Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei joostmakaay:

In mijn ogen zijn het juist de Feyenoorders die dit seizoen enorm calimero doen over alles wat negatief over Feyenoord voorvalt/geplaatst wordt

Dit @Urbeto. Niet al te serieus nemen. Valt me vooral op dat in de topwedstrijden van Feyenoord die ik kijk, ik Hancko en Trauner amper dit soort fouten zie maken, terwijl ik Geertruida in de echte topwedstrijden relatief vaak cruciale fouten zie maken. En dan ben ik wellicht een beetje streng voor iemand die een hele grote toekomst wordt toebedicht en voor 50 miljoen weg zou moeten gaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het Geertruida en Feyenoord ontzettend gunnen. Bovendien, hoe beter Feyenoord het doet, hoe meer feestjes in de stad waar ik woon ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Dat Feyenoorders geprikkeld over komen in mijn ogen, terwijl hier gezien de successen van Feyenoord van de afgelopen jaren geen reden toe is.

Aparte redenering: Je mag niet klagen over een arbitrale beslissing, omdat je succesvol bent. Maar als je het seizoen ervoor 6e was geworden had het wel gemogen. :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Aparte redenering: Je mag niet klagen over een arbitrale beslissing, omdat je succesvol bent. Maar als je het seizoen ervoor 6e was geworden had het wel gemogen.  

Ik heb het niet enkel over kritiek op de arbiter vanuit jullie, maar o.a. opmerkingen op een arbitrale beslissing die jullie kant op valt , die dan direct gedownplayed wordt zodra iemand daar iets over zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rogier.:

Deze rode kaart voor Rashford  Wil hem nog wel eens terugzien, maar dit lijkt me echt een VAR-kaartje. Ontzettend makkelijk.

Here you go:

Ik begrijp best dat 'ie gegeven wordt, al heeft Rashford natuurlijk geen enkele intentie om dit te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites