Nom de Guerre Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ik ben onder de indruk. 13 pagina's FM-novelle zonder FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Eén van de belagers als avondeten gebruikt? Weer afgesloten met een cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ik gok op: 'zin in dessert?' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 15 april Auteur Share Geplaatst 15 april Oscar moest eerst toch even het maaltje van de tijgers verwerken. Want een van de belagers had opvallend gele sportschoenen aangehad. Een detail dat Oscar niet was ontgaan, ondanks dat de kogels hem om de oren vlogen. En nu zag hij dat paar schoenen in de kooi liggen. Leeg. Kippenvel over zijn heel lichaam. Zijn eten kwam omhoog. Wat was dit? Had dit echt zo gemoeten? Hij moest even naar adem happen en voelde opnieuw een scheut maagzuur omhoogkomen. Romelu keek hem aan en begon te lachen. “Maak je niet druk. Dit is niet jouw schuld. Waarom denk je dat ze jullie hier niet heen volgden? Ik had al tijden een appeltje met ze te schillen. Een zakengeschil zullen we maar zeggen”, opnieuw klonk een luide lach. Romelu leidde Oscar wat dieper het park in. Weg van de tijgers. “Pas op waar je loopt”, zei hij met een knipoog. “Voor je het weet sta je op een slang. Want ook die zitten hier. Het is niet alleen maar pracht en praal. Soms is het net het Hof van Eden. Voor de zekerheid heb ik hier maar geen appelboom geplant.” Ze naderden een houten bankje. Diep in een soortement woud. Oscar kon wel raden waarom dit de plek was waar Romelu hem wilde spreken. Mocht iemand hem willen afluisteren, dan was dat hier schier onmogelijk. Het bladerdek was dik en ondanks dat het geen gigantisch regenwoud was, hoorde je toch veel van de bekende oerwoudgeluiden. Als Oscar niet net bij die tijgerkooi had gestaan, had hij hier ontzettend van kunnen genieten. Nu schoot er alleen maar door zijn hoofd: ‘Wat wil Romelu mij vragen? En wat als ik dat weiger?’ 22 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik ben onder de indruk. 13 pagina's FM-novelle zonder FM Dan heb je niet alle updates goed gelezen 13 uur geleden zei delichris: Eén van de belagers als avondeten gebruikt? Weer afgesloten met een cliffhanger. Zou wel gek zijn als ik daar niet mee eindig toch? GTST is er niets bij! 9 uur geleden zei Marius: Ik gok op: 'zin in dessert?' Die hebben ze al op he! Dank weer! @Marius @NomdeGuerre @ElMarcos @delichris @LouisPSV @Kevinoz87 @KayDeManaager @keano77 @Djurovski @Skyrr_Remco @Thomassje123 @Djurovski @Copywriter @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Zo lang hij niet vraagt om die schoenen uit die kooi te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Dus wel en toch benieuwd naar wat er nu komen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Oh oh oh zeer benieuwd wat de vraag gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten