Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go or no go?

Fantasy

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Dansmeister:

No go. Spelers als Restes gaan de game al snel saai maken. Lekker in Spanje met een Spaans keepertje blijven spelen.

12 minuten geleden zei Titan:

Afhankelijk van je filosofie. WIl je snel vooruit met de club en inderdaad verstandig investeren, dan een absolute go.

7 minuten geleden zei 007mark:

Eens met Dans. Vind vaak ook leuker om dan wat home grown spelers te behouden. En een heel scheef salarishuis houd ik ook niet zo van.

Claro e bueno. Jullie hebben gelijk. We gaan m cancellen, het zou sowieso too soon zijn. We richten ons voorlopig op Spanjaarden en/of transfervrije rakkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.7192d3d7ad3c08200fb2ad7297b6000f.png

@Thierryvane @Urbeto @Dansmeister @007mark @bas huijsmans @Bogatyr

Zeg het maar heren. We hebben een muyyyyy kwade Faal als ik dit weiger en geld hebben we niet veel. Veel is gegaan in dit soort talenten + er is een nieuw stadion in bouw. :D @Joery deze knaap is afkomstig van Tenerife. We hebben met Pau Prim, Pablo Barrios en Marc Bernal al drie mogelijke vervangers. Wat zeggen jullie :D 

image.thumb.png.b11d8d1281e748469fc705ac416d3da7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Zeg het maar heren. We hebben een muyyyyy kwade Faal als ik dit weiger en geld hebben we niet veel. Veel is gegaan in dit soort talenten + er is een nieuw stadion in bouw.  @Joery deze knaap is afkomstig van Tenerife. We hebben met Pau Prim, Pablo Barrios en Marc Bernal al drie mogelijke vervangers. Wat zeggen jullie  

10000% no go.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 hours ago, ReneLeBlanc said:

Zeg het maar heren. We hebben een muyyyyy kwade Faal als ik dit weiger en geld hebben we niet veel. Veel is gegaan in dit soort talenten + er is een nieuw stadion in bouw. :D @Joery deze knaap is afkomstig van Tenerife. We hebben met Pau Prim, Pablo Barrios en Marc Bernal al drie mogelijke vervangers. Wat zeggen jullie :D 

Bij welke club ik ook zit, hoe weinig geld ik ook heb: grootste talenten probeer ik altijd te behouden, dus zoals de rest ook zegt: No go! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites