Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei Titan: Effectief tactiekje wel --- Balbezit is overrated. Dit is nog niks . Heb vaak al 4/5 goals op 6/7 schoten op doel. Ik kan niks aandoen City hele slechte kwaliteiten schoten had hahaaha, en maar tot xG van 1.76 kwam wij tot 2.61. Daarnaast hadden 8 spelers bij ons groene beoordeling (7,8 of hoger) bij City maar 1 hahahah. Maar "geheimpje" was ik 90 minuten lang met mentaliteit Defensief speelde, al met al in mijn ogen wel geluk gehad (Raya 10 reddingen), toch waren wij beter vind ik iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Rode kaart?Geen probleem scoren we nog twee keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Nieuwe tactiek. #nevaball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 minuut geleden zei neva: Nieuwe tactiek. #nevaball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Had dus geen vleugelspelers op de bank dus moest maar wat verzinnen. Op miraculeuze wijze nog gelijk gemaakt en uiteindelijk groeide Stankovic uit tot echte penalty killer met 3 saves. Eerste win is binnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Lekker geopend in de KKD. Verdiend ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) Oké.. de keeper van de tegenstander valt geblesseerd uit na 50 min, valt de mijne geblesseerd uit in de laatste 6 Reguliere speeltijd Al mijn wissels waren dan al opgebruikt, dus heb ik dan maar een centrale verdediger laten opdraven in mijn goal.. Gelukkig toch geen goal geslikt en de 3 puntjes thuis kunnen laten 2 maart bewerkt door Kawamoto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Spitsje weg voor 80 miljoen. Serpa doet het ook niet slecht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Laatste pot, van de dag. King Kai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Eerste officiële pot van het derde seizoen. 0-12 bij rust. Classic FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Dat is niet zo Bonn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ondanks de 1-0 overwinning thuis ging het niet zo heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 18 uur geleden zei ElPrincipito: Spitsje weg voor 80 miljoen. Serpa doet het ook niet slecht.. gaat niet heel slecht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart De nummer 2, en aartsrivaal pak rammel gegeven, 9 punten los nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Hele belangrijke overwinning om het eerste gat alvast te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 maart Auteur Share Geplaatst 3 maart Hoppa, lekker om na die domper in de blessuretijd nóg dieper in de blessuretijd toch nog te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 14 uur geleden zei Fantasy: Hoppa, lekker om na die domper in de blessuretijd nóg dieper in de blessuretijd toch nog te winnen Ben je gedegradeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart 1 minuut geleden zei Aaron21: Ben je gedegradeerd? Ik niet. Mijn voorganger wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart @Titan dit bedoelde ik van de week/laatst. 4-1 winnen met maar 5 schoten op doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Oellalala Oshimen Dat bleek ook de winnende 1-2 treffer. Football Manager 2024 2024-03-04 17-37-39.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Prima rentree in eigen huis. Vooral erg te spreken over de goals van Gharbi en Duarte die beiden van de nul af zijn. Luciano Rodriguez lijkt wat last te hebben van aanstelleritus aangezien hij elke wedstrijd tot dusver er af moet met klachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 17 minuten geleden zei Kyrill: Oellalala Oshimen Dat bleek ook de winnende 1-2 treffer. Football Manager 2024 2024-03-04 17-37-39.mp4 lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 11 minuten geleden zei Rrrood: lekker hoor! Thnx man!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Eerste Champions League pot ooit voor SV Wiesbaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten