Spring naar bijdragen

Opvallende screenshots

Fantasy

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei MisterX:

image.png.2d7423cdc875540552caa7baf4f0dcc8.png

Ik heb op dit moment zo'n 45 jeugdspelers verhuurd en ook nog wel een aantal die best verhuurd zouden mogen worden. Hoeveel moeten we er hebben voordat we er wel genoeg hebben? 

Misschien denkt het bestuur dat het niet nodig is, omdat je ze al verhuurd hebt? Zou het aan het begin van juli, als je dus nog niet zoveel spelers verhuurd hebt, nog eens proberen.

Ga je altijd het gesprek aan met het bestuur als er een verzoek van je afgewezen wordt? Vaak zijn ze dan erg makkelijk om te lullen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

7 uur geleden zei bas huijsmans:

Misschien denkt het bestuur dat het niet nodig is, omdat je ze al verhuurd hebt? Zou het aan het begin van juli, als je dus nog niet zoveel spelers verhuurd hebt, nog eens proberen.

Ga je altijd het gesprek aan met het bestuur als er een verzoek van je afgewezen wordt? Vaak zijn ze dan erg makkelijk om te lullen hoor.

Begin juli ook al geprobeerd, werkt niet. 

Makkelijk om te lullen? Hoe dan? Bij mij gaan ze bijna nooit over stag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een DV kan ook nog nuttige dingen doen. Ik verwachtte dat hij een speler gewoon ging ontslaan, of anders voor 0 euro zou verkopen. Maar vervolgens weet hij dit te fixen:

image.png.06964d318d37e878d3e7a788af586c77.png

Hoe is het hem gelukt om bijna een miljoen voor deze speler te krijgen?! Heeft nooit in mijn basis gestaan en een miljoen krijgen voor een basisspeler is soms al lastig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, bubs said:

image.png.32ba44acff394715e4257cd37465724d.png

Ja oké, je koopt FC Eindhoven op en laat ze promoveren, maar een stadion naar jezelf vernoemen na 3 jaar is wel een klein beetje narcistisch.

:-D zal wel gelijk gedaan zijn maar voordat het stadion klaar is ben je wel 3 jaar verder. En als je dan toch wat geld uitgeeft mag je er ook wat voor verwachten haha.  Niet eerder gezien ook dat een voorzitter dit zo doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites