Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

24Kitchen / Njam!

Kyrill

Aanbevolen berichten

Ik vond het beetje overdreven om speciaal topic te openen voor de Belgische/Vlaamse TV Kook Zender njam!

Bij deze een algemeen tv kijken ''tv'' topic. Wat kijk je qua tv tv nog?(hebben we dus niet over streamingsdiensten als Netflix, Prime etc )

Maar ik ben laatste 2 maanden echt verliefd geworden op de tv zender njam!

Ik vind het inmiddels vele malen leuker en toffer zelfs nog dan 24 Kitchen! Wil in de nabije toekomst een recept er van gaan koken.

Mijn complimenten aan de Belgen hier @Bogatyr @RubenS2 @Steels @Bingbangboem @Glenn08 @Aaron21 @Michiel RAFC  @DGremlin

Hoe geweldig is njam, geweldig hé?

Wat vinden jullie ervan?

Ik kan echt genieten van  njam ''proef de goesting'' onmogelijk om daar geen honger van te krijgen!!

https://njam.tv/chefs

Hele lijst maar mijn favorieten zijn:

Peppe Giacomazza

Jeroen de Pauw 

en

Bart Desmidt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Ik kijk heel weinig tv. Mijn vriendin kijkt haal dagelijkse dingen zoals Sturm der Liebe en Vlaamse soaps... 

Anyway dat kan en snap ik dat je maar weet, dat ik als ''Kaas'' kop Njam echt enorm waardeer, echt heel fijn!! hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er gewoon een 24Kitchen / Njam! topic van gemaakt om alles over die zender te kunnen delen. Dekt meer de lading als het onderwerp "Algemeen "TV Kijken ''tv'' topic''(voor zover je dat nog doet)" en andere programma's of series kunnen gewoon in het betreffende topic van dat programma of die serie besproken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Wat doe je dan wel met gij, vrijetijd?

Want FM eigenlijk ook niet, helaas :sorry:

Er zijn nog wel andere zaken dan FM en TV hoor ;) En het is niet omdat ik met FM niet snel vooruit ga, dat ik er niet heel wat uren in steek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Arezo:

Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch?

Wat moet ik hiermee? 

1) Super seksistisch

2) Totaal niet grappig 

3) Onwijs ouderwets en achterhaald

4) Ik wist niet dat jij nog in 1960 leeft, wij leven in 2023.

Zojuist zei delichris:

Dan onderschat je @Kyrill

Dit dus en genoeg andere die hier koken. Ik kook vooral Vega.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Arezo:

Waarom een topic openen voor die 3 vrouwen op dit forum? Althans, ik neem aan dat zij koken, dat doen wij mannen niet toch?

Wist je dat de zender Njam opgericht is voor vrouwen? Zodat ze beter leren koken, zodat ze de man des huizes op een deftige maaltijd trakteren na iedere zware werkdag! Plus als ze naar die zender kijken, zwijgen ze tenminste even tegen de mannen! Topzender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Glenn08:

Wist je dat de zender Njam opgericht is voor vrouwen? Zodat ze beter leren koken, zodat ze de man des huizes op een deftige maaltijd trakteren na iedere zware werkdag! Plus als ze naar die zender kijken, zwijgen ze tenminste even tegen de mannen! Topzender.

Je had het nog nooit bekeken zei je...... 🤣🤣🤣😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Djurovski:

Zonder boeren valt er weinig meer te koken

Ik wist niet dat jij ook betaald werd door de grote (miljarden) bedrijven achter de landbouw en veeteelt om deze propaganda te verkondigen. 

Of geloof je het daadwerkelijk en doe je het gratis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we gewoon bij het leuke topic blijven.

Op 7-3-2023 om 16:29 zei Glenn08:

@Glenn08 moet ik die van mij eens wat meer laten kijken dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites