Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Welk seizoen?  Ik vermoed seizoen 1 omdat er geen pijltjes naar ‘huidig seizoen’ staan. Ziek hoor!

Seizoen 1 ja. De club bevalt me wel. Heb ik al een tijdje niet meer gehad. Krijg alleen nog wat te veel tegendoelpunten, maarja ik speel dan ook ultraanvallend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Bogatyr:

Seizoen 1 ja. De club bevalt me wel. Heb ik al een tijdje niet meer gehad. Krijg alleen nog wat te veel tegendoelpunten, maarja ik speel dan ook ultraanvallend.

Zit je iig niet tegen hoe slecht/zwak Inter, Napoli en Juventus oa, des al niet te min, erg lekker bezig maatje, fijn zeg, heel mooi dat de club je bevalt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Michaelinho*:

Welk seizoen?  Ik vermoed seizoen 1 omdat er geen pijltjes naar ‘huidig seizoen’ staan. Ziek hoor!

Heb jij je uitgaande transfers van seizoen 1 nog? Ben wel eens benieuwd. Zitten best wel wat grote clubs achter mijn spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bogatyr:

Heb jij je uitgaande transfers van seizoen 1 nog? Ben wel eens benieuwd. Zitten best wel wat grote clubs achter mijn spelers.

Ik neem aan dat je van Bologna bedoelde? Hieronder seizoen 1 & 2 (zit nu zelf eind seizoen 5 in de game). 

tkQ6fbd.png

ZDzsLoR.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Michaelinho*:

1vJF6Y9.png

Ruim geplaatst voor de kampioensgroep. Wel doodzone dat ze die punten nu halveren :mmm:

o4C1m2Y.png

Geloof niet dat die punten halvering heel veel uit heeft gemaakt ;c. En dat terwijl we op de openingsdag van de kampioensgroep begonnen met een knullig verlies tegen FCSB. Saillant detail, we wonnen op de laatste speeldag met 1-3 bij Sepsi en die zakken daardoor van plek 2 naar 4 :classic_ninja:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even de titel gepakt :classic_biggrin:

#Lastminute

edit: Nog mooier, Wolves kwam in 90+1 op voorsprong en die hebben vast een #Rodajc gedaan

hull.thumb.png.d86fb56975e0720edf4ef9c6d4a603a8.png

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48/49. We gaan goed. Helaas in de beker uitgeschakeld door Feyenoord. In de eerste knock-outfase van de CL treffen we Madrid, dat al jaren niet meer de hoogvlieger is die het ooit was.

image.png.e737873792d9a1076fcab06d067056c8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn aanbeland op 1 januari 2027, mijn 4e seizoen en mijn 1e in de Premier League. 

De bookmakers voorspellen een roemloze laatste plaats. Terecht want wij zijn het team met de laagste salarislast en ook de laagste commerciële inkomsten. 

Op sportief vlak doen wij echt niet onder. De top en de clubs net hier onder zijn soms net een maatje te groot, maar de rest moeten we kunnen pakken. Afgelopen jaren was je met 36 punten wel veilig, dus met nog 9 punten moeten wij het redden. Ik ga voor de 40, dus nog 15 punten om ons veilig te spelen dit seizoen. 

image.png.be7c50d9125c9ba09dd03053597e28ea.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites