Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Ravel Morrison zit net een week bij de club en speelt een geweldige pot. Bekertje ook voor Auckland United! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Eindelijk weer wat tijd om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Debuut is gemaakt hoor. Moet nog kits downloaden zie ik Tip: verwijder nooit de documenten map in je OneDrive, die is nu al dagenlang bezig met het terugzetten van alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 De tweede in drie jaar Man van de wedstrijd is ook nog eens een oud-keeper van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Extra lekker dit, omdat de Inter manager, niemand minder is dan die engnek van Diego Simeone! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 december 2023 Auteur Share Geplaatst 24 december 2023 Voetballes in Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Boeren die geven nooit op naar de Top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 sorry @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Het is maar een JC Schaal, alsnog is op deze manier verliezen wel heel kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 4 minuten geleden zei TheRealOne: Het is maar een JC Schaal, alsnog is op deze manier verliezen wel heel kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Een mooie en meer dan terechte overwinning op Legia Warschau Wat meteen iets prachtigs oplevert, namelijk de Ekstraklasa titel meteen in het seizoen na de promotie! Scheelt denk ik dat de selectie van Wisla al veel te goed was voor het tweede niveau maar dit had ik niet verwacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Heel slecht begin helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 2 uur geleden zei Willem: Een mooie en meer dan terechte overwinning op Legia Warschau Wat meteen iets prachtigs oplevert, namelijk de Ekstraklasa titel meteen in het seizoen na de promotie! Scheelt denk ik dat de selectie van Wisla al veel te goed was voor het tweede niveau maar dit had ik niet verwacht... Wel écht ekstra klasa van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Een laatste CL wedstrijd in de groepsfase. 1 punt tegen Bayern was genoeg om door te gaan. En dan krijg je deze uitslag Wel gewoon volledig terecht. Dit zijn soort clubs zijn gewoon een paar maten te groot voor ons. Stiekem hebben we niets te zoeken in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Eerst punt is een feit, we verdiende er eigenlijk drie maar toch heel erg blij hiermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Seizoensopener tegen United. Pot die van het middenveld beslist is door goals van alle centrale middenvelders. Leuk ook dat United HSV goed weet te vinden want na Ouedraogo hebben ze afgelopen zomer ook Dominguez weggehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Al met al weer een enorm goede maand, maar echt bestolen tegen Man Utd: Volgende ronde nog wel haalbaar, want moeten nog uit naar Salzburg. Wellicht is zelfs een gelijkspel genoeg om door te gaan, afhankelijk van Sociedad. Die mogen dan niet winnen in laatste speelronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 22 uur geleden zei Kyrill: Heel slecht begin helaas Volendam is om de een of andere reden een vervelend team, ook voor mijn VVV-Venlo. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent dan komt het altijd goed heb ik inmiddels ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) Niet terecht, maar wel erg lekker ! 27 december 2023 bewerkt door Cervantes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 12 minuten geleden zei SLeePo: Volendam is om de een of andere reden een vervelend team, ook voor mijn VVV-Venlo. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent dan komt het altijd goed heb ik inmiddels ervaren. Thnx maat , je hebt helemaal gelijk! Net dit gespeeld: Niet alleen shoutout naar de Jude Bellingham!! Maar onze beide eerste twee keepers Seimen en Meslier zijn geblesseerd Dus heeft deze gozer met 1 CA gespeeld en deed erg goed: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten