Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Michaelinho*:

Met overmacht ook! Selectie goed genoeg voor handhaving in de Serie B? 

Geen idee! Dit was al totaal niet verwacht. Heb veel spelers gehuurd, dus als ik daar niet iets beters weer voor terug kan huren gaat het pittig worden. Anderzijds was de overmacht groot, dus het moet te doen zijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thierryvane:

Pak gelijk even de taxi naar Berlijn om daar te shoppen in de U19. ;)

Prima tip :D. Heb er inmiddels 3 vast gelegd voor een prikkie. Sowieso handig want ik heb nog al wat uitdagingen met de HG club selectie inschrijvingen ;c. Daar helpen deze gasten op dat korte termijn niet bij, maar op de langere termijn hopelijk wel. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2028/2029

image.png.8d154c6664170f9a353ef3aa8cf14d68.png

Het aantal gelijke spelen is typerend voor het seizoen. Zó vaak dat we het lieten liggen en onnodig de punten deelden. Benfica was echt oppermachtig dit seizoen met Giménez (21 doelpunten) en Hyeon-Guy (30 doelpunten) dit seizoen. Al met al niet ontevreden, maar nu moeten we toch wel echt een stap gaan zetten om een gooi te kunnen doen naar het kampioenschap. Te beginnen met een topper in de spits. Daar gaan we ons eens op oriënteren nadat we de CL-finale (ja ja ja :<:<:<) en bekerfinale hebben afgewerkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Fantasy:

Het aantal gelijke spelen is typerend voor het seizoen. Zó vaak dat we het lieten liggen en onnodig de punten deelden.

Pff dit is herkenbaar. Ik had precies hetzelfde in het jaar voordat ik kampioen werd (hint, hint ;) ). Een of twee spelers aan de bovenkant erbij en die 10 gelijke spelletjes worden 6 overwinningen en daarmee ga je zeer waarschijnlijk gewoon kampioen worden :chief:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.84573391c3baadedc054702516490ce7.png

Nog zes wedstrijden te gaan maar blijf het bizar vinden hoe makkelijk we eigenlijk ons eerste seizoen meekomen. Nee kampioen gaan we niet worden (en PSG hoogstwaarschijnlijk ook niet) maar een plek in de top vier kan ons eigenlijk al niet meer ontgaan. Tel daarbij op dat we ook al met één been in de halve finale van de EL zitten en we hebben nu al een geslaagd seizoen. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier na wat maanden geen FM, de game ook maar weer opgestart afgelopen donderdag. Inspiratie natuurlijk met onze PES avondjes @ElPrincipito en natuurlijk als ik mijn favoriete duo @ReneLeBlanc en @Thierryvaneweer volop zie posten in het FM gedeelte.

Pisa dus. Geen transfers gedaan. Gewoon lekker gespeeld. Met de gebruikelijke tactiek.

image.thumb.png.e4d77e478ca6a3f0e8cb86884a14e489.png

Kampioenschap is binnen. Eitje. Laatste 8 potjes met wat jeugdtalenten gaan spelen, om te kijken wat er nodig is in de serie A.

De pechweek zat in de laatste week van januari en februari waar er twee keer niet werd gewonnen dit seizoen. Eerst bij Inter, uit in de beker. Eerdere rondes ging serie A ploegen Torino en Lazio eraan. Hier ging het gebruikelijk mis in blessuretijd. Lekker FM.

image.png.cca8d0fb9c24fb4078a177c1fa993205.png

Vier dagen later moest het echt voorbij zijn met mijn winning streak. ;c

image.png.a51a106b35bd3ac94bdf7045a638343d.png

Voor volgend seizoen is het bidden dat Udinese het geld niet heeft om Lucca over te kopen. Anders wordt het de serie A in met mijn topspitta. _O_ Verder mag iedereen weg in de selectie. Ik ga weer lekker Italiaantjes kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Dansmeister:

Hier na wat maanden geen FM, de game ook maar weer opgestart afgelopen donderdag. Inspiratie natuurlijk met onze PES avondjes @ElPrincipito en natuurlijk als ik mijn favoriete duo @ReneLeBlanc en @Thierryvaneweer volop zie posten in het FM gedeelte.

Pisa dus. Geen transfers gedaan. Gewoon lekker gespeeld. Met de gebruikelijke tactiek.

Kampioenschap is binnen. Eitje. Laatste 8 potjes met wat jeugdtalenten gaan spelen, om te kijken wat er nodig is in de serie A.

De pechweek zat in de laatste week van januari en februari waar er twee keer niet werd gewonnen dit seizoen. Eerst bij Inter, uit in de beker. Eerdere rondes ging serie A ploegen Torino en Lazio eraan. Hier ging het gebruikelijk mis in blessuretijd. Lekker FM.

Vier dagen later moest het echt voorbij zijn met mijn winning streak.

Voor volgend seizoen is het bidden dat Udinese het geld niet heeft om Lucca over te kopen. Anders wordt het de serie A in met mijn topspitta. Verder mag iedereen weg in de selectie. Ik ga weer lekker Italiaantjes kopen.

Beloof me dat je Lorenzo Lucca scout en terughaalt naar zijn cluppie. #DansBall

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Vier dagen later moest het echt voorbij zijn met mijn winning streak.

Voor volgend seizoen is het bidden dat Udinese het geld niet heeft om Lucca over te kopen. Anders wordt het de serie A in met mijn topspitta. Verder mag iedereen weg in de selectie. Ik ga weer lekker Italiaantjes kopen.

Ik ben nu natuurlijk uitermate benieuwd naar de #Dansball tactiek. Echt een bizar ziek seizoen zeg :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites