ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1 minuut geleden zei Lensherr: Denk dat die van jou ook wel het potentieel hebben hoor . Hier in Benfica hebben ze wel de beste faciliteiten. Ik weet alleen niet of dat zo doorslaggevend is in in de ontwikkeling. Hier in Regensburg heb ik dat (nog) niet maar we zijn goed onderweg. Jouw Cristiano is natuurlijk al 22 die van mij zijn nog stukkie jonger, keep you posted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hier in Regensburg heb ik dat (nog) niet maar we zijn goed onderweg. Jouw Cristiano is natuurlijk al 22 die van mij zijn nog stukkie jonger, keep you posted. Heb hier nog wel wat rondlopen met de nodige verwachtingen. Die laatste moet ik dringend opnemen in het eerste elftal of er gaat een ongelooflijk talent verloren gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 11 minuten geleden zei Lensherr: Heb hier nog wel wat rondlopen met de nodige verwachtingen. Die laatste moet ik dringend opnemen in het eerste elftal of er gaat een ongelooflijk talent verloren gaan. Heerlijke spelers zeg. Ik heb hier vorig jaar André Gomes van Benfica gekocht. Jij zit al wat verder in je game, maar zit hij er bij jou nog in? En zoja, heb je een screentje? Ben wel benieuwd. Hij zal een jaar of 26/27 zijn bij jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1 minuut geleden zei Urbeto: Heerlijke spelers zeg. Ik heb hier vorig jaar André Gomes van Benfica gekocht. Jij zit al wat verder in je game, maar zit hij er bij jou nog in? En zoja, heb je een screentje? Ben wel benieuwd. Hij zal een jaar of 26/27 zijn bij jou. Doelman toch? Ik was aan de start van deze save met AA Gent. Na 6 seizoenen was ik naar Benfica gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart @Lensherr wat een talent zeg niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Yannick Cheze, spelend bij Auxerre, 17 jaartjes jong. Transferwaarde? 106-130 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart KRC Genk levert bij mij de ene na de andere topkeeper af. Allemaal trouwens met een clausule van €27M. Bjorn Zimmermann, ingestroomd in 2023/24 Bernard Noël, ingestroomd in 2025/26 Nicolo Colantonio, ingestroomd in 2030/31 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Hello you.. @ReneLeBlanc @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 5 uur geleden zei Marvin: Hello you.. @ReneLeBlanc @Dansmeister Kom maar door met die tag hoor! Deze jongen gaat misschien wel mijn favo speler worden deze FM. Komt uit de jeugd van City en zal dit jaar op huurbasis onze #9 worden. Ladies and gentlemen: Salman Mohammadi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Hier afgelopen seizoen volledig geinvesteerd in newgens in Italie. Stuk of 23 kwamen mijn kant op, kleine 150 miljoen uitgegeven. De vier belangrijkste spelers: Foti(rechterkant) kan als wingback en als AMR uit de voeten. Kwam voor 37 miljoen over van Inter. Zat direct bij de A-kern als back-up en speelde aardig wat minuutjes dit seizoen. Ontwikkelt zich enorm. Barosi, volgens de media de nieuwe Cannavaro, kwam voor 32 miljoen over van wederom Inter. Speelde voor de winterstop door hevige concurrentie vooral in 0-20, maar na de winterstop vaak in het centrum tegen mindere Goden met mijn andere CV newgen. Die kan zomaar eens basis komen te staan volgend seizoen. Het grootste talent afgelopen zomer gekocht, Manetti van Fiorentina voor 47 miljoen euro. Staat op 17-jarige leeftijd al vaak genoeg basis in Udinese 1 in de competitie. Heel bijzonder wat dit gaat worden. Met Morretto een nu 18-jarige speler gehaald, die technisch subliem gaat worden voor mijn middenveld. Kwam als derde talent over uit de jeugd van Inter, voor 27.5 miljoen euro. Wordt langzaam gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 10 minuten geleden zei Dansmeister: Hier afgelopen seizoen volledig geinvesteerd in newgens in Italie. Stuk of 23 kwamen mijn kant op, kleine 150 miljoen uitgegeven. De vier belangrijkste spelers: Foti(rechterkant) kan als wingback en als AMR uit de voeten. Kwam voor 37 miljoen over van Inter. Zat direct bij de A-kern als back-up en speelde aardig wat minuutjes dit seizoen. Ontwikkelt zich enorm. Barosi, volgens de media de nieuwe Cannavaro, kwam voor 32 miljoen over van wederom Inter. Speelde voor de winterstop door hevige concurrentie vooral in 0-20, maar na de winterstop vaak in het centrum tegen mindere Goden met mijn andere CV newgen. Die kan zomaar eens basis komen te staan volgend seizoen. Het grootste talent afgelopen zomer gekocht, Manetti van Fiorentina voor 47 miljoen euro. Staat op 17-jarige leeftijd al vaak genoeg basis in Udinese 1 in de competitie. Heel bijzonder wat dit gaat worden. Met Morretto een nu 18-jarige speler gehaald, die technisch subliem gaat worden voor mijn middenveld. Kwam als derde talent over uit de jeugd van Inter, voor 27.5 miljoen euro. Wordt langzaam gebracht. Leuke spelers gehaald zeg Met de naam Francesco Foti ben ik natuurlijk al verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Heb helaas nog niet veel talenten na bijna 6 jaar, deze twee zijn wel goed en doen het lekker. Turner is uitgeleend maar Ezra Lawrence speelt sinds dit seizoen basis bij ons, en gaat lekker. Ezra zijn techniek kan beter maar zijn mentaal en fysiek ben ik erg tevreden over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Ik had Ezra Lawrence echt never nooit niet op CV gezet, maar een back van gemaakt. Zeker in de PL. Met heading 10 kom je in Engeland er niet mee weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 9 minuten geleden zei Dansmeister: Ik had Ezra Lawrence echt never nooit niet op CV gezet, maar een back van gemaakt. Zeker in de PL. Met heading 10 kom je in Engeland er niet mee weg. Onzin. Tot nu toe iig wel. 3 duels basis 1x invaller en 7.23 gemiddelde. Heeft zelfs al gescoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 16 minuten geleden zei Dansmeister: Ik had Ezra Lawrence echt never nooit niet op CV gezet, maar een back van gemaakt. Zeker in de PL. Met heading 10 kom je in Engeland er niet mee weg. Ik zou m inderdaad ook naar rechtsback omgeturnd hebben en lekker volle bak op voorzetten laten trainen @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik zou m inderdaad ook naar rechtsback omgeturnd hebben en lekker volle bak op voorzetten laten trainen @Kyrill Jullie hebben alle drie mention in FM Cafe nu! Gaat meer dan prima op CV, erg goed zelfs. Op rechtsback heb ik oa Michael Kayode al en Deyvne Rensch, maar thnx voor het meedenken amigo 29 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 29 minuten geleden zei Kyrill: Onzin. Tot nu toe iig wel. 3 duels basis 1x invaller en 7.23 gemiddelde. Heeft zelfs al gescoord Eigenwijs is ook wijs. Succes met dat ventje Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 1 minuut geleden zei Dansmeister: Eigenwijs is ook wijs. Succes met dat ventje Karel. Kijk gerust in het FM Cafe topic, vriendje. Tot dusver doet ie het erg goed, kan natuurlijk altijd nog veranderen. Eigenwijs is ook wijs ja, eens. Thnx Dansie! Ik ga hem ook gewoon als 2e of 3e LB gebruiken. Centraal ook genoeg keuze met Tomori-Guehi-Gabriel-Rensch en desnoods Declan Rice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Leuke spelers gehaald zeg Met de naam Francesco Foti ben ik natuurlijk al verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart De beste spelers uit eigen kweek van mijn Wisla save: Janusz Krawczyk, doorgekomen in 2029/30 en intussen goed voor 236 competitieduels, 164 goals en 56 assists. Ook al winnaar Ballon d'Or en FIFA Best Player award. Mateusz Budka, in 2031/32 doorgekomen, 163 duels, 84 goals en 64 assists en derde geworden bij laatste Fifpro Player of the Year verkiezing Slawomir Dec, in 2034/35 doorgekomen, 98 duels met 36 goals en 20 assists, European Golden Boy en 2 keer NxGn gewonnen Ik hoop dat Mateusz Czerwinski zich bij hen kan gaan aansluiten, doorgekomen in 2036/37, 28 duels 7 goals 6 assists so far. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Fijn spelertje gehaald bij Zwolle. Schiet nu al de CL aan flarden zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Op 23-3-2024 om 13:21 zei Lensherr: Doelman toch? Ik was aan de start van deze save met AA Gent. Na 6 seizoenen was ik naar Benfica gegaan. Excuses voor de late reactie, zie het nu pas. Mijn André Gomes is een centrale middenvelder, geboortedatum 9 januari 2006. Al is dit ook zeker geen slechte keepert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist onze jeugdopleiding binnen gelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april @Dansmeister of @Marvin zal ik deze jongen even jullie kant op sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Jezus allemachtig. Dit komt net de jeugdopleiding ingelopen Beste jeugdspeler die ik ooit gehad heb denk ik? Gedreven, bijna tweebenig. @Dansmeister @Thierryvane @Marvin @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten