Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Lewandowski mag nog eens knallen van mij. Hoe meer goals, hoe beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Hoe de perceptie plots zo kan draaien rond de Rode Duivels.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) Opstelling: Mignolet - Vertonghen, Dendoncker, Alderweireld - Carrasco, Witsel, Tielemans, Castagne - De Bruyne, Eden Hazard, Batshuayi 8 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 6 maanden voor het wk een middenvelder/VM als wit konijn uit je hoed toveren om de defensieve problemen op te lossen... Ik zal absoluut geen traantje laten als martinez weg is. Mooie derde plaats, maar nadien volledig verzuimt door te selecteren. 27 debutanten, en daarvan zijn tielemans en castagne de enige die aanspraak maken. De rest is weggegooide speeltijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Lewandowski. we zijn wel beter maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 In de rust de analyse even gekeken omdat ik verder naar Nederland kijk. Beide goals netjes afgewerkt. Timmy Simons zat daar trouwens te praten alsof hij kwaad is dat hij niet opgeroepen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 13 minuten geleden zei FlyD: In de rust de analyse even gekeken omdat ik verder naar Nederland kijk. Beide goals netjes afgewerkt. Timmy Simons zat daar trouwens te praten alsof hij kwaad is dat hij niet opgeroepen is Die had het nog beter gedaan dan Boyata vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 7 uur geleden zei Kami: Ik las deze voormiddag dat Martinez (vermoedelijk) achterin weer zal starten met Vertonghen - Boyata - Alderweireld Probeer toch eens wat nieuw man! We spelen ook al 10 jaar op dezelfde manier... Ik had het al eerder gezegd: na het EK was het tijd voor een nieuwe bondscoach. Was toch goed vandaag. Carrasco had boter op het hoofd bij de 0.1 maar voor de rest was het dik oké. Trossard was ook om van te smullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Openda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 Aangenaam verrast door de prestatie van de Duivels tegen Polen. Het geeft de burger terug moed. Alleen, nu nog bevestigen. En de "nieuwe" verdediging ook eens aan het werk zien tegen een sterkere tegenstander. Polen was écht wel flauw. Dendoncker deed het goed centraal achterin. En Trossard, wel die is rijp voor een echte topclub! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Vermoedelijke opstelling voor wedstrijd tegen Wales deze avond (volgens krant): Casteels Dendoncker - Alderweireld - Theate Meunier - De Bruyne - Tielemans - Carrasco E. Hazard - Batshuayi - Trossard Invallers: Mignolet, Sels, Faes, Mechele, Boyata, Vertonghen, Castagne, Foket, Saelemaekers, Witsel, Praet, T. Hazard, Vanaken, Januzaj, De Ketelaere, Openda Geblesseerd: Courtois, Lukaku, Onana, Mertens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 21 minuten geleden zei Kami: Vermoedelijke opstelling voor wedstrijd tegen Wales deze avond (volgens krant): Casteels Dendoncker - Alderweireld - Theate Meunier - De Bruyne - Tielemans - Carrasco E. Hazard - Batshuayi - Trossard Invallers: Mignolet, Sels, Faes, Mechele, Boyata, Vertonghen, Castagne, Foket, Saelemaekers, Witsel, Praet, T. Hazard, Vanaken, Januzaj, De Ketelaere, Openda Geblesseerd: Courtois, Lukaku, Onana, Mertens Zou dan toch graag Saelemaekers zien ipv Meunier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 KDB blijft maar gaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 11 uur geleden zei Bogatyr: KDB blijft maar gaan.. De Bruyne heeft tegen Nederland gerust Hazard dus toch op de bank en Witsel wel in de basis. Hopelijk pakt Theate zijn kans vandaag en is Trossard weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Theate staat goed te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Wat een trieste reactie van Martinez na de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 7 minuten geleden zei FlyD: Wat een trieste reactie van Martinez na de wedstrijd. Wat zei hij? Heb het eigenlijk snel afgezet na die goal. Ik onthoud dat Boyata heel goed was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 8 minuten geleden zei FlyD: Wat een trieste reactie van Martinez na de wedstrijd. Vertel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei Bogatyr: Wat zei hij? Heb het eigenlijk snel afgezet na die goal. Ik onthoud dat Boyata heel goed was 11 uur geleden zei CrisChivu: Vertel? "De lijnrechter beoordeelde de fase juist door te vlaggen, maar de VAR draaide die beslissing onterecht om. De lijnen lijken niet parallel getrokken, de assistent was volledig juist. Er zijn ons hier twee punten ontnomen." "We zijn bestolen, dit was niet correct. De prestatie analyseren? Vergeet het, die goal was buitenspel. Ik wil hier eerst een uitleg voor krijgen." 12 juni 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Inderdaad, zeer vreemde reactie van Martinez. Hij heeft trouwens ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Mooie opstelling wel zo te zien. Vermoed dat de Polen wederom een pak op de broek gaan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Prima eerste helft. Tielemans is goed aan het spelen. Vlak voor rust wel ei zo na 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) Klopt Tielemans heel goed. Dendoncker toch ook een zekerheidje voor mij voor het WK 14 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: 8 minuten geleden zei Bogatyr: Klopt Tielemans heel goed. Dendoncker toch ook een zekerheidje voor mij voor het WK Vervang Mignolet, Mertens en Batshuayi met Courtois, KDB en Lukaku en je hebt volgens mij de basisploeg die Martinez op het WK zal willen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten