Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Titan:

Effectief tactiekje wel  

---

Balbezit is overrated.

image.thumb.png.ab0e003c7cf0f8005459ad3f6f3e2b83.png

Dit is nog niks :D 

:classic_laugh:. Heb vaak al 4/5 goals op 6/7 schoten op doel. Ik kan niks aandoen City hele slechte kwaliteiten schoten had hahaaha, en maar tot xG van 1.76 kwam wij tot 2.61. Daarnaast hadden 8 spelers bij ons groene beoordeling (7,8 of hoger) bij City maar 1 hahahah. Maar "geheimpje" was ik 90 minuten lang met mentaliteit Defensief speelde, al met al in mijn ogen wel geluk gehad (Raya 10 reddingen), toch waren wij beter vind ik iig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Oké.. de keeper van de tegenstander valt geblesseerd uit na 50 min, valt de mijne geblesseerd uit in de laatste 6 Reguliere speeltijd  :classic_ninja: Al mijn wissels waren dan al opgebruikt, dus heb ik dan maar een centrale verdediger laten opdraven in mijn goal.. Gelukkig toch geen goal geslikt en de 3 puntjes thuis kunnen laten :<:cheer:

Yamaga, keepers blessure.jpg

bewerkt door Kawamoto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.1acd518acf7ef3117f604800c0392f3e.png

Prima rentree in eigen huis. Vooral erg te spreken over de goals van Gharbi en Duarte die beiden van de nul af zijn. Luciano Rodriguez lijkt wat last te hebben van aanstelleritus aangezien hij elke wedstrijd tot dusver er af moet met klachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites