CL gaat het meer dan prima. In ieder geval weer een sterk blok gespeeld naar volgende interlandbreak. Vooral Ivanusec on fire, want had er ook nog 2 tegen Heracles (valt net buiten de screen). Daar maakte ook Cremaschi zijn eerste.

image.thumb.png.5031985a6f8c290dd7c6326be157618f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

#Karelball heeft wat tijd nodig met Udinese. Hoeveelste sta je ouwe reus?

Kut. Laatste. Zowel met Arsenal als Udinese, vandaag en gisteren alleen maar pak rammels tegen, en nederlagen... Lig nu in het gras van de Paleistuinen te chillen, hier in Agga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Kut. Laatste. Zowel met Arsenal als Udinese, vandaag en gisteren alleen maar pak rammels tegen, en nederlagen... Lig nu in het gras van de Paleistuinen te chillen, hier in Agga. 

Resultaat maakt niet uit vriend. Echt niet. Ik vond het echt al heel verrassend dat je met Udinese ging spelen na Arsenal. Slechte selectie, veel te dure contracten. Echt een moeilijke uitdaging man. Daarbij heeft iedereen wel een dipje. Hier gaat het in de CL ook niet fantastisch en dat als titelhouder. Toegegeven dat ik aan het experimenteren ben met tactieken, maar dan nog. Vooral fijn voor de spartapietjes en zijn fanclub dat een tactiek overnemen voor geen meter werkt. Hier verlies ik ook gewoon mijn wedstrijdjes. Na de winterstop weer scherp.

image.png.d8997d998028d647dfbfb4a294e734d7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

Resultaat maakt niet uit vriend. Echt niet. Ik vond het echt al heel verrassend dat je met Udinese ging spelen na Arsenal. Slechte selectie, veel te dure contracten. Echt een moeilijke uitdaging man. Daarbij heeft iedereen wel een dipje. Hier gaat het in de CL ook niet fantastisch en dat als titelhouder. Toegegeven dat ik aan het experimenteren ben met tactieken, maar dan nog. Vooral fijn voor de spartapietjes en zijn fanclub dat een tactiek overnemen voor geen meter werkt. Hier verlies ik ook gewoon mijn wedstrijdjes. Na de winterstop weer scherp.

image.png.d8997d998028d647dfbfb4a294e734d7.png

#SpartaPietFanClub #GliInvcibilli 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lensherr:

Screen die Ferreira eens @Urbeto? Heerlijke save precies.:<

Hebben hem gehuurd van onze moederclub Benfica. Hij is hier nu aan zijn tweede seizoen bezig en doet het weer naar behoren. Vooral meevoetballend laat hij vaak leuke dingen zien. Het enige nadeel is dat hij onzichtbare wedstrijden met absolute galavoorstellingen afwisselt, maar daar is hij misschien ook wel spits voor ;) 

O736F5w.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Hebben hem gehuurd van onze moederclub Benfica. Hij is hier nu aan zijn tweede seizoen bezig en doet het weer naar behoren. Vooral meevoetballend laat hij vaak leuke dingen zien. Het enige nadeel is dat hij onzichtbare wedstrijden met absolute galavoorstellingen afwisselt, maar daar is hij misschien ook wel spits voor  

O736F5w.png

Niet verwacht dat hij van Benfica kwam. Ik ben er namelijk in mijn eigen save naar overgestapt. Zie dat hij hier momenteel actief is in de 2de Bundesliga maar wel een trefzekere periode in Denemarken heeft gehad :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lensherr:

Niet verwacht dat hij van Benfica kwam. Ik ben er namelijk in mijn eigen save naar overgestapt. Zie dat hij hier momenteel actief is in de 2de Bundesliga maar wel een trefzekere periode in Denemarken heeft gehad 

Benfica heeft dan ook een extreme bak aan talentjes natuurlijk. Dit seizoen is hij de enige huurling uit Portugal, maar vorig jaar speelden Kyanno Silva en Paul Okon hier ook. Zeker Okon kan een leuke speler worden wanneer hij de juiste speeltijd krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites