Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 (bewerkt) Vandaag gaat de Challenger Pro League van start. Een nieuw format, dus ook nieuwe teams. Verschillende beloften teams treden vanaf nu ook aan in de tweede divisie van België. Ik kijk vooral uit naar hoe het vernieuwde SK Beveren het zal doen aangezien dit ook maar 5 minuten wandelen is vanaf mij thuis. Het liefst zie ik ze promoveren zodat ik volgend seizoen toch meer naar het voetbal kan gaan. Vandaag neemt nieuwkomer FC Dender het thuis op tegen Lommel SK. Virton ontvangt RWDM. 12 augustus 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 24 minuten geleden zei Bogatyr: Vandaag gaat de Challenger Pro League van start. Een nieuw format, dus ook nieuwe teams. Verschillende beloften teams treden vanaf nu ook aan in de tweede divisie van België. Ik kijk vooral uit naar hoe het vernieuwde SK Beveren het zal doen aangezien dit ook maar 5 minuten wandelen is vanaf mij thuis. Het liefst zie ik ze promoveren zodat ik volgend seizoen toch meer naar het voetbal kan gaan. Vandaag neemt nieuwkomer FC Dender het thuis op tegen Lommel SK. Virton ontvangt RWDM. Help me even, is dit dan de divisie onder de Pro League? Of zit het nog een divisie lager? Beveren wel een iconische club natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Help me even, is dit dan de divisie onder de Pro League? Of zit het nog een divisie lager? Beveren wel een iconische club natuurlijk! Het is net zoals de KKD, maar dan met minder clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 SL16? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Jong Standard Luik volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: SL16? Standard Liege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 en die 16? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Het aantal minuten dat een weldenkend mens het maximaal in Luik kan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Geintje natuurlijk. België kennende zal het wel het stamnummer zijn, al weet ik die niet allemaal uit mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2022 4 minuten geleden zei Djurovski: en die 16? Stamnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Sowieso aparte namen voor 2e/jong teams. Club NXT, Futures en SL16, willen ze het als apart merk in de markt zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 augustus 2022 Share Geplaatst 12 augustus 2022 Is van Club Brugge. Het is iets Belgisch, een pakkende naam die past bij de generatie van nu. Groot gelijk hebben ze. Overigens is dit geen misselijke competitie, veelal afgezakte teams met veel potentie. Zie Union en Antwerp. Maar ook een KV Mechelen wat de bekerfinale bereikt. Veel spektakel en van wat ik heb begrepen doet de top weinig onder de teams in de onderste regionen van de Jupiler Pro League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2022 Share Geplaatst 13 augustus 2022 Hoe zit de promotie degradatie dit jaar in elkaar in België? Want heb alrijd het idee dat het tussen de twee niveaus nogal wisselt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2023 Oostende verloren tegen Lommel, Zulte Waregem al achter tegen Franc Borains en Beveren ook meteen verlies tegen Jong Genk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Volg dit ook met wat meer interesse, aangezien Stijn Vreven nu trainer van Oostende is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Beveren, werd dat vroeger niet FC Ivoorkust genoemd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 2 uur geleden zei ElMarcos: Beveren, werd dat vroeger niet FC Ivoorkust genoemd? Ja, voor de fusies en toen Jean-Marc Guillou daar nog aan verbonden was. Een paar heel leuke spelers die daar toen zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2023 19 minuten geleden zei FlyD: Ja, voor de fusies en toen Jean-Marc Guillou daar nog aan verbonden was. Een paar heel leuke spelers die daar toen zaten. Ik denk dat Kristof Lardinoit toen de enige Belg in de ploeg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 54 minuten geleden zei Bogatyr: Ik denk dat Kristof Lardinoit toen de enige Belg in de ploeg was. https://www.worldfootball.net/teams/ksk-beveren/2006/2/ Dat was het meest extreme jaar denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2023 3 minuten geleden zei FlyD: https://www.worldfootball.net/teams/ksk-beveren/2006/2/ Dat was het meest extreme jaar denk ik. Dan was het de enige Belg in de basis geloof ik. Had ik gezien tijdens een filmpje op Youtube. Die filmpjes blijven geweldig. Hoe ze Nederlands leren enzo.. met Yaya Toure e.d. Ook mede omdat het in mijn gemeente is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zou Dreyer aan het kijken zijn naar Tudor Mendel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2023 Uitslagen speeldag 2: Tussenstand: Enorm slechte start voor KV Oostende en SK Beveren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Heeft deze competitie ook zo'n ingewikkeld play-off model als het hoogste niveau eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 9 minuten geleden zei ElMarcos: Heeft deze competitie ook zo'n ingewikkeld play-off model als het hoogste niveau eigenlijk? Eerste 2 promoveren rechtstreeks. 3 tot 6 doen play-offs en de winnaar daarvan mag aantreden tegen de nummer 14 uit 1A. Dit is dus een samenvoeging van het Engelse en het Duitse systeem. Dat eerste is dus Engels, maar daarna moet die winnaar dus zoals in Duitsland nog tegen de 3e laatste uit de hoogste afdeling. De laatste 2 ploegen degraderen uit het profvoetbal naar het amateurniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 15 minuten geleden zei Aaron21: Eerste 2 promoveren rechtstreeks. 3 tot 6 doen play-offs en de winnaar daarvan mag aantreden tegen de nummer 14 uit 1A. Dit is dus een samenvoeging van het Engelse en het Duitse systeem. Dat eerste is dus Engels, maar daarna moet die winnaar dus zoals in Duitsland nog tegen de 3e laatste uit de hoogste afdeling. De laatste 2 ploegen degraderen uit het profvoetbal naar het amateurniveau. Hmm, dat is een vrije eenvoudige dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten