Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Wat een naam Super Mario Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 56 minuten geleden zei MNie: Ik heb hem als scout in mijn San Marino. Dan vind ik de keuze om terug te keren naar Ajax toch logischer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Qua clubkeuze gaat hij zijn pa achteraan, maar voor het Nederlands elftal speelt hij dan weer niet. Geen kans gekregen bij Nederland, waardoor hij voor Engeland gekozen heeft?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Kiest bijna in elke save voor Engeland wat ik gezien heb. Daarom heb ik, voordat ik m'n game begon, maar aangepast in de editor dat hij voor NL uit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Vond dit ook wel een mooie: signore Beukema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Volgens mij staat het standaard ingesteld bij Van Persie dat hij Engels als eerste nationaliteit heeft aangezien hij daar geboren is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Op 4-2-2024 om 19:28 zei bas huijsmans: Volgens mij staat het standaard ingesteld bij Van Persie dat hij Engels als eerste nationaliteit heeft aangezien hij daar geboren is In de standaard SI DB is Nederlands zijn eerste, Marokko zijn 2de en Engeland zijn 3de nationaliteit. En Nederland staat geselecteerd als 'declared nation'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari (bewerkt) We zijn echt heel populair in Zuid-Korea. We zijn echt net een dag terug van een tournee door Zuid-Korea. Echt letterlijk een dag. Zie ook onze laatste oefenwedstrijd op 4 augustus tegen een Zuid-Koreaanse club. Vervolgend willen ze dat we over een paar dagen opnieuw een toernooi gaan maken. Even een paar daagjes Korea van maandag tot vrijdag. En op woensdag vliegen we dan toch nog even heen en weer voor de UEFA Super Cup in Leicester Welke profclub zou dit last minute voorstel accepteren?! 8 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Haha wtf is dit dan Ze hebben hem ook direct teruggehaald ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 9 uur geleden zei La Pulga: Haha wtf is dit dan Ze hebben hem ook direct teruggehaald ook Gaat het niet over de spelersrol Doelman en dat jij hem als MVK laat spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 2 uur geleden zei bas huijsmans: Gaat het niet over de spelersrol Doelman en dat jij hem als MVK laat spelen? Dat is een goede, kan ik helaas niet meer checken Maar alsnog een beetje vreemd, die gast staat daar toch om balletjes tegen te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Bijzonder. Had een aanvraag gedaan om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Bestuur weigert dit op 8 januari. Twee dagen later, op 10 januari, wil het bestuur graag met me in gesprek om te vragen hoe ik denk over het verbeteren van de trainingsfaciliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Mooi om te zien dat zo'n rookie dit kan winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 22 uur geleden zei De Raam: Bijzonder. Had een aanvraag gedaan om de trainingsfaciliteiten te verbeteren. Bestuur weigert dit op 8 januari. Twee dagen later, op 10 januari, wil het bestuur graag met me in gesprek om te vragen hoe ik denk over het verbeteren van de trainingsfaciliteiten. Ik heb dit soort vergelijkbare situaties ook gehad. Af en toe snap ik mijn bestuur dus echt niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Ik denk dat iemand een gespleten persoonlijkheid heeft Er waren trouwens wel 2 andere debutanten die niet genoemd worden... 10 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Weer even de talenten langs gelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei Rrrood: Weer even de talenten langs gelopen Waar vind je dit? Ik speel in het Nederland en waar ik denk dat het hoort te staan, zie ik alleen teksten als aanvallende verdediger, middenvelder, vleugelspeler, spits, doelman, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 uur geleden zei MisterX: Waar vind je dit? Ik speel in het Nederland en waar ik denk dat het hoort te staan, zie ik alleen teksten als aanvallende verdediger, middenvelder, vleugelspeler, spits, doelman, ... Ze moeten maximaal 22 jaar zijn en talentvol en dan nog is het geen garantie; speler --> informatie (--> media omschrijving). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) 4 minuten geleden zei Rrrood: Ze moeten maximaal 22 jaar zijn en talentvol en dan nog is het geen garantie; speler --> informatie (--> media omschrijving). Dat is dus precies het veld waar ik naar keek. Ik heb een 19 jarige spits met 4 sterren voor huidig niveau (ik ben gewoon een topclub) en daar staat dan dat hij een wonderkind is (die speler heeft ook al meerdere interlands voor Argentinië op zijn naam staan en loopt meer dan 1 op 1 voor zijn land). Maar dat is ook de enige speler waarbij iets vermeld staat dat niet zomaar een positie is. Edit: Een dag later krijg ik door dat de spits waar ik hier boven naar refereerde de Europese Golden Boy trofee heeft gewonnen. Dat geeft dus wel aan om wat voor talent het gaat. Zelfs bij zo'n talent staat er niets. 11 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari De nummer 1-5 en 7 en lager kunnen allemaal nog van positie veranderen, maar ik ben zeker van plek 6. Ik kan niet meer stijgen of dagen. Toch heel opvallend dat iemand in het midden als eerste zeker is van die positie. Meestal staat de posities vast vanaf de top of de onderkant. Niet ergens in het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Willen ze dit in Amsterdam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten