Fantasy Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart Zijn we klaar voor een kleine novelle-spoiler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Osssssiiiiiiiiiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 11 uur geleden zei Fantasy: Zijn we klaar voor een kleine novelle-spoiler? Welke idiote trainer had Kaplan verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 12 uur geleden zei Fantasy: Zijn we klaar voor een kleine novelle-spoiler? Wauw. Sick hoor. Ossi op 29ste nog bij je team. Dan zit hij nog in zijn prime. Die gaat eredivisie records schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Nog meer grote achternamen die we kunnen halen transfervrij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Kreeg meer TB verhoogd naar 13 miljoen dus gelijk Lucca gekocht, en gaat dit contract krijgen @Dansmeister @ReneLeBlanc @Thierryvane. Ik heb alleen inmiddels weer 2e boardmeeting gehad haha moet nu 7 punten halen in 5 duels, anders word ik ontslagen, de 1e keer had ik een maand om te draaien, en toen mocht ik blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart 6 uur geleden zei Thierryvane: Welke idiote trainer had Kaplan verkocht? Schippie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Hij wilde schoon schip maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart We kregen 0 budget van het bestuur, ondanks het behalen van de tweede plek in de Serie A. Toen West Ham zich meldde voor Bonny besloot ik toch om hem maar te laten gaan, ook al is het met pijn in m'n hart. Wat een statistieken had deze man afgelopen seizoen. Met die 30% van de doorverkoop hoop ik nog wel paar miljoen eruit te halen en zo kunnen we weer de markt op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: We kregen 0 budget van het bestuur, ondanks het behalen van de tweede plek in de Serie A. Toen West Ham zich meldde voor Bonny besloot ik toch om hem maar te laten gaan, ook al is het met pijn in m'n hart. Wat een statistieken had deze man afgelopen seizoen. Met die 30% van de doorverkoop hoop ik nog wel paar miljoen eruit te halen en zo kunnen we weer de markt op. Volgens mij hebben wij gewoon vaak dezelfde spelers op de radar staan. Die gast wou ik kopen met Sparta Rotterdam, want die zag er echt wel goed uit. Koos uiteindelijk voor een Turkse club. Wij hebben wel een neus voor de meer onbekendere parels! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Mijn laatste en veruit duurste aankoop in 15 jaar Wisla Krakau: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 15 minuten geleden zei Bogatyr: Volgens mij hebben wij gewoon vaak dezelfde spelers op de radar staan. Die gast wou ik kopen met Sparta Rotterdam, want die zag er echt wel goed uit. Koos uiteindelijk voor een Turkse club. Wij hebben wel een neus voor de meer onbekendere parels! Ja Bonny kende ik ook (nog) niet maar was echt een schot in de roos. Zelfde geldt met Cvetkovic en Topalovic. Had ze nog niet eerder voorbij zien komen maar zijn helemaaaaaaaal loco hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja Bonny kende ik ook (nog) niet maar was echt een schot in de roos. Zelfde geldt met Cvetkovic en Topalovic. Had ze nog niet eerder voorbij zien komen maar zijn helemaaaaaaaal loco hier Die Topalovic had ik vorig jaar ergens nog in een artikel opgenomen van onbekende parels. Die is echt wel geil ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Zojuist zei Bogatyr: Die Topalovic had ik vorig jaar ergens nog in een artikel opgenomen van onbekende parels. Die is echt wel geil ja. Oh niet voorbij zien komen, my bad. Zag m opeens voorbij komen in mijn scoutingsrapportjes en kon m toen transfervrij oppikken Cvetkovic en Borza zijn overigens echt heel goedkoop voor hun kwaliteiten. Servier en Roemeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Oh niet voorbij zien komen, my bad. Zag m opeens voorbij komen in mijn scoutingsrapportjes en kon m toen transfervrij oppikken Cvetkovic en Borza zijn overigens echt heel goedkoop voor hun kwaliteiten. Servier en Roemeen. Over die Borza ook geschreven. Die Cvetkovic die ken ik niet dus die ga ik maar eens meteen zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 minuut geleden zei Bogatyr: Over die Borza ook geschreven. Die Cvetkovic die ken ik niet dus die ga ik maar eens meteen zoeken Zo is die op het moment dat je m kan oppikken En zo is die een jaartje later Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Het is dat Cavani al 38 is en Lavezzi gestopt want anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 38 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Het is dat Cavani al 38 is en Lavezzi gestopt want anders Haha tering. Welk seizoen is dit? Seizoen 3? Heb jij nu gewoon meer salarisbudget dan ik met Udinese? Rampclub is Udi toch ook haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 minuut geleden zei Dansmeister: Haha tering. Welk seizoen is dit? Seizoen 3? Heb jij nu gewoon meer salarisbudget dan ik met Udinese? Rampclub is Udi toch ook haha. Seizoen 3 inderdaad. Ik weet niet hoeveel jij maandelijks kwijt bent ouwe reus? Hier zitten we net onder de vijf miljoen per maand (4,7). Dyballa vangt 300k per maand. Niet eens mijn topverdiener, vroeg de eerste keer dat ik m benaderde 680k. Heb m vier keer op proef moeten pakken om zijn salaris naar beneden te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 53 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Het is dat Cavani al 38 is en Lavezzi gestopt want anders Wat een enorm geile trannie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 3 minuten geleden zei Thierryvane: Wat een enorm geile trannie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 14 uur geleden zei ReneLeBlanc: Seizoen 3 inderdaad. Ik weet niet hoeveel jij maandelijks kwijt bent ouwe reus? Hier zitten we net onder de vijf miljoen per maand (4,7). Dyballa vangt 300k per maand. Niet eens mijn topverdiener, vroeg de eerste keer dat ik m benaderde 680k. Heb m vier keer op proef moeten pakken om zijn salaris naar beneden te krijgen. Haha lekker man. Dat is inderdaad een keurig salaris voor hem. Ik heb een budget van 4.8 miljoen. Zit zelf ook op 4.7. Ben ook sinds drie maanden uit de schulden, dus dat moet voor een flinke boost gaan zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 23 minuten geleden zei Dansmeister: Haha lekker man. Dat is inderdaad een keurig salaris voor hem. Ik heb een budget van 4.8 miljoen. Zit zelf ook op 4.7. Ben ook sinds drie maanden uit de schulden, dus dat moet voor een flinke boost gaan zorgen. Heb inmiddels, door de verkoop van Andrea Papetti, nog een flinke boost gehad net voordat de transfermarkt dicht ging. Bestuur besloot dus om mij te belonen en het salarisbudget op te hogen naar 5,7 miljoen. Joejoe. Enige nadeel aan Palermo vind ik dat ze tot de City Football Group horen. Heb niet zoveel met dat vieze groepje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart In mijn tweeluik tegen Tromsø IL maakten de Noren indruk aan de hand van één man: Sander Wiklund. Deze jonge spits cq rechtsbuiten stond al een tijdje op mijn lijstje, maar nu ik eindelijk geld vrij wist te maken komt hij ook daadwerkelijk naar Zweden. Met 3,8 miljoen is hij een recordaankoop, maar dat wordt hij meer dan waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Let Salihamidžić cook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten