Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go or no go?

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.5aae9bb9320ffe57f12af10ff8fcf8f1.png

@ElPrincipito @Thierryvane wat denken we heren? Ook Portugese nationaliteit en mijn scouts blijven maar terugkomen met m. SPeel alleen zonder maar met 2 VM's

EDIT: Never mind. Onderstaande jongen kwam in het volgende scoutingsverslag voorbij:

image.thumb.png.b31ee3bd838d0337e2e950853908ddaa.png 1/3 van de prijs.

bewerkt door ReneLeBlanc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me bij Thierry aan,Braziliaan is de betere DM en echt een monster daar,zou hem halen . De Colombiaan kan niet tackelen en mandekken,toch wel kwalitieten wat een VM/DM nodig heeft denk ik zo. Braziliaan kan dat wel heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Waarom eentje halen als je er ook twee kan aantrekken? Die Braziliaan van Braga is echt een monster op de CVM.

7 minuten geleden zei Kyrill:

Ik sluit me bij Thierry aan,Braziliaan is de betere DM en echt een monster daar,zou hem halen . De Colombiaan kan niet tackelen en mandekken,toch wel kwalitieten wat een VM/DM nodig heeft denk ik zo. Braziliaan kan dat wel heel goed.

Jullie vragen je af waarom ik er maar een wil halen? Zie hieronder de reden.

image.thumb.png.65aa40f49752380abe7cc6261d403f42.png

image.thumb.png.3d8672a9e3bb5b756ad3155c0e02d75a.png

image.thumb.png.ca8ad69a45e9d03e8ea01f0a9de77a45.png

En daarachter ook nog Danielle (zonder de) Rossi.

Spoiler

image.thumb.png.c71182bc2e3a6cbe91d2755aecf0b0e8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan hem voor 6M kopen. Heeft echt veel potentie. Echter wil ik hem gebruiken als inside forward. En ik vraag me erg af of hij het bedrag waard is. Dit zal mijn duurste aankoop worden, al verwacht ik dat er een hele goeie speler van mij voor rond de 30-40 miljoen verkocht gaat worden deze zomer. Twijfel heel erg, want ik heb zeker nog transfer budget over en ik kan geen betere linksbuiten vinden qua potentie en leeftijd. Vraag me af of hij goed genoeg is voor de Portugese league en zijn prijskaartje waard is.

image.thumb.png.517b77974219f6adcf6207d118a4d749.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kyrill:

Voor welke van deze twee zou ik gaan? Giovane Zanchetta heeft foreign release clausule van pak em beet 15 miljoen en Pedro 14 miljoen? @ReneLeBlanc @Urbeto @Nom de Guerre@Mordurette @bas huijsmans?

Enige ''vereiste'' min of meer is dat ze beide in de toekomst vooral super goed kunnen gaan worden....

Pedro 18 jaar.png

Giovane Zanchetta voor 10 m.png

Allebei. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Voor welke van deze twee zou ik gaan? Giovane Zanchetta heeft foreign release clausule van pak em beet 15 miljoen en Pedro 14 miljoen? @ReneLeBlanc @Urbeto @Nom de Guerre@Mordurette @bas huijsmans?

Enige ''vereiste'' min of meer is dat ze beide in de toekomst vooral super goed kunnen gaan worden....

Pedro 18 jaar.png

Giovane Zanchetta voor 10 m.png

Als je er eentje moet kiezen zou ik zeggen Zanchetta, maar ik denk tegelijkertijd dat er voor dat geld elders betere opties beschikbaar zullen zijn. Kijk bijvoorbeeld eens in Japan; dat is echt een broedplaats van goede middenvelders in mijn save. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Allebei. :D

Zojuist zei Urbeto:

Als je er eentje moet kiezen zou ik zeggen Zanchetta, maar ik denk tegelijkertijd dat er voor dat geld elders betere opties beschikbaar zullen zijn. Kijk bijvoorbeeld eens in Japan; dat is echt een broedplaats van goede middenvelders in mijn save. 

Thnx maten thnx. Heb ze inmiddels beide gekocht. Zou keer ook in Japan kijken, thnx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk meerdere opties om de regisseur van mijn elftal te vervangen. Slawomir Kaczor is al jaren de speler die eigenlijk in zijn eentje het middenveld controleert. Hij is de Roaming Playmaker in de tactiek hieronder en krijgt dus veel verantwoordelijkheden. Met zijn defensieve capaciteiten, passing, visie en Player Traits is hij ontzettend belangrijk voor ons. Het grote probleem: Hij is 34.

image.thumb.png.f6fc615e193711821f9dd519b8ecd307.png

image.png.6c09f190b97dce54444c3d1c9d3b81e2.png

Ik heb enkele opvolgers al in huis. De eerste is Luca Finardi. Een Italiaan die eigenlijk een soort Kaczor light is. Moet nog wel flink groeien en volgens de scouts kan hij dat ook. Moet ik hem gewoon voor de leeuwen gooien en minuten laten maken?

image.thumb.png.84b315dcc91c8b279d5b76f7a905549e.png

Een andere optie is Dominic Schleiger, hij is al een stuk verder in zijn ontwikkeling dan Finardi maar is op dit moment onze vaste rechtsback. Als ik hem op DM zet wordt het probleem eigenlijk verlegd naar een andere positie. Die positie is wel iets gemakkelijker in te vullen dan de DM positie.

image.thumb.png.b11da0add1c6e319b52d6a683e56b714.png

Een andere optie (en niet mijn voorkeur) is om de portemonnee te trekken. Dan zouden we bij een Furtado of Goti uitkomen.

image.thumb.png.6517086b3f174f6d406b1b2b0674230f.png

image.thumb.png.d6373e66283e94963640701c618f1bfe.png

Waar zou jullie voorkeur liggen? En vooral ook: Waarom?

bewerkt door Willem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou een talentvol rechtsbackie erbij halen. Dan kun je in eigen land Finardi/Kaczor minuten geven en voor de ongetwijfeld zwaardere Europese agenda heb je dan Schleiger als cvm. 

Ik ben nooit zo'n voorstander van het trekken van de portemonnee als het ook (deels) intern opgelost kan worden. Mocht Finardi zich niet naar wens ontwikkelen kun je altijd nog de portemonnee trekken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik heb een spelmaker nodig voor de toekomst, deze kwam op mijn radar.  Maar vrees een beetje dat het Sri Lanka gedeelte mer niet neutraal naar doet kijken. doen voor 60m?

Kumara.png

Ik heb geen idee hoe oud deze speler is, maar als je een goede speler met zo'n zeldzame nationaliteit kunt scoren zou ik dat zelf wel doen denk ik. Prachtige voetbalnaam ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites