Copywriter Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Enkel de kits voor Mimosas uit Ivoorkust. Graag met Adidas tenue. Lukt dat? Gracias! Bij deze 3x thuis en 3x uit. Ben benieuwd of dit is wat je zoekt en welke je evt gaat gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 59 minuten geleden zei Copywriter: Bij deze 3x thuis en 3x uit. Ben benieuwd of dit is wat je zoekt en welke je evt gaat gebruiken. Schitterend man! Dank je wel. Ga ze allen opslaan. Ga het1e uitshirt gebruiken en 3e thuisshirt. Heel netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Op 31-12-2023 om 18:30 zei ElPrincipito: Nee, daar hebben ze hem niet! Ik kon het altijd en deed het altijd maar ik heb geen Photoshop meer. Bedankt maestro in ieder geval, ik kijk even verder. Mocht je het nog een keertje zelf willen proberen te doen zonder Photoshop: https://fmkitcreator.com/ werkt ook wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Naam novelle: Age doesn`t matter, quality does Club: Carshalton Athletic Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren (rood en wit) Plaatje: Logo, stadion (waar mogelijk) Overige opmerkingen: wordt een geef de jeugd een kans challenge dus mogelijk dat je daar nog iets mee kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Naam novelle: [FM24] Bofana Tefana Club: AS Tefana Grootte: Standaard Plaatje: Logo (zie spoiler), iets van Faa'a (de plaats waar de club vandaan komt), Stade Louis Ganivet (stadion waarin de thuisduels worden gespeeld) - laat gerust je creativiteit de vrije loop Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 uur geleden zei Fantasy: Naam novelle: [FM24] Bofana Tefana Club: AS Tefana Grootte: Standaard Plaatje: Logo (zie spoiler), iets van Faa'a (de plaats waar de club vandaan komt), Stade Louis Ganivet (stadion waarin de thuisduels worden gespeeld) - laat gerust je creativiteit de vrije loop Toon verborgen inhoud Ik probeer morgen iets te fixen 5 uur geleden zei keano77: Naam novelle: Age doesn`t matter, quality does Club: Carshalton Athletic Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren (rood en wit) Plaatje: Logo, stadion (waar mogelijk) Overige opmerkingen: wordt een geef de jeugd een kans challenge dus mogelijk dat je daar nog iets mee kan. Ook voor jou natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Op 31-12-2023 om 14:02 zei delichris: Naam novelle: Verover de wereld Club: Geen want er is geen vaste club Grootte: Standaard Kleuren: Iets moois vanwege de banner Plaatje: wees creatief Niemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari 14 uur geleden zei Fantasy: Naam novelle: [FM24] Bofana Tefana Club: AS Tefana Grootte: Standaard Plaatje: Logo (zie spoiler), iets van Faa'a (de plaats waar de club vandaan komt), Stade Louis Ganivet (stadion waarin de thuisduels worden gespeeld) - laat gerust je creativiteit de vrije loop Toon verborgen inhoud Vrij lastig om goede plaatjes te vinden voor deze dus het is een beetje een standaard banner geworden, misschien vind je het wat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 2 minuten geleden zei De Raam: Vrij lastig om goede plaatjes te vinden voor deze dus het is een beetje een standaard banner geworden, misschien vind je het wat... Nou en of! Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Die van Fantasy hoeft niet meer dus. @keano77 @delichris Als jullie iets anders willen of er iets bij hoor ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 10 minuten geleden zei Bogatyr: Die van Fantasy hoeft niet meer dus. @keano77 @delichris Als jullie iets anders willen of er iets bij hoor ik het wel. Super, dan kan mijn nieuwe novelle van start gaan. Bedankt voor dit kunststukje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Super @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Naam novelle: I am Zlatan Club: nvt Grootte: Standaard Kleuren: wat het beste uitkomt Plaatje: Zlatan en eventueel een pakkende citaat van hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 13 minuten geleden zei Vlonkie: Naam novelle: I am Zlatan Club: nvt Grootte: Standaard Kleuren: wat het beste uitkomt Plaatje: Zlatan en eventueel een pakkende citaat van hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 20 minuten geleden zei Bogatyr: Bedankt voor het maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Dag allen, ik ben al een tijdje bezig met het schrijven van een soort van novelle voor mezelf omdat ik me zo meer kan inleven in het hele gebeuren. In de zéér nabije toekomst wil ik deze ook met jullie delen en ga ik via deze weg op zoek naar een banner. Dank bij voorbaat! Naam novelle: Drengen fra Husavik (enkel dit als tekst in de banner) Club: Aalborg Boldspilklub Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren (rood en wit) Plaatje: Logo, actiefoto/doelpuntenviering/stadion,... (instagram + twitterpagina van de club staat wel wat) Logo: https://aabsport.dk/om-aab/officielt-aab-logo/ Voorbeeld foto (mag ook gebruikt worden): Spoiler Overige opmerkingen: iets gelijkaardig aan deze banners van @Richarð. en @Keeza : 11 januari bewerkt door JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 1 minuut geleden zei Richarð.: Wauw, knap werk! Ziet er top uit, enkel het lettertype is het enige wat ik misschien wat anders zou willen Ik weet niet of je nog zin hebt om daar wat mee te experimenteren om ook de titel van de novelle zichtbaarder te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ik vond het wel tof zo, maar zal vannacht na werk nog even verder knutselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 2 minuten geleden zei Richarð.: Ik vond het wel tof zo, maar zal vannacht na werk nog even verder knutselen. Hartelijk bedankt en is het ook zeker hoor! Kan zijn dat ik uiteindelijk toch voor de eerste versie zal gaan, maar zou het graag eens willen zien. En kijk maar qua timing, zit absoluut geen tijdsdruk achter. Was al verwonderd van de snelle reactie op de aanvraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) 5 hours ago, JoonsterkeBE said: Hartelijk bedankt en is het ook zeker hoor! Kan zijn dat ik uiteindelijk toch voor de eerste versie zal gaan, maar zou het graag eens willen zien. En kijk maar qua timing, zit absoluut geen tijdsdruk achter. Was al verwonderd van de snelle reactie op de aanvraag. Deze heb ik meer voor mezelf gemaakt als voor jou, maar mag altijd gebruikt worden (probeer de roestigheid in Photoshop te slijten) 11 januari bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 15 minuten geleden zei DutchDoofus: Deze heb ik meer voor mezelf gemaakt als voor jou, maar mag altijd gebruikt worden (probeer de roestigheid in Photoshop te slijten) Ziet er mooi uit!! Thanks alvast! Ik ga nog wachten op de terugkoppeling van @Richarð. en beslis nadien welke het gaat worden. Heel erg bedankt @DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Naam novelle: Die Roten Bullen Club: RB Leipzig Grootte: Standaard Kleuren: wat het beste uitkomt Plaatje: logo, stadion RB Leipzig en Xavi Simons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 3 hours ago, Vlonkie said: Naam novelle: Die Roten Bullen Club: RB Leipzig Grootte: Standaard Kleuren: wat het beste uitkomt Plaatje: logo, stadion RB Leipzig en Xavi Simons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 2 minuten geleden zei DutchDoofus: Dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten