dvsermelo Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Betaalde slechts 2,5 miljoen voor hem, maar hij is direct 45 miljoen waard. Fijne aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september (bewerkt) Ik geraak altijd tegen het einde van het jaar in een FM dip afwachtend op de nieuwe serie. Gisteren het nieuws over FM25 aangehoord en had spontaan zin om FM 24 weer op te pakken. Had super hoge verwachtingen van 25, maar die zijn getemperd dus 24 nog maar eens aangeslingerd Besloten mijn Feyenoord save (2x kampioen en 1x winnaar Europa League 1x kwartfinale Champions League) te gebruiken om dan eindelijk de Eredivisie eens de beste competitie ter wereld te gaan maken. We gaan van de Feyenoord Group een waar handelshuis maken, spelers worden gekocht en direct weer gestald of terug verhuurd en ook de Engeland tax gaan we flink gebruik van maken. Geovany Quenda speelt momenteel bijvoorbeeld op huurbasis bij FC Dordrecht en gaat dit seizoen hen naar de promotie leiden. Realisme speelt even geen rol meer dus direct twee (potentiële) sterren binnen gehaald, al begrijp ik niet zo goed wat er met Moore aan de hand is: 5 september bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Direct nog een mentor voor de talentvolle vleugelspelers (Yamal,Moore,Sauer en Slory) aangetrokken. Komt gratis tegen een salaris van 1,7 miljoen en levert direct 10 miljoen aan shirtverkoop op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Nog even een nieuwe (2e) talentvolle keeper gehaald. Komt in de winterstop voor 3 miljoen over. Koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Komt transfervrij komende zomer maar kende deze jongen nog helemaal niet, enorm blij mee op 't eerste oog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Dubbelpost, maar dit is een uitgaande transfer Mooie deal voor een speler die z'n contract niet wil verlengen én over 6 maanden uit z'n contract loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Krijg je dit geleuter weer. Een president die zich gaat bemoeien met de transfers. Mijn beste speler... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 23 minuten geleden zei Thierryvane: Krijg je dit geleuter weer. Een president die zich gaat bemoeien met de transfers. Mijn beste speler... Ik zou dat knopje rechtsonder gelijk indrukken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Daar ga je wel even voor moeten zoeken, om daar een geschikte vervanger voor te vinden @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september De portomonnee maar eens flink getrokken in de FMOC online save. Kroupi mag de doelpunten de komende seizoenen gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 9 uur geleden zei Lensherr: Daar ga je wel even voor moeten zoeken, om daar een geschikte vervanger voor te vinden @Thierryvane Opties zijn inderdaad zeer karig. Heb gelukkig nog een reservebackie maar da's geen Champions League. Vanavond weer door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Damn, daar gaat ie.. Een van m'n lievelingetjes uit de eigen opleiding. €151M was niet te weigeren, plus 50% van een eventuele volgende transfer. @Mordurette Hij heeft het nog lang volgehouden, negen seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Deze doet mij ook pijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 september Auteur Share Geplaatst 9 september Zo'n Köse snap je ook weinig van natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Vilkommen Kasper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Betaal ik nou een euro per maand bij deze verhuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen @Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 6 minuten geleden zei Fantasy: Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen @Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica) Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september Zojuist zei Thierryvane: Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode. Ook een interessante ja. Heeft hier amper 20 potten voor Benfica gespeeld en vertrok in 2026 naar Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 21 minuten geleden zei Fantasy: Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen @Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica) Hoe doet Gustavo Ferreira het in zijn jonge jaren bij jou? in 2030/2031 heb ik hem een jaartje gehuurd van Benfica en daarna transfervrij overgenomen. Met 18 goals, 14 goals en 21 goals deed hij het aardig en verkocht ik hem voor 44 miljoen aan Aston Villa. Gaspar wordt ook een aardige speler 15 minuten geleden zei Thierryvane: Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode. Is bij mij nergens echt aan de bak gekomen en heeft een hele waslijst aan clubs gehad. Maar ziet er wel redelijk uit nog op zijn 33e. Wel bij allemaal sub tot topclubs onder contract gestaan trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe doet Gustavo Ferreira het in zijn jonge jaren bij jou? in 2030/2031 heb ik hem een jaartje gehuurd van Benfica en daarna transfervrij overgenomen. Met 18 goals, 14 goals en 21 goals deed hij het aardig en verkocht ik hem voor 44 miljoen aan Aston Villa. Eentje om in de gaten te houden wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Dat ik überhaupt deze speler kan verwelkomen in Jamaica . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Dank @Fantasy voor de tip. Wat een lekkere steal. Portugees, goedkoop en redelijk wat ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 september Auteur Share Geplaatst 14 september 9 minuten geleden zei Thierryvane: Dank @Fantasy voor de tip. Wat een lekkere steal. Portugees, goedkoop en redelijk wat ervaring. Dat is echt een baas en wordt alsmaar beter nog als je ‘m in de basis zet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 september Auteur Share Geplaatst 17 september Deadlineday Klaus Ellehave. Kostte 3,7 miljoen, maar dan heb je ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten