The Saint Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Nog geen topic Vanavond eerste aflevering op HBO. Ik kijk hier ontzettend naar uit. De The Last of Us games zitten voor mij persoonlijk in de top5 van beste games ooit gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Wij beginnen nu, benieuwd. Game nooit gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 januari 2023 Share Geplaatst 18 januari 2023 Game jaren geleden wel voor een deel gespeeld, maar dat weet ik allemaal niet meer. Ik vond aflevering 1 veelbelovend. Nou ben ik series over zombies etc. vaak al snel zat, maar ik heb goede hoop dat HBO meer te bieden heeft met deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Wat vinden we er tot nu toe van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Ik vind het tof tot nu toe. Ook aflevering 3 was erg goed. Leuk ook dat ze hierin niet enkel de game volgen, want dan kan je als kijker ook alles al uittekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Bumpie.... Ik kijk nu e8... Ik vind het echt gaaf en tof. Heb Spoiler niet per se inhoudelijk zet uiteraard in Spoiler : Spoiler Tot dusver niet heel veel zombies mee gemaakt... Maar vind dat zelf niet zo erg.. De episode met Bill en Frank wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2023 Poh. Eerste deel van het seizoen was echt geweldig goed. Tweede helft kwam wat te gehaast over. In de game komt het ontstaan van de band tussen Ellie en Joël veel beter op je over. Misschien is dat ook wel meteen het probleem. Je speelt nu zelf niet en er moet 15-20 uur aan gameplay geschreven worden voor tv. Wat meer Infected had ook wel gemogen. Budgetdingetje misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 18 minuten geleden zei The Saint: Wat meer Infected had ook wel gemogen. Volgens mij hadden ze dat bewust minder gedaan om een breder publiek te trekken. Eens zien of ik binnenkort tijd heb om deze serie te bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Ik stoor me echt totaal niet aan, ik vind het echt fenomenaal goed. Ik vond het alleen maar beter en beter worden richting het einde. Ik kijk niet uit naar het lange wachten op seizoen 2.... Moet toegeven ik de game's amper gespeeld heb want kreeg een bug waar niks tegen te doen was, maar wat een fenomenale serie. Voor mij is seizoen 1 in iedergeval een 8,5/10 misschien 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Ik vond de serie heel goed beginnen, maar eigenlijk ook als een nachtkaars uitgaan. Na dat stuk met die 2 broers was het beste er voor mij wel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Op 16-3-2023 om 07:02 zei Justin: Ik vond de serie heel goed beginnen, maar eigenlijk ook als een nachtkaars uitgaan. Na dat stuk met die 2 broers was het beste er voor mij wel af. Hoezo? Spoiler Jij deinst niet terug van kannibalisme bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Episode 5 net gezien. Hele goede tv dit hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Net begonnen. Heel toffe start. update 23 uur later: EP 3 ook heel vet. Wat een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten