TheRealOne Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Zeer goede uitgangspositie Als we zo doorgaan moet die titel met gemak gepakt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Keurig gedaan in de Champions League weer. Rondje overslaan ook, helemaal prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei Bogatyr: Welk seizoen? Ik vermoed seizoen 1 omdat er geen pijltjes naar ‘huidig seizoen’ staan. Ziek hoor! 15 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Dat we 1e staan, is niet heel bijzonder per se, doen we wel vaker,dat we na 4 duels, al 20 goals hebben wel, dat heb ik zelden tot nooit gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Welk seizoen? Ik vermoed seizoen 1 omdat er geen pijltjes naar ‘huidig seizoen’ staan. Ziek hoor! Seizoen 1 ja. De club bevalt me wel. Heb ik al een tijdje niet meer gehad. Krijg alleen nog wat te veel tegendoelpunten, maarja ik speel dan ook ultraanvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 44 minuten geleden zei Bogatyr: Seizoen 1 ja. De club bevalt me wel. Heb ik al een tijdje niet meer gehad. Krijg alleen nog wat te veel tegendoelpunten, maarja ik speel dan ook ultraanvallend. Zit je iig niet tegen hoe slecht/zwak Inter, Napoli en Juventus oa, des al niet te min, erg lekker bezig maatje, fijn zeg, heel mooi dat de club je bevalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Ruim geplaatst voor de kampioensgroep. Wel doodzone dat ze die punten nu halveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 2048/2049. Eerste seizoen bij Ajax. Heb het spel echt 1,5 maand niet gespeeld, maar ben het niet verleerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 18 uur geleden zei Michaelinho*: Welk seizoen? Ik vermoed seizoen 1 omdat er geen pijltjes naar ‘huidig seizoen’ staan. Ziek hoor! Heb jij je uitgaande transfers van seizoen 1 nog? Ben wel eens benieuwd. Zitten best wel wat grote clubs achter mijn spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Nou.... dat wordt nog spannend.... Voor plek 2-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 5 uur geleden zei Bogatyr: Heb jij je uitgaande transfers van seizoen 1 nog? Ben wel eens benieuwd. Zitten best wel wat grote clubs achter mijn spelers. Ik neem aan dat je van Bologna bedoelde? Hieronder seizoen 1 & 2 (zit nu zelf eind seizoen 5 in de game). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) 20 uur geleden zei Michaelinho*: Ruim geplaatst voor de kampioensgroep. Wel doodzone dat ze die punten nu halveren Geloof niet dat die punten halvering heel veel uit heeft gemaakt . En dat terwijl we op de openingsdag van de kampioensgroep begonnen met een knullig verlies tegen FCSB. Saillant detail, we wonnen op de laatste speeldag met 1-3 bij Sepsi en die zakken daardoor van plek 2 naar 4 17 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Seizoen 1: redelijk tevreden mee. Orsolini topschutter met 29 goals in de Serie A en een transfer versiert naar Manchester City voor 60 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 25 minuten geleden zei Bogatyr: Seizoen 1: redelijk tevreden mee. Orsolini topschutter met 29 goals in de Serie A en een transfer versiert naar Manchester City voor 60 miljoen. En Zirkzee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Zojuist zei De Raam: En Zirkzee? 21 doelpunten en 4 assists in 37 matchen. Nu ook zijn debuut gemaakt voor NL op het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) Toch nog even de titel gepakt #Lastminute edit: Nog mooier, Wolves kwam in 90+1 op voorsprong en die hebben vast een #Rodajc gedaan 20 mei bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Seizoen 2028-2029 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Seizoen 3 met Ajax. Wederom ongeslagen tot nu toe. Feyenoord blijft echter door iets teveel gelijke spelen van ons aanhaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 48/49. We gaan goed. Helaas in de beker uitgeschakeld door Feyenoord. In de eerste knock-outfase van de CL treffen we Madrid, dat al jaren niet meer de hoogvlieger is die het ooit was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei We zijn aanbeland op 1 januari 2027, mijn 4e seizoen en mijn 1e in de Premier League. De bookmakers voorspellen een roemloze laatste plaats. Terecht want wij zijn het team met de laagste salarislast en ook de laagste commerciële inkomsten. Op sportief vlak doen wij echt niet onder. De top en de clubs net hier onder zijn soms net een maatje te groot, maar de rest moeten we kunnen pakken. Afgelopen jaren was je met 36 punten wel veilig, dus met nog 9 punten moeten wij het redden. Ik ga voor de 40, dus nog 15 punten om ons veilig te spelen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Op 16-5-2024 om 16:55 zei Rrrood: Nou.... dat wordt nog spannend.... Voor plek 2-4 Wat ziek! Benieuwd wat je doelsaldo is na 34 speelrondes.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Het was een loting met mogelijkheden, maar hier had ik vooraf voor getekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Hopelijk gaan we het dit jaar flikken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten