glennix Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 3-1 achter bij rust en dan in de laatste minuut nog de winnende maken. We zijn op titelkoers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Kaspero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Mijn grote concurrent met 4-1 verslagen. Sta nu 4 punten los van de nummer 2. Die Bikel is trouwens ex-NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Een linksback met een 10 als rating. Deze rating had die met de rust overigens al behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober We gaan heerlijk in de CL tot dusver met 9/12 punten na 4 duels, en plek 8 tot dusverre. Ansgar Knauff die ik eigenlijk tekort vind komen, bewijst in de CL iig mijn ongelijk. Na 24 seconden al de 0-1 uit bij Real(uiteindelijk 3-1 verlies) en hier de enige en winnende treffer. Tussenronde halen, bij mijn 1e campagne ben ik al tevreden, top 8 na 8 duels, zou helemaal geweldige bonus zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Uit verloren we met 2-1, dus de spelers hadden iets goed te maken en dat deden ze! Op naar de halve finale van de CL! Daar wachten de Spurs op ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Pfhoe, wat een wedstrijd! Uit verloren we met 1-0 dus moesten we het weer thuis rechtzetten. Nog verlengingen kunnen afdwingen en daarin waren we heer en meester! Op naar de finale van de CL! Daarin nemen wij het op tegen Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Helaas... Hopelijk volgend seizoen beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Kan gebeuren @glennix is en blijft Real.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Aan de hand van @Kyrill Despodov. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Tweede ronde van de beker, tegen een club van het hoogste niveau. Had, ook gezien mijn matige vorm, een enorme afstraffing verwacht. Maar het viel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober We deelden Celtic een tik uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober De Super cup tegen mijn voormalige moederclub was een beetje eenzijdig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Wat voor een beestachtig zieke tactiek gebruik je Meneer de Wit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat voor een beestachtig zieke tactiek gebruik je Meneer de Wit? 4222 trap iedereen de klote in. Krijg echt zoveel gele kaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 uur geleden zei Michaelinho*: Wat voor een beestachtig zieke tactiek gebruik je Meneer de Wit? Bij Cesena ging ik over de 120 volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Al strijdend 6 op 6 tegen Kopenhagen en Newcastle @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Hans betaald de schade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten