Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik geraak altijd tegen het einde van het jaar in een FM dip afwachtend op de nieuwe serie.

Gisteren het nieuws over FM25 aangehoord en had spontaan zin om FM 24 weer op te pakken. Had super hoge verwachtingen van 25, maar die zijn getemperd dus 24 nog maar eens aangeslingerd :)

Besloten mijn Feyenoord save (2x kampioen en 1x winnaar Europa League 1x kwartfinale Champions League) te gebruiken om dan eindelijk de Eredivisie eens de beste competitie ter wereld te gaan maken. 

We gaan van de Feyenoord Group een waar handelshuis maken, spelers worden gekocht en direct weer gestald of terug verhuurd en ook de Engeland tax gaan we flink gebruik van maken. Geovany Quenda speelt momenteel bijvoorbeeld op huurbasis bij FC Dordrecht en gaat dit seizoen hen naar de promotie leiden. 

Realisme speelt even geen rol meer dus direct twee (potentiële) sterren binnen gehaald, al begrijp ik niet zo goed wat er met Moore aan de hand is:

image.png

image.png

bewerkt door Brozai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode.

Ook een interessante ja. Heeft hier amper 20 potten voor Benfica gespeeld en vertrok in 2026 naar Turkije.

image.thumb.png.20ff953f059e67e67cd5ebd5d8cc9159.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Fantasy:

Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen :< 

image.thumb.png.eeb9fcdc631e776372335d53e94ff740.png

@Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica)

Hoe doet Gustavo Ferreira het in zijn jonge jaren bij jou? in 2030/2031 heb ik hem een jaartje gehuurd van Benfica en daarna transfervrij overgenomen. Met 18 goals, 14 goals en 21 goals deed hij het aardig en verkocht ik hem voor 44 miljoen aan Aston Villa.

Gaspar wordt ook een aardige speler

image.png.d38e99e1dd20437eeb975bf73e957e0c.png

15 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode.

Is bij mij nergens echt aan de bak gekomen en heeft een hele waslijst aan clubs gehad. Maar ziet er wel redelijk uit nog op zijn 33e. Wel bij allemaal sub tot topclubs onder contract gestaan trouwens.

image.png.e03674afbc3af58e4457257e4e2b3a31.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hoe doet Gustavo Ferreira het in zijn jonge jaren bij jou? in 2030/2031 heb ik hem een jaartje gehuurd van Benfica en daarna transfervrij overgenomen. Met 18 goals, 14 goals en 21 goals deed hij het aardig en verkocht ik hem voor 44 miljoen aan Aston Villa.

Eentje om in de gaten te houden wel :< 

image.thumb.png.e8286adbfc5a68a7b2cd008f2c75893d.png

image.png.8e20f24da0cc3ce3d851c565a10b6154.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites