Kyrill Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 18 uur geleden zei Chimpa: Gisteren Thor gezien en ik vond het best tegenvallen. Ik vond het allemaal nét niet. Het is ook gewoon matige en tegenvallende film. Ragnarock is veel leuker en iig iets beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 Moon Knight afgerond. Had totaal idee wat ik moest verwachten, maar wat een vette serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 En meteen Doctor Strange in the Multiverse of Madness erachteraan. Lekkere film man, van genoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 15 september 2022 Auteur Share Geplaatst 15 september 2022 Prachtige avatar @Michaelinho*. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 Op 14-9-2022 om 13:28 zei Kyrill: Het is ook gewoon matige en tegenvallende film. Ragnarock is veel leuker en iig iets beter. Vond hem echt leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 26 september 2022 Auteur Share Geplaatst 26 september 2022 Ben ik de enige die She-Hulk echt een klote serie vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 12 uur geleden zei PatjePauw: Ben ik de enige die She-Hulk echt een klote serie vind? Nee, zeker niet. Ik geef het steeds weer eens kans maar het lijkt alsof elke aflevering nóg slechter is dan de vorige. Dit is wel echt een absoluut dieptepunt aan het MCU. En zeker na series als WandaVision, Hawkeye en Moon Knight had ik er toch een hoop meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Het nadeel is dat je bij elke MCU serie een superhelden serie verwacht. Dit is alleen geen superhelden serie, maar meer een soort slice of life van iemand die toevallig ook superkrachten heeft. Het heeft ook niet een bepaald doel en dat mis ik dus ook wel, het gaat nergens heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 27 september 2022 Auteur Share Geplaatst 27 september 2022 Ik snap dat we in een nieuwe fase komen en Marvel c.q. Kevin Feige dingen wilt gaan uitproberen (zoals de komende Halloween special, Groot mini-serie..) Merk alleen wel dat we echt in een gat zitten nu, welke Black Panther 2 echt flink moet vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 3 uur geleden zei Erwin.: Het nadeel is dat je bij elke MCU serie een superhelden serie verwacht. Dit is alleen geen superhelden serie, maar meer een soort slice of life van iemand die toevallig ook superkrachten heeft. Het heeft ook niet een bepaald doel en dat mis ik dus ook wel, het gaat nergens heen. Klopt, dat is een aanpassing op zich. Maar het is voor mij vooral het probleem dat geen enkele grap echt grappig is, dat veel acteurs uit de serie niet zo goed kunnen acteren, dat de CGI er niet uit ziet en dat ze van Wong een grote grap hebben gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Krijg je nou eenmaal (helaas) als Disney dingen overneemt.... Pixar was en is ook veel beter VOOR dat Disney het overnam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 27 september 2022 Auteur Share Geplaatst 27 september 2022 3 uur geleden zei Tim': Klopt, dat is een aanpassing op zich. Maar het is voor mij vooral het probleem dat geen enkele grap echt grappig is, dat veel acteurs uit de serie niet zo goed kunnen acteren, dat de CGI er niet uit ziet en dat ze van Wong een grote grap hebben gemaakt. Dit vat het enorm goed samen voor mij. Het oogt allemaal ‘net niks’ en daardoor voel ik totaal geen binding met deze serie. Bruce Banner heeft jaren moeten wennen aan zijn “Hulk”, terwijl onze advocate drie keer met een steen moest gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 11 minuten geleden zei PatjePauw: Dit vat het enorm goed samen voor mij. Het oogt allemaal ‘net niks’ en daardoor voel ik totaal geen binding met deze serie. Bruce Banner heeft jaren moeten wennen aan zijn “Hulk”, terwijl onze advocate drie keer met een steen moest gooien. Dat was vergelijkbaar zoals het in de comics ook is gegaan. Bruce blijft wel een stuk sterker. Ik had Ms Marvel aanvankelijk overgeslagen, maar daar toch nog aan begonnen en ik vind het vermakelijker dan ik eerst had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Soms moet je iets, dus ik ben in het Marvel filmuniversum gestart en daarbij houd ik het lijstje 'chronologische volgorde in het universum' vast. Begonnen dus met Captain America: first avenger. Die ging nog wel, vooral omdat ik door die film The Boys nóg leuker ben gaan vinden. Maar goed, nu ben ik dus bij Iron Man 1. Was het echt de bedoeling dat hier veel komische noten in moesten zitten? Man, wat een droevige timing en voorspelbare komedie. Verder wel aardig gemaakt als film hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 27 september 2022 Auteur Share Geplaatst 27 september 2022 12 minuten geleden zei Titan: Soms moet je iets, dus ik ben in het Marvel filmuniversum gestart en daarbij houd ik het lijstje 'chronologische volgorde in het universum' vast. Begonnen dus met Captain America: first avenger. Die ging nog wel, vooral omdat ik door die film The Boys nóg leuker ben gaan vinden. Maar goed, nu ben ik dus bij Iron Man 1. Was het echt de bedoeling dat hier veel komische noten in moesten zitten? Man, wat een droevige timing en voorspelbare komedie. Verder wel aardig gemaakt als film hoor. Een paar pagina's terug heb ik een 'MCU volgorde' gepost. Mijn aanraden is eigenlijk wel om, als je voor het eerst kijkt, alles via de release volgorde te kijken. Zodoende ontloop je spoilers in mid- of endcredit scenes. (of tijdens de film in zijn algeheel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Op 27-9-2022 om 16:55 zei Titan: Soms moet je iets, dus ik ben in het Marvel filmuniversum gestart en daarbij houd ik het lijstje 'chronologische volgorde in het universum' vast. Begonnen dus met Captain America: first avenger. Die ging nog wel, vooral omdat ik door die film The Boys nóg leuker ben gaan vinden. Maar goed, nu ben ik dus bij Iron Man 1. Was het echt de bedoeling dat hier veel komische noten in moesten zitten? Man, wat een droevige timing en voorspelbare komedie. Verder wel aardig gemaakt als film hoor. Pardon, ga je mond eens snel spoelen met groene zeep jongeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 september 2022 Share Geplaatst 29 september 2022 Op 13-9-2022 om 18:46 zei Chimpa: Gisteren Thor gezien en ik vond het best tegenvallen. Ik vond het allemaal nét niet. Had hetzelfde. Jammer want met deze regisseur hadden ze er echt iets gaafs van kunnen maken. Vond Gorr maar slecht uitgewerkt en totaal niet de villain die hij in de comics is. Vond het einde ook pover voor een Marvel film en datzelfde gold voor de eind credits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 23 uur geleden zei Lazy: Had hetzelfde. Jammer want met deze regisseur hadden ze er echt iets gaafs van kunnen maken. Vond Gorr maar slecht uitgewerkt en totaal niet de villain die hij in de comics is. Vond het einde ook pover voor een Marvel film en datzelfde gold voor de eind credits. Rond hem ook net af. Heb eigenlijk 2 uur ongeboeid zitten kijken. Eigenlijk geen moment er in gezogen. Echt zo’n ‘check’ die kan van t lijstje film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 We gaan hier binnenkort aan Ms. Marvel en She-Hulk beginnen. Ik houd mijn hart vast.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 43 minuten geleden zei Chimpa: We gaan hier binnenkort aan Ms. Marvel en She-Hulk beginnen. Ik houd mijn hart vast.. Ms. Marvel vond ik dan wel weer prima en vermakelijk! De verhalen over She-Hulk zijn een stuk minder positief ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 2 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2022 3 uur geleden zei Chimpa: We gaan hier binnenkort aan Ms. Marvel en She-Hulk beginnen. Ik houd mijn hart vast.. Niks mis met Ms. Marvel, gewoon een lekker tempo en je weet waar je aan toe bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Werewolves by Night is dus blijkbaar maar één episode. Als Halloween special bedoelt meer komt er niet. Jammer maar dan kijk ik 't liever keer rustig thuis ipv hier op werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 Op 27-9-2022 om 16:55 zei Titan: Soms moet je iets, dus ik ben in het Marvel filmuniversum gestart en daarbij houd ik het lijstje 'chronologische volgorde in het universum' vast. Begonnen dus met Captain America: first avenger. Die ging nog wel, vooral omdat ik door die film The Boys nóg leuker ben gaan vinden. Maar goed, nu ben ik dus bij Iron Man 1. Was het echt de bedoeling dat hier veel komische noten in moesten zitten? Man, wat een droevige timing en voorspelbare komedie. Verder wel aardig gemaakt als film hoor. Inmiddels twee films verder. Iron Man 2 vond ik een stuk vermakelijker dan de eerste en een film waar Scarlett J. aan meedoet, is sowieso leuk om te kijken, los van het verhaal. Daarna Thor (de eerste). Prima filmpje, eigenlijk nog wel intelligent in elkaar gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 13 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2022 Laatste twee afleveringen van She-Hulk hebben de moeite echt waard gemaakt. Vooral in de laatste gooit Marvel een heerlijke brok aan zelfspot erin. Eventjes teasen dat Kevin Feige voorbij kwam, bleek het de AI K.E.V.I.N. te zijn. Nu een maandje de tijd nemen om verder te gaan met mijn MCU rewatch; bijna tijd voor Wakanda Forever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 @PatjePauw en @Michaelinho* ik moet jullie gelijk geven. Eerste afleveringen zag ik de bui al weer hangen met Ms. Marvel, maar achteraf gezien eigenlijk best goed mee vermaakt. Bijzondere switch van highschool setting naar meer gritty opeens. Sowieso vind ik haar powers tof, en ben ik meer van de street level superhelden (in tegenstelling tot haar idool, Captain Marvel). Net als Moonknight best aardig, en hoop ik ook meer van te gaan zien (iig in The Marvels volgend jaar al). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten