Vlonkie Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 prima prestaties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Je hebt een pittige loting te pakken in de CL en over het algemeen weer een goede periode achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2023 4e in Ligue 1, kan naar 5e dalen als Lyon wint. Europees sterke tegenstander verslagen, nipt ten onder tegen Europees topteam. Welkom, veel plezier bij weer een nieuwe update. Is redelijk wat te bespreken, je krijgt nu 2 maanden ipv 1 maanden te lezen/zien Ligue 1: Wedstrijden: Nice-Saint Etienne 1-0: Spoiler Lens 1-2 Nice: Nice wint de laatste 5 jaar maar vrij weinig van Lens, dat we nu 1-2 in de competitie uit bij ze wonnen, waren we heel blij en tevreden mee. Spoiler Strasbourg- Nice 0-1: We werden gebombardeerd door Strasbourg en helemaal kapot gespeeld, toch wonnen we met enorme FLINKE steal met 0-1. Strasbourg mag zich oprecht genaaid voelen. Spoiler Schema: Februari zijn we ongeslagen gebleven maar wel maar liefst 4x gelijkgespeeld op rij en achter elkaar. In Maart moesten we 2 nederlagen incasseren. Spoiler Stand: Met Lyon strijden we om plek 4, die recht geeft op 3e voorronde CL. Spoiler CL: Nice-Leverkusen 1-1: Spoiler Leverkusen- Nice 1-2: Moffi mistte een penalty maar toch scoorde hij ook 2x, daardoor winnen we 1-2 en schakelen we Leverkusen uit. Spoiler Laaste 16 CL: Nice- Napoli 0-1: Spoiler Napoli-Nice 0-0: Laat ik beginnen met feit Napoli terecht door is. Maar in de return waren wij beter en schoot Kalimuendo vanaf heel dichtbij op de paal ipv raak. Kalimuendo heeft voor Nice helaas al vrij lang geen goals meer gemaakt. We kunnen met opgeheven hoofd het toernooi verlaten. Je hebt in ieder geval 1x erg goed gespeeld tegen Napoli en gaat verschil van maar 1-0 eruit en niet door naar de kwartfinale. Toch knap voor een team dat na 8 duels in league phase maar 8 punten haalde en 23e werd. Spoiler Speler Uitgelicht: Lucas Canizares: Zijn marktwaarde is met 3.6-4.9 miljoen(vrij recent nog 1-2 miljoen) is niet heel hoog maar Lucas Canizares is voor mij als manager, van ontelbare waarde voor de club. We hebben al flink wat boden op hem afgewezen. Hij kwam transfervrij voor 0 euro. Dus zou je denken ''makkelijk'' geld verdienen. Niet iedere speler hoeft met winst of flinke winst weg. Lucas is onze eerste keeper en dat wordt onderschreven en bewezen door de volgende feiten: 4 cleansheets in 10 duels basis in de CL en 11 goals tegen 6 cleansheets in 9 duels basis in de Ligue 1 en maar 3 goals tegen 0 cleansheets in de Coupe de France in 2 duels basis en 2 goals tegen. Maar dat vind ik minder belangrijk hij excelleert in de Ligue 1 met en 7.22 average rating en een 6.91 in de CL. Ik wil van Lucas een OGC Nice Legende gaan maken enige omstandigheden waardoor dat misschien niet gaat lukken als we over gestoorde boden gaan praten van 60 miljoen of meer. Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx maat thnx. Ja dat klopt maar die pittige tegenstander hebben we uitgeschakeld! Die erna Napoli helaas niet maar dat vind ik totaal geen schande, ze hebben dan wel geen Oshimen meer maar nog steeds een wereldtopper team/club dat. Vlonkie: Thnx maat thnx. ElMarcos: Thnx maat thnx. Zie deze post en reactie hier op Delichris al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Gaat lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Je hebt weer een goede serie neergezet en uitgeschakeld door Napoli, dat kan absoluut gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Over twee wedstrijden nauwelijks iets ondergedaan voor Napoli, goed gedaan. Daarnaast moet het in de competitie dan ook wel goedkomen nu je geen dubbel programma meer hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 sterke prestaties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2023 Breakingnews Goosseff stapt op bij Nice en is aangenomen bij Brighton and Hove Albion!! Ik begin even met samenvatting eerst van het einde van seizoen 5 bij Nice. Werd 0-1 thuis van Lyon verloren, 2-1 uit bij PSG verloren(best netjes we speelde strikerless en waren gelijkwaardig) en laatste speeldag thuis verloren van Nantes. Terwijl ook Lyon bij Lens verloor maar Lille won, ging Lille als nummer 4 voorronde CL in. Uit kwamen we dit seizoen met Nice tot 9 zeges maar thuis maar liefst maar echt heel slecht 6 zeges 5 gelijk en 6 nederlagen, uitermate ONVOLDOENDE. Ik moest eerst al op emergency boardmeeting komen en mijn jobstatus is en was een F voor ''Failed'' toen heb ik ze weten overtuigen er Youth Academy Prospects gaan doorkomen. Even later weer peniebele meeting omdat we 6e zijn geworden en niet onze target van CL voetbal hebbben gehaald. Toen besloot ik op te stappen. Flashfoward. Ik heb Job Interviews gehad met BHA die 17e geworden zijn en ter nauwernood aan degradatie zijn ontsnapt en Wolves die 11e zijn geworden. BHA heeft teamwaarde van 660 miljoen Wolves 1 miljard. Maar BHA benaderde me als 1e dus ben ik met ze in zee gegaan. Na 5 jaar Nice kijk ik terug op een erg mooie tijd, met 3x CL voetbal en een keer 3e plaats en paar keer 4e en 5e. Maar ik had geen zin ontslagen te worden dus stapte ik zelf maar op. Ik sluit niet uit dat ik met Brighton spelers bij Nice ga wegkopen en mee het kanaal overneem naar Engeland. Nieuws berichten/Info/Mogelijke opstelling BHA: Spoiler Spoiler Spoiler Al gelijk transfer nieuws: Nog voor ik binnenkwam was er door Westham al 30.5(37 miljoen maximaal) op Sarmiento geboden, dat heb ik zojuist geaccepteerd. @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx maat thnx. ElMarcos: Thnx maat thnx. 19CH98: Thnx maat thnx, helaas is het niet goed gekomen. In mei al onze 3 duels verloren. Nu nieuw hoofdstuk beginnen met Brighton. Vlonkie: Thnx erna helaas niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Jammer dat het bij Nice niet lukte aan het eind. Gelukkig heb je een leuke nieuwe uitdaging gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 succes in Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Succes met Brighton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Niet Nice dat het met Nice niet lukte, hopelijk meer succes in Brighton wat dan dus wel weer nice is en graag een tag vanaf nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2023 (bewerkt) Spoiler BHA degradatiekandidaat? Doelstelling is degradatiestrijd voorkomen in ieder geval en de transfer uitgave lijken meer op een team die willen gaan meedoen voor een vorm van Europees voetbal.... Welkom bij weer nieuwe update. De vorige BHA update was natuurlijk vrij summier. Nu ga je echte aankopen zien, oefenwedstrijden en oa mini-interview. Veel plezier weer. Oefenwedstrijden: 999/1000x doe ik geen oefenduel/speel ik ze zelf vrijwel nooit. Nu een nieuwe club heb ik in de maand juli 3 oefenduels wel zelf gespeeld. Maar kan je er conclusies uithalen/uitrekken? Nee vind ik niet, waarom? Bij alle drie heb ik behoorlijk s snel begin 2e helft of eerder bijna alle 11 basisspelers gewisseld. Brighton- Hibernian 4-1: Spoiler Brighton-Fc Utrecht 2-2: Spoiler Maritimo-Brighton 1-2: Spoiler Dit was mijn 3e en laatste oefenduel van juli 2027. Ik heb het nu weer uit han den gegeven aan de assistent. Is dezelfde Fransman die ik ook bij Nice had, heb ik hierheen gehaald, maar hij is niet enige persoon die overgekomen is uit Nice, daarover later meer. Schema: Duurt nog eventjes voor de echte actie van d PL begint maar dan trappen we af tegen Leicster, gevolgd door uitduel bij mijn grote liefde Arsenal , thuis tegen Fulham en uit bij LIverpool. Pittig maar ik blijf graag positief, heb je het in ieder geval maar snel gehad Spoiler Transfers: In: Dennis Seimen is voor 85 miljoen euro naar Brighton and Hove Albion gekomen. Een nieuwe onomstreden 1e keeper en Star Player. Dit is in ieder geval geen teken dat manager Goosseff van BHA enigzins van plan is om een degradatie strijd te voeren. Rafael Luis is voor max 82 miljoen van OGC Nice overgekomen. HIj was onze eerste aanwinst bij Brighton. Ondanks oa concurrentie van Jakub Modder en Liam Gibbs zal hier ook mits beschikbaar Rafael mijn 1e speler worden op het wedstrijdformulier. Shabani Kabangala een AMR/Spits is voor max 6.75 miljoen van Club Brugge komen. De nog altijd maar 31 jarige Antony Martial is gratis gekomen van United onder de voorwaarde hij vice-captain zal worden, zo gezegd zo gedaan. Ethan Nwaneri is geleend van Arsenal met optionele optie tot koop van miljoen of 48 ofzo. Ethan is in game altijd nog maar 20 en kan overal wel spelen op de verdediging/doel na. Matthew Cox heb ik niet aangetrokken, gebeurde voor mij zelfde voor Javi Puedo Tot slot de man die geen introductie nodig heeft de OGC Nice Legende met 100+ goals in duel of 140, Terem Moffi is voor 64 miljoen ook naar Brighton gekomen. Uit: Joa Pedro is voor maximaal 94 miljoen verkocht aan Atletico Madrid. Dat was wat ik graag wou zien en had onderhandeld, en teruggestuurd naar Atletico Madrid. En dat is precies wat ze er erna exact boden. Pedro is een goede aanvaller maar voor dat geld doe ik hem graag van de hand. Ritsu Doan wou uit zijn contract gaan lopen/considering options , dat moest voorkomen worden en dat is gelukt. Voor max 21.5 miljoen is hij aan Celtic verkocht. Celtic/Rangers kopen sowieso ook in het echt graag Japanners/Aziatische spelers ofwel winst winst scenario. Dahoud had ook nog maar jaar contract en is voor 15 miljoen verkocht aan Al-In Verder zie zelf de screens Overzicht: Spoiler Alle transfer record voor duurste aankopen van mijn voorgangers heb ik zelf snel de boeken uitgeschreven. Er werd voor 228 miljoen aan spelers gekocht en voor 151 miljoen aan spelers verkocht. Duidelijk teken van Goosseff zo hoog mogelijk willen eindigen weg van de rode-streep. Screens nieuwe spelers: Details transfers/contract Seimen en attributen: Spoiler Spoiler Screen Kabangala: Spoiler Screen Martial: Spoiler Nwaneri: Spoiler Mogelijke opstelling en selectie BHA: Spoiler Spoiler Mini-Interview: Hans(een hans die journalist is) Kyrill doen dit interview Hans: Van 5 jaar Nice, nu naar Brighton and Hove Albion , en je neemt gelijk een assistent en twee Nice spelers mee, was dat nodig per se of soort pesterij naar je oude club? Kyrill: Hahahaha nee was zeker geen pesterij, ik draag en zal altijd warme gevoelens behouden voor OGC NIce. Ik heb uitermate uitstekende samenwerking met Moffi en Luis gehad bij Nice, ik wou ze graag meenemen naar de PL en Brighton. En Nice is er meer dan boven marktwaarde voor gecompenseerd voor beide spelers Hans: Dat is zeker waar. Wat verwacht je van het komende PL seizoen, je voorganger werd 17e en bleef er ternauwernood in. En je hebt al ruim 200 miljoen over de balk gesmeten? Kyrill: Verwacht dat er probleemloos in blijven en alles van plek 12 of hoger, is mooi meegenomen. In andere save's heb ik ervaring met de PL en het kan zeker pittig zijn. Je hebt geen PSG , OM en Monaco maar wel heel veel andere super goede clubs als City, United, Liverpool & Arsenal oa. Gaat zkr niet makkelijk worden. Maar ja je hebt gelijk Hans je kan geen succes kopen kijk naar Chelse in het echt in 2022 en 2023 maar met zulke uitgaven is wel het minimale dat er geen degradatie strijd wordt gevoerd/gespeeld Hans: We hebben genoeg, bedankt voor je tijd. Kyrill: Altijd, graag gedaan. @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. 19CH98: Thnx maat thnx, idd jammer, maar het waren in ieder geval 5 mooie jaren in het warme Zuid-Frankrijk. Nu Brighton aan de zee, in de PL, zin in. Vlonkie: Thnx man thnx. delichris: Thnx man thnx. KayDeManaager: Uiteraard , zo gezegd zo gedaan natuurlijk. Met je eens, nu focussen op zo goed mogelijk doen met BHA. Spoiler 3 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Flink ingeslagen, hopelijk gaat het je helpen om de doelen te bewerkstelligen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Goed ingekocht hoor en de voorbereiding is alleen maar om fit te worden en de spelers het systeem te laten wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Je hebt aardig geïnvesteerd, maar ook in goede spelers. Dus zeer benieuwd wat je kunt laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Mooie overstap! Succes in de BPL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) Is toch een degradatiestrijd geworden. Met veel pijn en moeite nu einde oktober 17e met 2 2 8 in de PL. Laat ik beginnen met ik wou dat ik skills qua FM had die @La Pulga en @Keeza eerder hebben vertoond op dit ons aller forum met BHA, helaas heb ik dat niet. Het is aanpoten, en net na hele lange reeks zonder overwinning, weer een spaarzame zege gepakt. PL: Wedstrijden: Brighton-Fulham 4-0: Spoiler Liverpool-Brighton 2-0: Spoiler Brighton-Brentford 1-2: Spoiler Brighton-Aston Villa 0-1: Spoiler Schema: Warning je gaat veel rode bolletjes zien Spoiler Brighton-Westham 1-0: LANG verwachte zege en pas de 2e in competitie voor ons. Spoiler Stand: Helaas 17e Spoiler Transfers: In: Samuel Ricci kwam voor 9 miljoen als vervanger van Manu Kone die voor 36 miljoen aan Nice is verkocht. Hij heeft alleen wel release clausule maar dat hebben wel voor BHA spelers. Screen Ricci: Spoiler Bella Koptchap kwam voor max 22 miljoen Screen Kotchap Spoiler Malu Gusto kwam voor een miljoen of 10 van Chelsea Spoiler Guindo kwam voor 6 miljoen van Leverkusen: Spoiler Gusto& Guindo zijn gekocht nadat bleek Brandon Williams niet voldeed , die werd voor 22 miljoen aan Bournemouth verkocht. En Lamptey raakte voor 2-3 maanden gebleseerd, zijn deze twee backs gekocht. Uit: Overzicht: Spoiler Speler uitgelicht: NIEMAND gaat KUT hahahaa @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. 19CH98: Thnx maat thnx, tot nu toe nog niet helaas, verre van zelfs. delichris: Thnx man thnx. Idd ja ElMarcos: Thnx man, helaas weinig tot nu toe pff, zie reactie op 19. Keeza: Thnx man, en of we dat nodig hebben succes, gaat bagger helaas. Nu douchen en klaarmaken voor mijn verjaardagsfeestje, fijne avond iedereen, en veel plezier met CL voetbal als je gaat kijken 4 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Het gaat nog niet heel goed maar het zit ook niet allemaal mee volgens mij. Weet dat jij niet om Xg geeft maar ik ben wel benieuwd naar de Xg ranglijst. Een echte topploeg ga je niet zijn maar je statistieken lijken op het eerste oog niet op die van een degradatiekandidaat. Of laat je alleen de wedstrijden zien die goed gingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Niet de start waar je op hoopte en dat is erg zuur gelet op alle mooie spelers die je hebt kunnen aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Wat zonde is deze start. Ik hoop dat het snel beter gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 een niet al te beste start. Het enige positieve is dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2023 3 duels gespeeld in November, alle drie gewonnen. Met zege eind oktober op Westham erbij, nu 4 duels op rij gewonnen door Brighton!! PL: Wedstrijden: Cardiff-Brighton 1-3: Hier speeld en begonnen we met 433 dm wide. Alleen om laat 2e helft wat te forceren gingen we over op 424 en met succes, we scoorde nog 2x via Ricci en Moffi en wonnen. Spoiler Brighton-Watford 2-1: Tegen Watford wonnen we wat fortuinlijk met lagere xG door goals van Ricci en Moffi en Sera scoorde voor Watford. We speelde wel 90 minuten lang op attacking. Spoiler Brighton-Manchester United 3-1: Hier merkte ik dat Positief spelen geen effect had, gingen we over op cautious/counter en met succes een 3-1 zege door hattrick van Moffi. Martial zege vierde tegen zijn oude club maar zal niet tevreden zijn met zijn magere 6.4 en ik als manager ook niet. Spoiler Schema: Oktober eindigde goed en November was de perfecte maand met 3 zeges in 3 duels. Alleen December gaat heel pittig worden met oa Newcastle en Leeds uit, Spurs en Arsenal thuis oa. En met maar liefst 7 duels in een maand tijd, is veel rusttijd er niet bij. Op persconferentie kwam naar voren we ''al'' 27 spelers hebben opgesteld verschillende spelers, dat zou in december wellicht verder kunnen gaan stijgen. Spoiler Stand: 15e en het gat me t nummer 10 Westham is ''slechts'' 3 punten en gat met nummer 9 United is 6 punten. Onderin is het gat met nummer 18 Burnley en dus degradatieplek nu 8 punten voorsprong. Spoiler Speler uitgelicht: Terem Moffi: Moffi complimenteren om zijn vorm van 7.92 over de laatste 5 duels: Spoiler We hebben de 2e regel van boven gekozen en hieronder Terem zijn reactie: Spoiler Profiel/attributen en meer van Moffi: Terem Moffi kwam tot 102 goals in 139 duels voor OGC Nice en nu bij BHA heeft ie al keurige 9 goals in 14 duels. Daarom wordt hij nu uitgelicht door mij. Spoiler Tot slot de xG stand: Ik denk/vermoed je gelijk hebt @19CH98 op basis van xG stand staan we zelfs 12e Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @KayDeManaager Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. 19CH98: Thnx maat. Hahahaha nee ik laat niet alleen maar wedstrijden zien die goed gaan natuurlijk. Die periode had ik maar ''1 zege'' zie de xG table hierboven. ElMarcos: Thnx maat thnx. Gelukkig ging het nu wel erg goed met 3 zeges op rij in november, en nu in totaal 4 zeges op rij. Zoals ik al aangaf december is een pittige maand met 7 duels tegen veel grote teams, elk punt en 3 punter is komende tijd mooi meegenomen, en vanzelfsprekend de meer de beter.\ delichris: Idd zonde en momenteel gaat het beter met 4 zeges op rij waaronder 3-1 op Manchester United thuis de laatste van de 4 Vlonkie: Thnx hebt gelijk en dat ging/gaat het ook. Maar zoals ik al in post zei en hierboven in reactie op ElMarcos december wordt heel pittig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 In zeven duels ga je ongetwijfeld punten morsen, maar ook zeker punten kunnen pakken in deze vorm. Slim omgaan met keuzes voor wie je opstelt wordt wellicht cruciaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Lekker bezig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten