bas huijsmans Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 15 uur geleden zei MisterX: Ik heb op dit moment zo'n 45 jeugdspelers verhuurd en ook nog wel een aantal die best verhuurd zouden mogen worden. Hoeveel moeten we er hebben voordat we er wel genoeg hebben? Misschien denkt het bestuur dat het niet nodig is, omdat je ze al verhuurd hebt? Zou het aan het begin van juli, als je dus nog niet zoveel spelers verhuurd hebt, nog eens proberen. Ga je altijd het gesprek aan met het bestuur als er een verzoek van je afgewezen wordt? Vaak zijn ze dan erg makkelijk om te lullen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 7 uur geleden zei bas huijsmans: Misschien denkt het bestuur dat het niet nodig is, omdat je ze al verhuurd hebt? Zou het aan het begin van juli, als je dus nog niet zoveel spelers verhuurd hebt, nog eens proberen. Ga je altijd het gesprek aan met het bestuur als er een verzoek van je afgewezen wordt? Vaak zijn ze dan erg makkelijk om te lullen hoor. Begin juli ook al geprobeerd, werkt niet. Makkelijk om te lullen? Hoe dan? Bij mij gaan ze bijna nooit over stag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Wel even je hoedje en zonnebril afzetten op het veld aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Spoiler Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Sint-Truiden gaat het seizoen veilig afsluiten 5 januari bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Dit is de eerste keer dat ik zie dat een speler om deze redenen geen transfer wil maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Een DV kan ook nog nuttige dingen doen. Ik verwachtte dat hij een speler gewoon ging ontslaan, of anders voor 0 euro zou verkopen. Maar vervolgens weet hij dit te fixen: Hoe is het hem gelukt om bijna een miljoen voor deze speler te krijgen?! Heeft nooit in mijn basis gestaan en een miljoen krijgen voor een basisspeler is soms al lastig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Da's boffen. Mijn spelers mogen wel twee hele dagen op vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Hoe vaak komt het voor dat de winnaar van de Champion League gewoon geen enkele speler heeft in het Dream Team?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Duurste transfer die ik al ooit zag in FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 1 uur geleden zei sennid: Voor de hoeveelste keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Een masterclass van Stavrou, en Markou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Dju, ik laat het kampioenschap liggen. Ik laat veel te veel steken vallen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Waarom komen er altijd 10 supporters van de tegenstander naar ons stadion? Nooit 9 of 11, nee, altijd 10. Zie afbeelding, ik heb mijn berichten op "10 supporters" gefilterd voor deze zinsnede... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari M'n hoofdscout en assistent manager op dezelfde ochtend naar twee rivaliserende clubs als manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 2 uur geleden zei Satyr: M'n hoofdscout en assistent manager op dezelfde ochtend naar twee rivaliserende clubs als manager Is dat toevallig die Luque die ooit een aantal wedstrijden voor Ajax speelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 2 uur geleden zei TheRealOne: Is dat toevallig die Luque die ooit een aantal wedstrijden voor Ajax speelde? Ja, ik moest het even opzoeken, maar dat is 'm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 44 minuten geleden zei Satyr: Ja, ik moest het even opzoeken, maar dat is 'm. Wat een throwback is die naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Op 8-1-2024 om 13:51 zei sennid: Dat is geen #freepino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bubs Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Ja oké, je koopt FC Eindhoven op en laat ze promoveren, maar een stadion naar jezelf vernoemen na 3 jaar is wel een klein beetje narcistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 6 minutes ago, bubs said: Ja oké, je koopt FC Eindhoven op en laat ze promoveren, maar een stadion naar jezelf vernoemen na 3 jaar is wel een klein beetje narcistisch. zal wel gelijk gedaan zijn maar voordat het stadion klaar is ben je wel 3 jaar verder. En als je dan toch wat geld uitgeeft mag je er ook wat voor verwachten haha. Niet eerder gezien ook dat een voorzitter dit zo doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 januari Auteur Share Geplaatst 12 januari Is goed FM, is goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Snelste blessure? is dat een dingetje? (11:29 t moment van aantrekken, 13:48 blessure) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Zei iemand Levski Sofia? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten