Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

6 maanden voor het wk een middenvelder/VM als wit konijn uit je hoed toveren om de defensieve problemen op te lossen...

Ik zal absoluut geen traantje laten als martinez weg is. Mooie derde plaats, maar nadien volledig verzuimt door te selecteren.

27 debutanten, en daarvan zijn tielemans en castagne de enige die aanspraak maken. De rest is weggegooide speeltijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei FlyD:

In de rust de analyse even gekeken omdat ik verder naar Nederland kijk. Beide goals netjes afgewerkt.

Timmy Simons zat daar trouwens te praten alsof hij kwaad is dat hij niet opgeroepen is :classic_blink:

Die had het nog beter gedaan dan Boyata vorige week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kami:

Ik las deze voormiddag dat Martinez (vermoedelijk) achterin weer zal starten met Vertonghen - Boyata - Alderweireld   :t:

Probeer toch eens wat nieuw man! We spelen ook al 10 jaar op dezelfde manier... 

Ik had het al eerder gezegd: na het EK was het tijd voor een nieuwe bondscoach. 

Was toch goed vandaag. Carrasco had boter op het hoofd bij de 0.1 maar voor de rest was het dik oké. Trossard was ook om van te smullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangenaam verrast door de prestatie van de Duivels tegen Polen. Het geeft de burger terug moed. Alleen, nu nog bevestigen. En de "nieuwe" verdediging ook eens aan het werk zien tegen een sterkere tegenstander. Polen was écht wel flauw. Dendoncker deed het goed centraal achterin. En Trossard, wel die is rijp voor een echte topclub! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermoedelijke opstelling voor wedstrijd tegen Wales deze avond (volgens krant):

Casteels

Dendoncker - Alderweireld - Theate

Meunier - De Bruyne - Tielemans - Carrasco

E. Hazard - Batshuayi - Trossard

Invallers: Mignolet, Sels, Faes, Mechele, Boyata, Vertonghen, Castagne, Foket, Saelemaekers, Witsel, Praet, T. Hazard, Vanaken, Januzaj, De Ketelaere, Openda

Geblesseerd: Courtois, Lukaku, Onana, Mertens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kami:

Vermoedelijke opstelling voor wedstrijd tegen Wales deze avond (volgens krant):

Casteels

Dendoncker - Alderweireld - Theate

Meunier - De Bruyne - Tielemans - Carrasco

E. Hazard - Batshuayi - Trossard

Invallers: Mignolet, Sels, Faes, Mechele, Boyata, Vertonghen, Castagne, Foket, Saelemaekers, Witsel, Praet, T. Hazard, Vanaken, Januzaj, De Ketelaere, Openda

Geblesseerd: Courtois, Lukaku, Onana, Mertens

Zou dan toch graag Saelemaekers zien ipv Meunier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bogatyr:

Wat zei hij? Heb het eigenlijk snel afgezet na die goal. Ik onthoud dat Boyata heel goed was 

11 uur geleden zei CrisChivu:

Vertel?

"De lijnrechter beoordeelde de fase juist door te vlaggen, maar de VAR draaide die beslissing onterecht om. De lijnen lijken niet parallel getrokken, de assistent was volledig juist. Er zijn ons hier twee punten ontnomen."

"We zijn bestolen, dit was niet correct. De prestatie analyseren? Vergeet het, die goal was buitenspel. Ik wil hier eerst een uitleg voor krijgen."

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

FB_IMG_1655227975709.jpg

8 minuten geleden zei Bogatyr:

Klopt Tielemans heel goed. Dendoncker toch ook een zekerheidje voor mij voor het WK

Vervang Mignolet, Mertens en Batshuayi met Courtois, KDB en Lukaku en je hebt volgens mij de basisploeg die Martinez op het WK zal willen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites