19CH98 Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Een goede serie wedstrijden waardoor je grote afstand neemt van de degradatiestreep, goed gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Moffi is top bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2023 (bewerkt) Degradatie problemen zijn verledentijd, maar echt veel stijgen wordt wel lastig verhaal. Verder een aanwinst van Liverpool erbij, thuis gaat het goed maar uit blijft het slecht gaan PL: Wedstrijden: Everton-Brighton 1-0: Spoiler We pakken op Cardiff City uit na, vrijwel geen punten laat staan 3 punter in uitduels. Dus ik besloot als wel vaker dan maar gewoon aanvallend te spelen in uitduel en te switchen in 2e helft naar 424. Zoals je kan zien gingen we best mee en gelijkwaardig aan Everton maar verloren wij door een goal in de blessuretijd, zege was wel terecht maar hebben geprobeerd aan te vallen, en gelijkspel had ook best gekund. Brighton-Wolves 1-0: Door een goede pressing en ballverovering van Moffi in de 16 van Wolves, gaf hij de bal zijwaards aan Martial en die wist de enige en winnende treffer te maken, waardoor we wonnen van Wolves. Spoiler Brighton-Manchester City 2-1 City gaat door een vreseljk slecht seizoen heen , Pep is al ontslagen, en nu zelfs onder Valverde staan ze ook ''maar'' 13e. Toch moet je nog wel gewoon ''doen''. En dat lukte onze door goals van Ricci penalty en Encisio op assist van Moffi. Haaland maakte de 1-1 namens City. Minder balbezit verder volledig terechte zege voor Brighton. Spoiler Brighton-Arsenal 0-3 Hattrick Havertz waarvan 2 vrijentrappen, waarvan ik zelf vond de 1e eigenlijk houdbaar was, maar Seimen dacht daar anders over. Zo doende verliezen we weer van Arsenal die 2e staan en strijden om de titel met oa Newcastle. Wij kwamen tot 0 schoten op doel, en deden het in alle opzichten zelfs nog vele malen slechter, dan halfjaar geleden uit bij Arsenal toen we 2-1 verloren tot een xG van 2.0 kwam tov xG van 4.0 voor Arsenal. Spoiler Schema: Met 1 match van Januari erbij 3 zeges voor Brighton en 5 nederlagen. Maar moet wel bij gezegd worden al die teams van wie we verloren, boven ons op de ranglijst staan. Alleen Brentford staat onder ons maar we hebben maar 1 puntje meer dan hun, met een duel meer gespeeld, dus ze kunnen ons ''zo'' weer inhalen. Thuis knappe zeges op Wolves, Spurs en City maar uit is er nog heel veel ruimte voor verbetering. Spoiler Stand: We hoeven niet echt meer zorgen te maken om degradatiestrijd/spook maar veel hoger dan misschien mid-table of top half zal het ook niet echt worden. Het is zaak we snel puntjes en hopelijk ook 3 punters in uitduels gaan pakken want van onze 8 zeges waren er maar liefst 7 in eigen huis. Spoiler Transfers: In: Ben Doak is gekocht voor max 63 miljoen van Liverpool. Buanotte weet helaas nog niet heel erg te overtuigen en Lamptey is ook regelmatig nodig als RB. Screen Doak: Spoiler Details van transfer en contract van Ben Doak: Spoiler We zijn ook bezig om Cher N'Dour gratis aan te trekken voor komende zomer en we zijn 1 van de clubs die miljoen of 37 heeft geboden op de 29 jarige Nicolas Gonzalez van Chelsea en in het echt Fiorentina. Is nog afwachten of hij daadwerkelijk voor ons Brighton kiest maar ik hoop natuurlijk van wel. Screen N'Dour die zeer wss gaat komen: Spoiler Screen Nicolas Gonzalez die hopelijk gaat komen: Spoiler Ander nieuws: Screens zijn helaas niet meer beschikbaar, want zover terug gaat de inbox niet, maar Moffi was speler van de maand november met 5 goals in 3 duels, boven nummer 2 Haaland en nummer 3 Salah. Ethan Nwaneri was young player of the month november en zelf was ik 2e in de top 3 van manager of the month november. @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. ElMarcos: Thnx maat thnx. Je prognose is helemaal uitgekomen. 2 zeges in 5 nederlagen in december. We hebben Moffi tijdje moeten missen door een blessure en gelijk gingen het stukken minder. Martial en Kangabala zijn met alle respect toch wel van iets minder goede kwaliteiten en orde dan Moffi. delichris: Thnx maat thnx. NU helaas ook flink wat nederlagen moeten incasseren maar degradatie zorgen zijn iig minimaal helemaal weg. 19CH98: Thnx maat thnx idd ja. Keeza: Thnx maat dat is Terem Moffi zkr ja, eens amen. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler image.webp image.webp 6 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Oei, december was een zware maand. Gelukkig speel je nergens meer echt om. Seizoen afmaken en dan zo snel mogelijk de focus op volgend seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 leuke maat @Kyrillclub Brighton,succes ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2023 (bewerkt) 16e geworden, een plek hoger dan mijn voorganger, wel met 2 punten minder en meer zeges. Vorm is om te huilen, volgend seizoen moet VEEL beter. PL: Schema: Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Nieuws bericht teleurgesteld is we maar net degradatie hebben weten te ontlopen: Spoiler Transfers Overzicht: Vanwege tijdgebrek ga niet teveel in op detail. Maar we hebben verder oa nog Quinten Timber gekocht en Jhon Duran van Villa. Spoiler Inkomende nu al en uitgaande transfer: Spoiler Selectie statistieken/gebruikte taktieken en meer: Data Hub gebruikte formaties: Spoiler Formaties die tegen ons gebruikt werden: Spoiler General xG performance enzo BHA: Spoiler Selectie gesorteerd op average rating: Spoiler Selectie gesorteerd op assists: Spoiler Selectie tot slot gesorteerd op goals: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. Sorry moet gaan dus reageer niet op iedereen individueel. Maar bedankt weer voor reacties en of likes! Helaas was het uiteindelijk toch behoorlijk teleurstellend seizoen met maar 16e plek en net aan 10 overwinning. Wat wel positief is dat veel punten gehaald zijn tegen elite teams en dan met namen thuis. En waar ik oa enorm van baal is 2x verliezen van teams als Everton, Leeds en Bournemouth. Erg mooi wel is weer 4/6 en bijna 6/6 tegen Spurs. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 9 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Nu gaan knallen in het nieuwe seizoen en dit seizoen snel vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 moet goed komen toch maatje denk dat je best wat budget hebt om je te versterken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2023 (bewerkt) Relaxte zomer stop voor Brighton. Aangegeven we voor Mid-Table Finish gaan, verder ik speel keer wel zelf friendly's, en oa Alberto Moleiro gekocht en meer. Oefenwedstrijden: Schema: Spoiler Arsenal thuis heb ik helaas niet zelf gespeeld, Sociedad uit en Spurs thuis wel. Brighton-Arsenal(friendly) 3-0 : Spoiler Real Sociedad-Brighton(friendly) 0-1: Spoiler Brighton-Spurs 3-2: Spoiler Transfers: In: Vitor Roque is voor max 15 miljoen van Fc Barcelona gekomen. Hij is bij ons wel een Star Player maar ik ben er blij mee omdat zijn release clausule maar liefst 90 miljoen was bij Barcelona. Cher Ndour is gratis gekomen van PSG en gelijk door uitgeleend , weet even niet welke club. Hadzha een middenvelder is overgekomen van Chaves, maar kreeg geen work permit en is weer terug uitgeleend aan Chaves hij kwam voor maar 254.000 euro Alberto Moleiro is voor max 30.5 miljoen gekomen + Bella Kotchap als ruilspeler die hiermee naar Leicster City is vertrokken.Ik wou hem tijdens mijn Nice periode ook al hebben, daarom ben ik blij nu wel gelukt is. ----------------------------------------------------------- Spelers die kwamen nog onder vorig seizoen/boekjaar vielen maar toen niks gespeeld hebben in officieel verband: Christian Joel Sanchez kwam voor 3.9 miljoen van Ac Milan hij is een keeper, waarvan we er nu 4 hebben , alleen 3 die kansmaken op speeltijd tot veel speeltijd hij, Matthew Cox en Dennis Seimen, van wie ik vorig seizoen bepaald niet onder de indruk was, zeker gezien zijn transferbedrag, ik hoop komend /dit seizoen op flink verbetering in zijn spel. Housni is een aanvaller die spits en vleugels kan spelen en kwam voor max 9.75 miljoen van PSG over. McNully is een CV/DM kwam voor zijn release clausule van 7.75 miljoen euro van PEC Zwolle over. Uit: Jan Paul van Hecke is voor max 32 miljoen aan Arsenal verkocht. Daar gaat hij CL voetbal spelen, de club gunt Jan Paul deze nieuwe uitdaging, en Arsenal ging akkoord met het tegenbod dat wij voor hem wouden ontvangen. Milhalla kwam vorig seizoen al nooit in mijn plannen voor hij is voor max 12 miljoen aan Krasnodar verkocht Oosterwolde speelde slecht, en zeurde veel hij is voor 12,75 mijljoen max aan Shaktar verkocht Estupinan is 2-3 maanden geblesseerd maar toch is zijn transfer voor max 4 miljoen doorgegaan naar Lens Overzicht: Dit seizoen nog moet beginnen qua PL: Spoiler Met transfers van vorig seizoen erbij die niet vorig seizoen al gespeeld hebben: Spoiler Screens: Alberto Moleiro: Spoiler Vitor Roque: Spoiler Hadzha: Spoiler Garcia McNulty: Spoiler CJ Sanchez: Spoiler Hous ni: Spoiler Selectie gesorteerd, selectie nieuws en meer: Selectie gesorteerd (weer eens wat anders) op Decisions/beslissingen van hoog naar laag: Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de vele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx maat hoop/denk het ook ja, blijf positief gestemd maar vooral cautious/counter spelen haha Mark Hughes: Thnx maat 28 miljoen en daar hebben we dit van gemaakt, ik ben tevreden haha Spoiler Spoiler Spoiler 10 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Een aardige voorbereiding gespeeld en ook leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Je hebt een mooie selectie en alle vertrouwen dat je gaat knallen dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2023 Heel veel gespeeld, ben al in december. Plek 14, genoeg voor amper degradatie zorgen niet genoeg voor mid-table finish. PL: Arsenal-Brighton 1-3: Tot nu toe een ''fluke'' want is voor als nog pas onze enige uitoverwinning helaas. En was ook behoorlijk onterecht. Spoiler Brighton-Spurs 2-1: Spoiler Manchester United- Brighton 1-0: Een nederlaag is en blijft een nederlaag, vorig seizoen werd hier 6-1 verloren nu maar minimale 1-0 nederlaag, bij de koploper. Progressie maar nog steeds met lege handen helaas. Spoiler Brentford-Brighton 2-0: Spoiler Schema: Spoiler Stand: Spoiler Transfers: Overzicht: Spoiler Al gedane transfers midden in het seizoen: Evan Ferguson komt terug naar Brighton Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx! ELMarcos: Thnx helaas valt het knallen nog beetje tegen plek 14, ik doe mijn best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Jammer dat je niet veel punten kon pakken. Hopelijk komt er snel een stijgende lijn in de punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 zonde dat je niet wat hoger eindigd maargoed gelukkig geen degradatie stress gehad en lekkere transfers maat goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) Na 21 duels hadden we al 28 punten, 9 punten minder dan heel vorig seizoen nu al. December ongeslagen doorgekomen, 1 januari helaas uit bij nummer laatst verloren. PL: Wedstrijden: Brighton-Aston Villa 3-1: Pep Guardiola is coach van Aston Villa, dus ben ik nog extra blij we dit met 3-1 wonnen. Spoiler Lutton Town- Brighton 2-0: Spoiler Schema: December bracht ons 3 winst , 3 gelijkspel en 0 nederlagen. We wonnen oa van Villa thuis 3-1 en van QPR 1-0 en speelde uit bij Spurs 0-0 gelijkspel, waardoor we net als vorig seizoen 4/6 punten tegen ze pakken. 1 januari hadden de spelers helaas blijkbaar nog NYE's kater en werd er 2-0 verloren bij nummer laatst Lutton Town. Toch wel ironisch we 4/6 pakken tegen team als Spurs terwijl we tegen Lutton maar 1/6 pakken. Spoiler Stand: 13e maar zit dicht bij elkaar zowel boven als onder ons. En blij dat we nu iig meer punten dan gespeelde duels hebben 28 punten uit 23 duels. 3 duels geleden haalden we al onze 8e overwinning, en dat betekent dat we sinds speeldag 20 al maar 2 zeges minder hadden, dan heel vorig seizoen. Spoiler Transfers: In: Was al eerder aangekondigd maar Evan Ferguson is terug bij de club. Verder gaan we de hand zoveel mogelijk op de knip houden en zoeken naar transfervrije spelers of spelers voor heel weinig geld als Kalokoh van Ajax voor 475k max. Uit: Dennis Seimen is voor 70 miljoen verkocht aan Bayern Munchen. Hij wou naar een team toe met betere spelers. Het is 15 miljoen euro verlies voor ons, zie later deze post, CJ Sanchez doet het al erg lang, ook erg goed. Er zal dan ook geen geld worden uitgegeven aan een nieuwe keeper. Ik ben tevreden met het feit dat hij tijdje bij -21 team van Brighton heeft gespeeld, en erna bij ons terug kwam en weer goed Lopende/nog niet afgeronde transfers: Spoiler Spoiler ging spelen. Want er was tijd hij op average rating van 6.17 zat, dat kan gewoon echt niet. Overzicht: Vorig seizoen uiteindelijk voor 445 miljoen aan spelers gekocht en voor maar 332 miljoen verkocht aan spelers. We kunnen ons oa door leningen/loans niet veroorloven weer met geld te gaan smijten, dus deze januari is zoals eerder gezegd bedoeld voor gratis spelers of spelers verkopen. Spoiler Selectie nieuws en meer: Seimen is verkocht aan Bayern Munchen. Hieronder stats van Sanchez zijn vervanger die al halfjaar geleden is gehaald en erg indrukwekkend is: Spoiler CJ Sanchez ivm Dennis Seimen: Spoiler Eerste nederlaag in 7 duels: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de eventuele en nog komende likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx en die is er absoluut gekomen met een unicum, een ongeslagen maand december Mark Hughes: Thnx!! Spoiler Spoiler Spoiler 15 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 netjes maat mooie prijs voor Seimen das echt een groot talent he soow verder prima toch 13e plek en gelukkig geen degradatie spanning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Gaat niet verkeerd hoor. Nu zien wat je de komende periode kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Met een goede reeks kun je zomaar in de bovenste helft belanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Er is duidelijk verbetering zichtbaar ten opzichte van vorig seizoen. Hopelijk weet je dit vast te houden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2023 Na 27 duels(eind januari) al net zoveel zeges als heel vorig seizoen en maar 1 puntje minder dan heel vorig seizoen al. Verder gestegen naar plek 11 en twee goede aanwinsten erbij! PL: Wedstrijden: Brighton-Wolves 1-2: In de media zat ik Wolves van Ruud van Nistelrooj helemaal op te hemelen, hij haalde ook hard uit naar mij. Helaas verloren we we, en waren we niet echt goed. Ex-Nice speler Gouveia scoorde wel hele mooi goal, ik als manager van de tegenstander zeker toegaf in de pers co na afloop. Voor ons scoorde Nwaneri de 1-1. Spoiler Brighton-Everton 1-0: Een dikverdiende minimale 1-0 zege op nummer 5 Everton, door een goal van Moffi. Spoiler Brighton-Westham 2-1: Invaller Moleiro was de grote held met een 8.0 en een goal en een assist in deze 2-1 comeback zege. Spoiler Bournemouth- Brighton 1-1: Vorig seizoen pakte we 0/6 tegen Bournemouth nu is 4/6 gelukt, heel blij mee. Spoiler Schema: Spoiler Stand: Gaan proberen 4 punten op Brentford de nummer 10 goed te maken, verder zien we wel hoe het loopt. Is nu al net zoveel zeges als heel vorig seizoen en maar 1 puntje minder van het hele totaal aantal punten, van vorig seizoen, nu al, kortom tevreden en het bestuur ook. Spoiler Transfers: In: Adam Hlozek is voor 22.5 miljoen van Ac MIlan overgekomen en Ac MIlan betaald helft van zijn salaris door. Adam wou eerder paar dagen geleden in deze save totaal niet komen, nu dus wel. Hij is bedoeld om als spits te gaan spelen en hopelijk veel goals te maken, iets wat bv Moffi en Duran nog niet bepaald doen. Spoiler Manu Kone is voor 17.75 miljoen van Nice gekomen. Dat is een uitstekende deal voor ons BHA omdat we hem begin vorig seizoen nog voor 28-32 miljoen aan Nice hadden verkocht. Toen ik hem zag s taan tussen de transfer-listed spelers op de scoutlijst, heb ik er snel werk van gemaakt. Spoiler Uit: De 31 jarige Luiz Felipe/Ramos(in game altijd) is voor 5.25 miljoen aan Atalanta Bergamo verkocht. Lewis hall zeurt mijn staff al maanden dat hij niet goed genoeg is, hij is voor 2.4 miljoen aan Standaard verkocht. Kamwbala is voor 8.75 miljoen aan 1 Fc Koln verkocht. Overzicht: Spoiler Overzicht gesorteerd op hoogste bedragen : Spoiler Speler uitgelicht/andere stats: Anselmo Garcia McNulty de newgen heeft hoogste vorm over laatste 5 duels met 7.08 bij de club en dus licht ik hem uit. Ook maakte hij uit een vrijentrap van Moleiro de winnende 2-1 treffer thuis tegen Westham. Spoiler Zijn vorm overzicht: Spoiler De eindstand van vorig seizoen, dan kan je als je wil zelf die vergelijken met die van dit seizoen, eerder hierboven in deze post en dan zal je zien dit seizoen veel beter loopt/gaat. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager @rich ruzzian Thnx voor het lezen, de likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. Mark Hughes: Thnx maat thnx. Is wel met verlies maar goed CJ Sanchez deed het al langer heel erg goed en kost 20x zo weinig. Delichris: Thnx maat thnx idd ja. En 7/15 is voor een team als Brighton gewoon goed/prima. We staan 11e en gaan proberen plek 10 of 9 eventueel over te nemen. Vlonkie: THnx maat thnx. En ja dat is ook aan het gebeuren met nu plek 11 en nu al maar 1 puntje minder begin februari, dan heel vorig seizoen ElMarcos: Thnx maat thnx. Tegen Wolves helaas niet maar 7/9 tegen Bournemouth uit en Everton en Westham thuis is gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Je lijkt wat verbetering te tonen ten opzichte van vorig seizoen, goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Lekker maat, ga zo door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Lekkere punten gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Er zit een mooie verbetering in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten