Acquafresca Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 MAN MAN MAN Barca een stapje dichterbij bik faillissement, Salah snelste CL hattrick ooit, Ajax vrijwel uitgeschakeld. Voetbal heeft vandaag gewonnen mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) 9 minutes ago, Acquafresca said: MAN MAN MAN Barca een stapje dichterbij bik faillissement, Salah snelste CL hattrick ooit, Ajax vrijwel uitgeschakeld. Voetbal heeft vandaag gewonnen mensen ze zijn al genaaid onderling resultaat telt dus als Inter wint van Plzen dan kan Barcelona niet meer 2e worden en Barcelona moet ook nog eens winnen van Bayern en Inter moet punten laten liggen tegen de slechtste ploeg in de CL. trouwens geen TAA > 7-1 winst toeval? Gomez had ook een mooie assist op Firmino Firmino was ook geweldig vandaag 12 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Reclame voor het voetbal vandaag, jammer van het commentaar en dat we vorige week waren genaaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 6 minutes ago, La Pulga said: Reclame voor het voetbal vandaag, jammer van het commentaar en dat we vorige week waren genaaid. welcome to the club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Karma is a cute bitch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 24 minuten geleden zei Azpi: ze zijn al genaaid onderling resultaat telt dus als Inter wint van Plzen dan kan Barcelona niet meer 2e worden en Barcelona moet ook nog eens winnen van Bayern en Inter moet punten laten liggen tegen de slechtste ploeg in de CL. trouwens geen TAA > 7-1 winst toeval? Gomez had ook een mooie assist op Firmino Firmino was ook geweldig vandaag Firmino veruit onze beste aanvaller dit seizoen. Samen met Alisson vrijwel enige die niveau haalt. In een 442 zou Salah altijd centraal moeten spelen. Al verwacht ik zondag geen 2 mans middenveld. Dan wordt je helemaal scheel gespeeld door City. Eventueel 442 diamond achtig iets met Firmino achter Salah en Nunez. Al denk ik dat het een 433 wordt met Elliot op middenveld en Firmino ergens links hangend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Valverde kon slapend van Inter winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ja gaan we weer? Niveautje weer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 1 minute ago, Acquafresca said: Firmino veruit onze beste aanvaller dit seizoen. Samen met Alisson vrijwel enige die niveau haalt. In een 442 zou Salah altijd centraal moeten spelen. Al verwacht ik zondag geen 2 mans middenveld. Dan wordt je helemaal scheel gespeeld door City. Eventueel 442 diamond achtig iets met Firmino achter Salah en Nunez. Al denk ik dat het een 433 wordt met Elliot op middenveld en Firmino ergens links hangend. Zou het middenveld niet Fabinho Thiago Henderson worden? Elliot als invaller? ik zou Darwin eruit halen en spelen met Jota Salah en Firmino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ik denk niet dat Darwin op de bank gaat zitten. Heeft echt een hoge xg, heeft een paar wedstrijden vertrouwen en dus doelpunten nodig. Vind ik overigens wel jammer voor Jota. Mag hopen dat Elliot na vandaag basis staat hoor. Zonder Henderson het liefst. Elliot is een geweldenaar in spé. Laat hem dan maar struggelen ipv Hendo. Virgil weer matig btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 Lang geleden dat ik nog eens zo enthousiast was over een speler. Maar nu ik die Kvaratskelia zie spelen bij Napoli heb ik het gevoel dat hij iets speciaals gaat worden. En ze hebben hem gekocht voor 'maar' 10 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 12 uur geleden zei Bogatyr: Brugge zwaar bestolen!!!! Kan iemand hier aan uit? Mijn tweet laatst over deze zogenaamde goede scheidsrechter Op 28-9-2022 om 21:05 zei cimbomcu: Die Makkelie mist met Maguire en Schlotterbeck 2 100% penals weer he? Wanneer heeft de voetballiefhebber en de media door dat de frame van top scheidsrechter totaal maar dan ook totaal onterecht is en hij gewoon eigenlijk telkens laat zien dat het gewoon heel slecht is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 9 uur geleden zei Acquafresca: MAN MAN MAN Barca een stapje dichterbij bik faillissement, Salah snelste CL hattrick ooit, Ajax vrijwel uitgeschakeld. Voetbal heeft vandaag gewonnen mensen Dit was Kelderklasse 7 hoor. Zelf schieten i.p.v. afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) Vanavond gaat Haifa even vlammen hoor tegen PSG. Wober met een assistje, wonderen zijn de wereld nog niet uit. 25 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Ik mis toch wel Ziggo Sport. Nu is het overgeleverd zijn aan de keuzes van RTL, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Ik mis toch wel Ziggo Sport. Nu is het overgeleverd zijn aan de keuzes van RTL, helaas. Zuur inderdaad, de illegale streams willen ook niet werken voor je? Anders kan je wel zoeken in dat lijstje wat ik je keertje heb gestuurd. Neem aan dat je Benfica - Juve wilde kijken vanavond, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 8 minuten geleden zei La Pulga: Zuur inderdaad, de illegale streams willen ook niet werken voor je? Anders kan je wel zoeken in dat lijstje wat ik je keertje heb gestuurd. Neem aan dat je Benfica - Juve wilde kijken vanavond, toch? Ja en morgen Barca - Bayern uiteraard. Nou ja, ik probeer dus vaak wel streams voor Italiaans en Spaans voetbal, maar laten we zeggen dat ik er niet erg bedreven in ben. Vroeger had ik wel een goede site. Maar nu is het advertenties, virusjes, onscherp en stotterend beeld en na vijf minuten uitval enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Ja en morgen Barca - Bayern uiteraard. Nou ja, ik probeer dus vaak wel streams voor Italiaans en Spaans voetbal, maar laten we zeggen dat ik er niet erg bedreven in ben. Vroeger had ik wel een goede site. Maar nu is het advertenties, virusjes, onscherp en stotterend beeld en na vijf minuten uitval enzo. Zodra ik wat tegenkom of hoor zal ik je even een PM sturen, maar ik herken het probleem inderdaad. Vroegah had je gewoon Acestream en had je nergens last van. Naja je liep alleen 5 minuten achter maar als je verder al je meldingen uit heb staan dan zou je daar geen last van moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 30 minuten geleden zei Socrates: Ja en morgen Barca - Bayern uiteraard. Nou ja, ik probeer dus vaak wel streams voor Italiaans en Spaans voetbal, maar laten we zeggen dat ik er niet erg bedreven in ben. Vroeger had ik wel een goede site. Maar nu is het advertenties, virusjes, onscherp en stotterend beeld en na vijf minuten uitval enzo. IPTV geen optie voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Poah, Nkunku! Dat noemt men nou nog eens overtuigend binnen rammen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Moukoko mist ook ff een kans zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Ai ai de keteleare.. die heeft idd even herbronning nodig, dat maar snel het WK hier is ook lol Juventus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Geeft niets. Allegri is bezig met een serieus project, dat zie je zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 10 uur geleden zei AntiChrist7: Ai ai de keteleare.. die heeft idd even herbronning nodig, dat maar snel het WK hier is ook lol Juventus Gelukkig geloven ze bij Milan wel heel sterk in hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Simakan gisteren bij Leipzig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten