007mark Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Eens met Dans. Vind vaak ook leuker om dan wat home grown spelers te behouden. En een heel scheef salarishuis houd ik ook niet zo van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 14 minuten geleden zei Dansmeister: No go. Spelers als Restes gaan de game al snel saai maken. Lekker in Spanje met een Spaans keepertje blijven spelen. 12 minuten geleden zei Titan: Afhankelijk van je filosofie. WIl je snel vooruit met de club en inderdaad verstandig investeren, dan een absolute go. 7 minuten geleden zei 007mark: Eens met Dans. Vind vaak ook leuker om dan wat home grown spelers te behouden. En een heel scheef salarishuis houd ik ook niet zo van. Claro e bueno. Jullie hebben gelijk. We gaan m cancellen, het zou sowieso too soon zijn. We richten ons voorlopig op Spanjaarden en/of transfervrije rakkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december @ReneLeBlanc mijn advies zou ook zijn: Trek zoveel mogelijk Spanjaarden aan. Houd de middelmatige talentjes lang vast zodat die zich mooi ontwikkelen en koop niet elk talent dat er is. Zo haal ik in ieder geval veel meer plezier uit een save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 7 minuten geleden zei bas huijsmans: @ReneLeBlanc mijn advies zou ook zijn: Trek zoveel mogelijk Spanjaarden aan. Houd de middelmatige talentjes lang vast zodat die zich mooi ontwikkelen en koop niet elk talent dat er is. Zo haal ik in ieder geval veel meer plezier uit een save Too late Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Zojuist zei ReneLeBlanc: Too late Vraag dan ook eerst advies aan mij voordat je handelt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Donderdag at 18:58 Share Geplaatst Donderdag at 18:58 @Thierryvane @Urbeto @Dansmeister @007mark @bas huijsmans @Bogatyr Zeg het maar heren. We hebben een muyyyyy kwade Faal als ik dit weiger en geld hebben we niet veel. Veel is gegaan in dit soort talenten + er is een nieuw stadion in bouw. @Joery deze knaap is afkomstig van Tenerife. We hebben met Pau Prim, Pablo Barrios en Marc Bernal al drie mogelijke vervangers. Wat zeggen jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Donderdag at 19:00 Share Geplaatst Donderdag at 19:00 Duidelijke no go. Als deze speler zich blijft ontwikkelen zit je de komende 10/15 seizoenen goed op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Donderdag at 20:10 Share Geplaatst Donderdag at 20:10 Op welke rol speel je hem op 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Donderdag at 20:19 Share Geplaatst Donderdag at 20:19 9 minuten geleden zei Dansmeister: Op welke rol speel je hem op 6? BVM / VM (O) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Donderdag at 21:06 Share Geplaatst Donderdag at 21:06 Ja, dat is kut altijd. Dan gaan ze muiten enzo en kutwedstrijden spelen. Gesprek met speler aangaan en hogere transfersom afspreken dat hij wél mag. Heb vaak zat dat topclub dan niet terug komt en de speler gewoon blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst Vrijdag at 08:22 Share Geplaatst Vrijdag at 08:22 Hij heeft een afkoopsom in zijn contract, had hij er maar niet mee akkoord moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Vrijdag at 08:34 Share Geplaatst Vrijdag at 08:34 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane @Urbeto @Dansmeister @007mark @bas huijsmans @Bogatyr Zeg het maar heren. We hebben een muyyyyy kwade Faal als ik dit weiger en geld hebben we niet veel. Veel is gegaan in dit soort talenten + er is een nieuw stadion in bouw. @Joery deze knaap is afkomstig van Tenerife. We hebben met Pau Prim, Pablo Barrios en Marc Bernal al drie mogelijke vervangers. Wat zeggen jullie 10000% no go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst Vrijdag at 08:46 Share Geplaatst Vrijdag at 08:46 13 hours ago, ReneLeBlanc said: @Thierryvane @Urbeto @Dansmeister @007mark @bas huijsmans @Bogatyr Zeg het maar heren. We hebben een muyyyyy kwade Faal als ik dit weiger en geld hebben we niet veel. Veel is gegaan in dit soort talenten + er is een nieuw stadion in bouw. @Joery deze knaap is afkomstig van Tenerife. We hebben met Pau Prim, Pablo Barrios en Marc Bernal al drie mogelijke vervangers. Wat zeggen jullie Bij welke club ik ook zit, hoe weinig geld ik ook heb: grootste talenten probeer ik altijd te behouden, dus zoals de rest ook zegt: No go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst gisteren om 00:02 Share Geplaatst gisteren om 00:02 No go idd. Spaans talent sowieso lekker behouden joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten