Rogier. Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: In mijn ogen zijn het juist de Feyenoorders die dit seizoen enorm calimero doen over alles wat negatief over Feyenoord voorvalt/geplaatst wordt Dit @Urbeto. Niet al te serieus nemen. Valt me vooral op dat in de topwedstrijden van Feyenoord die ik kijk, ik Hancko en Trauner amper dit soort fouten zie maken, terwijl ik Geertruida in de echte topwedstrijden relatief vaak cruciale fouten zie maken. En dan ben ik wellicht een beetje streng voor iemand die een hele grote toekomst wordt toebedicht en voor 50 miljoen weg zou moeten gaan. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het Geertruida en Feyenoord ontzettend gunnen. Bovendien, hoe beter Feyenoord het doet, hoe meer feestjes in de stad waar ik woon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Wat bedoel je hiermee? Dat Feyenoorders geprikkeld over komen in mijn ogen, terwijl hier gezien de successen van Feyenoord van de afgelopen jaren geen reden toe is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Dat Feyenoorders geprikkeld over komen in mijn ogen, terwijl hier gezien de successen van Feyenoord van de afgelopen jaren geen reden toe is. Aparte redenering: Je mag niet klagen over een arbitrale beslissing, omdat je succesvol bent. Maar als je het seizoen ervoor 6e was geworden had het wel gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Aparte redenering: Je mag niet klagen over een arbitrale beslissing, omdat je succesvol bent. Maar als je het seizoen ervoor 6e was geworden had het wel gemogen. Ik heb het niet enkel over kritiek op de arbiter vanuit jullie, maar o.a. opmerkingen op een arbitrale beslissing die jullie kant op valt , die dan direct gedownplayed wordt zodra iemand daar iets over zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Ik heb het niet enkel over kritiek op de arbiter vanuit jullie, maar o.a. opmerkingen op een arbitrale beslissing die jullie kant op valt , die dan direct gedownplayed wordt zodra iemand daar iets over zegt. Word nou eens concreet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 'Benfica is een grote club dan Feyenoord' - Orkun Kökcü, 2023. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 En dan nog eens twee goals afgekeurd door de VAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Wat een pot zeg. Waarom legt Taylor dit ook niet ff stil zeg, ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Poeh Benfica heeft ook wel een paar jassen uitgedaan qua selectie hé, ga je van Grimaldo en Goncalo Ramos naar een Di Maria zonder benen en Jurasek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Deze rode kaart voor Rashford Wil hem nog wel eens terugzien, maar dit lijkt me echt een VAR-kaartje. Ontzettend makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ik zie het ze ook nog weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 7 minuten geleden zei Rogier.: Deze rode kaart voor Rashford Wil hem nog wel eens terugzien, maar dit lijkt me echt een VAR-kaartje. Ontzettend makkelijk. Here you go: Ik begrijp best dat 'ie gegeven wordt, al heeft Rashford natuurlijk geen enkele intentie om dit te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 0-0 nog, gaat aardig. Nog 2 grote kansen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 4 minuten geleden zei Keeza: Ik zie het ze ook nog weggeven. 2-2 inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Jezus man United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Typisch haha. Ten Hag out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Here you go: Ik begrijp best dat 'ie gegeven wordt, al heeft Rashford natuurlijk geen enkele intentie om dit te doen. ongelukkig en afschermen gebeurd wel vaker, nu ongelukkig op het enkeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Ik begrijp best dat 'ie gegeven wordt, al heeft Rashford natuurlijk geen enkele intentie om dit te doen. Poh, lastig hoor. Begrijp inderdaad ook wel ergens dat 'ie gegeven wordt. Lastige keuze dit soort momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 11 minuten geleden zei rich ruzzian: 2-2 inmiddels Haha, 45+9. Heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Pff wat zonde weer @Acquafresca Davies krijgt zijn 100% gele kaart niet en volgende standaardsituatie scoort Bayern Hoop dat Kopenhagen nog gelijk weet te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Pff wat zonde weer @Acquafresca Davies krijgt zijn 100% gele kaart niet en volgende standaardsituatie scoort Bayern Hoop dat Kopenhagen nog gelijk weet te maken. Done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Zal dit dan echt einde Ten Hag betekenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) Die is niet meer te redden denk ik 8 november 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Roony Bardghji Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Kopenhagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten