Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Ik vond het beetje overdreven om speciaal topic te openen voor de Belgische/Vlaamse TV Kook Zender njam! Bij deze een algemeen tv kijken ''tv'' topic. Wat kijk je qua tv tv nog?(hebben we dus niet over streamingsdiensten als Netflix, Prime etc ) Maar ik ben laatste 2 maanden echt verliefd geworden op de tv zender njam! Ik vind het inmiddels vele malen leuker en toffer zelfs nog dan 24 Kitchen! Wil in de nabije toekomst een recept er van gaan koken. Mijn complimenten aan de Belgen hier @Bogatyr @RubenS2 @Steels @Bingbangboem @Glenn08 @Aaron21 @Michiel RAFC @DGremlin Hoe geweldig is njam, geweldig hé? Wat vinden jullie ervan? Ik kan echt genieten van njam ''proef de goesting'' onmogelijk om daar geen honger van te krijgen!! https://njam.tv/chefs Hele lijst maar mijn favorieten zijn: Peppe Giacomazza Jeroen de Pauw en Bart Desmidt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Ik heb geen gewone tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2023 Zojuist zei Steels: Ik heb geen gewone tv Wat doe je dan wel met gij, vrijetijd? Want FM eigenlijk ook niet, helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Ik kijk heel weinig tv. Mijn vriendin kijkt haal dagelijkse dingen zoals Sturm der Liebe en Vlaamse soaps... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2023 Zojuist zei Bogatyr: Ik kijk heel weinig tv. Mijn vriendin kijkt haal dagelijkse dingen zoals Sturm der Liebe en Vlaamse soaps... Anyway dat kan en snap ik dat je maar weet, dat ik als ''Kaas'' kop Njam echt enorm waardeer, echt heel fijn!! hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Ik heb er gewoon een 24Kitchen / Njam! topic van gemaakt om alles over die zender te kunnen delen. Dekt meer de lading als het onderwerp "Algemeen "TV Kijken ''tv'' topic''(voor zover je dat nog doet)" en andere programma's of series kunnen gewoon in het betreffende topic van dat programma of die serie besproken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 32 minuten geleden zei Bogatyr: Ik kijk heel weinig tv. Mijn vriendin kijkt haal dagelijkse dingen zoals Sturm der Liebe en Vlaamse soaps... Familie, of Thuis? En de zender Njam nog nooit bekeken eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 2 minuten geleden zei Glenn08: Familie, of Thuis? Familie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Zojuist zei Bogatyr: Familie Dan is het een toppertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Wat doe je dan wel met gij, vrijetijd? Want FM eigenlijk ook niet, helaas Er zijn nog wel andere zaken dan FM en TV hoor En het is niet omdat ik met FM niet snel vooruit ga, dat ik er niet heel wat uren in steek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 28 minuten geleden zei Arezo: Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch? Dan onderschat je @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2023 28 minuten geleden zei Arezo: Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch? Wat moet ik hiermee? 1) Super seksistisch 2) Totaal niet grappig 3) Onwijs ouderwets en achterhaald 4) Ik wist niet dat jij nog in 1960 leeft, wij leven in 2023. Zojuist zei delichris: Dan onderschat je @Kyrill Dit dus en genoeg andere die hier koken. Ik kook vooral Vega.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Ik heb sinds ik jaren geleden het ouderlijk huis heb verlaten (jaar of 6 terug ofzo) nooit meer een tv abbo gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 36 minuten geleden zei Arezo: Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch? Wist je dat de zender Njam opgericht is voor vrouwen? Zodat ze beter leren koken, zodat ze de man des huizes op een deftige maaltijd trakteren na iedere zware werkdag! Plus als ze naar die zender kijken, zwijgen ze tenminste even tegen de mannen! Topzender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2023 18 minuten geleden zei Glenn08: Wist je dat de zender Njam opgericht is voor vrouwen? Zodat ze beter leren koken, zodat ze de man des huizes op een deftige maaltijd trakteren na iedere zware werkdag! Plus als ze naar die zender kijken, zwijgen ze tenminste even tegen de mannen! Topzender. Je had het nog nooit bekeken zei je...... 🤣🤣🤣😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Je had het nog nooit bekeken zei je...... 🤣🤣🤣😉 Nee mijn vrouw kijkt het. En serieus google het maar. Dat is echt de oprichtingsreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Op 7-3-2023 om 15:52 zei Arezo: Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch? Zonder boeren valt er weinig meer te koken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 7 uur geleden zei Djurovski: Zonder boeren valt er weinig meer te koken Dan doe ik gewoon elke dag thuisbezorgd.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 11 uur geleden zei Djurovski: Zonder boeren valt er weinig meer te koken Ik wist niet dat jij ook betaald werd door de grote (miljarden) bedrijven achter de landbouw en veeteelt om deze propaganda te verkondigen. Of geloof je het daadwerkelijk en doe je het gratis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Laten we gewoon bij het leuke topic blijven. Op 7-3-2023 om 16:29 zei Glenn08: Wist je dat de zender Njam opgericht is voor vrouwen? Zodat ze beter leren koken, zodat ze de man des huizes op een deftige maaltijd trakteren na iedere zware werkdag! Plus als ze naar die zender kijken, zwijgen ze tenminste even tegen de mannen! Topzender. @Glenn08 moet ik die van mij eens wat meer laten kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten