Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Last of Us

The Saint

Aanbevolen berichten

Game jaren geleden wel voor een deel gespeeld, maar dat weet ik allemaal niet meer.

Ik vond aflevering 1 veelbelovend. Nou ben ik series over zombies etc. vaak al snel zat, maar ik heb goede hoop dat HBO meer te bieden heeft met deze serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bumpie.... 

Ik kijk nu e8... Ik vind het echt gaaf en tof. 

Heb Spoiler niet per se inhoudelijk zet uiteraard in Spoiler :

Spoiler

Tot dusver niet heel veel zombies mee gemaakt... Maar vind dat zelf niet zo erg.. De episode met Bill en Frank wauw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poh. Eerste deel van het seizoen was echt geweldig goed. Tweede helft kwam wat te gehaast over. In de game komt het ontstaan van de band tussen Ellie en Joël veel beter op je over. 

Misschien is dat ook wel meteen het probleem. Je speelt nu zelf niet en er moet 15-20 uur aan gameplay geschreven worden voor tv. Wat meer Infected had ook wel gemogen. Budgetdingetje misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stoor me echt totaal niet aan, ik vind het echt fenomenaal goed.

Ik vond het alleen maar beter en beter worden richting het einde. Ik kijk niet uit naar het lange wachten op seizoen 2....

Moet toegeven ik de game's amper gespeeld heb want kreeg een bug waar niks tegen te doen was, maar wat een fenomenale serie. Voor mij is seizoen 1 in iedergeval een 8,5/10 misschien 9/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-3-2023 om 07:02 zei Justin:

Ik vond de serie heel goed beginnen, maar eigenlijk ook als een nachtkaars uitgaan. Na dat stuk met die 2 broers was het beste er voor mij wel af. 

Hoezo? 

Spoiler

Jij deinst niet terug van kannibalisme bijvoorbeeld? :classic_ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites