Simeone01 Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 (bewerkt) Naam Novelle: "Wie niet sterk is, moet slim zijn" Club: Brentford Grootte banner: eigen invulling Kleuren: rood - wit Specifieke plaatjes: eigen invulling Extra opmerkingen: het wordt een moneyball novelle, misschien leuk om veel cijfers te verwerken in de banner @Willem@Daniell@xPeejay@Niejo101 30 mei 2023 bewerkt door Simeone01 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronaldinho100 Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Naam: Her bijî Azadî Club: Amedspor Grootte banner: Ik vertrouw op je expertise Kleuren: Rood, groen, geel en wit Specifieke plaatjes: Je kan de plaatjes van de eerste pagina van mijn novelle eventueel gebruiken. Daarnaast ruimte voor eigen invulling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 (bewerkt) @Simeone01 31 mei 2023 bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 29 minuten geleden zei Willem: @Simeone01 @Willem: Wauw! Hier ben ik zeer content mee. Ga ze zeker gebruiken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Toffe banner! @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Ik sta zeker open voor een verbeterde en meer stylishe versie van mijn huidige banner: Ik hou wel van een klassieke lettertype Een Europa-element (zoals nu in de achtergrond) lijkt mij ook mooi om nog steeds terug te laten komen. Omdat ik nu een wat oudere kaart had, past dat ook beter bij het klassieke lettertype Daarbij vond ik het oudere Ajax-logo ook er goed bij passen, maar die staat er nu nog niet mooi in. Er meer in blenden zou misschien mooi zijn. Hierbij ook nog steeds wel met de Ajax-kleuren Ik hou van wat smallere banners, geen vierkant blok. Wie weet een element met ''verovering'' mag er ook in terugkomen (zat zelf al te zoeken op European War bijvoorbeel) Neem je tijd, liever iets goeds dan snels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 (bewerkt) - 9 juni 2023 bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Kan iemand een clubloze/landloze banner voor mij maken voor het verhaal van Arjen Robben? Het mag dezelfde titel hebben als die van mijn novelle (De Revolutie) @xPeejay @Daniell @Keeza @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 @Chiemel Ik was bezig en toen zag ik dat je al een andere banner had maar misschien kan je deze nog gebruiken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 2 minuten geleden zei Willem: @Chiemel Ik was bezig en toen zag ik dat je al een andere banner had maar misschien kan je deze nog gebruiken: Thanks! Was inderdaad zelf maar gaan puzzelen eerst weer omdat hier verder geen activiteit was en had zelf ff zin om wat te proberen in ppt. Had je toevallig ook die VOC erin verwerkt, of heb je hem weer aangepast na het zien van mijn nieuwe? Ik zal deze gaan gebruiken wanneer ik weer de behoefte krijg om te switchen. Je achtergrond vind ik al wat mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 @Chiemel Dat logo heb ik er inderdaad ingezet nadat ik je nieuwe zag. Hieronder is de originele door midjourney gegenereerde banner als je daar nog iets mee wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Op 13-6-2023 om 11:22 zei Vlonkie: Kan iemand een clubloze/landloze banner voor mij maken voor het verhaal van Arjen Robben? Het mag dezelfde titel hebben als die van mijn novelle (De Revolutie) @xPeejay @Daniell @Keeza @Willem Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Naam Novelle: De kinderen van Zilina Club: MSK Zilina Grootte banner: Zie voorbeeld hieronder Kleuren: Groen, geel en zwart Specifieke plaatjes: Aan de ene kant zou ik plaatjes willen van spelers als Skriniar, Vavro en Dubravka. Als het past (denk niet dat er meer spelers in moeten, maar vooruit) dan misschien ook nog Hancko en Bozenik. Aan de andere kant de huidige kern wat vooral jeugdspelers zijn die doorgeschoven zijn naar het eerste elftal nadat de club bijna failliet was tijdens de Corona epidemie. Dit mag ook een teamfoto zijn van dit seizoen of enkele spelers zoals Duris, Myslovic, Minarik en Belko. In het midden dan uiteraard het logo van de club. De naam van de novelle hoeft er niet onder, mag wel. Extra opmerkingen: Ik wil er waarschijnlijk ook nog soort van headlines bij maken (zie voorbeeld bij @MNie z'n novelle maar indien degene deze ook wilt maken, be my guest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 21 minuten geleden zei Vlonkie: Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 34 minuten geleden zei Mordurette: Naam Novelle: De kinderen van Zilina Club: MSK Zilina Grootte banner: Zie voorbeeld hieronder Kleuren: Groen, geel en zwart Specifieke plaatjes: Aan de ene kant zou ik plaatjes willen van spelers als Skriniar, Vavro en Dubravka. Als het past (denk niet dat er meer spelers in moeten, maar vooruit) dan misschien ook nog Hancko en Bozenik. Aan de andere kant de huidige kern wat vooral jeugdspelers zijn die doorgeschoven zijn naar het eerste elftal nadat de club bijna failliet was tijdens de Corona epidemie. Dit mag ook een teamfoto zijn van dit seizoen of enkele spelers zoals Duris, Myslovic, Minarik en Belko. In het midden dan uiteraard het logo van de club. De naam van de novelle hoeft er niet onder, mag wel. Extra opmerkingen: Ik wil er waarschijnlijk ook nog soort van headlines bij maken (zie voorbeeld bij @MNie z'n novelle maar indien degene deze ook wilt maken, be my guest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Naam Novelle: De Beneliga Club: geen specifieke club Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling Specifieke plaatjes: De logo's van de clubs uit de Belgische en Nederlandse competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Op 4-7-2023 om 13:10 zei chrisje1993: Naam Novelle: De Beneliga Club: geen specifieke club Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling Specifieke plaatjes: De logo's van de clubs uit de Belgische en Nederlandse competitie @Keeza @Willem @xPeejay Iemand van jullie toevallig tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Op 14-6-2023 om 09:01 zei Willem: @Chiemel Ik was bezig en toen zag ik dat je al een andere banner had maar misschien kan je deze nog gebruiken: Nu alsnog in gebruik. Had toch weer behoefte aan een volledige kader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 (bewerkt) Op 4-7-2023 om 13:10 zei chrisje1993: Naam Novelle: De Beneliga Club: geen specifieke club Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling Specifieke plaatjes: De logo's van de clubs uit de Belgische en Nederlandse competitie Deze is niet meer nodig. Ik bied me zelfs ook aan voor verzoekjes! 16 juli 2023 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Naam Novelle: Robben Club: - Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: Groen, wit, blauw Specifieke plaatjes: Arjen Robben (het liefst één van FC Groningen, één van PSV en één van Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Op 24-7-2023 om 09:15 zei Vlonkie: Naam Novelle: Robben Club: - Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: Groen, wit, blauw Specifieke plaatjes: Arjen Robben (door de jaren heen) @Chiemel @xPeejay @Daniell@Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Op 24-7-2023 om 09:15 zei Vlonkie: Naam Novelle: Robben Club: - Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: Groen, wit, blauw Specifieke plaatjes: Arjen Robben (het liefst één van FC Groningen, één van PSV en één van Real Madrid Ik zal vanavond wel eens kijken of ik iets in elkaar krijg gezet als niemand nog gereageerd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 (bewerkt) Het is geen hoogstandje. Maar dan heb je in ieder geval al iets totdat iemand wat beters heeft. @Vlonkie 29 juli 2023 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 7 uur geleden zei chrisje1993: Het is geen hoogstandje. Maar dan heb je in ieder geval al iets totdat iemand wat beters heeft. @Vlonkie Dank je voor het maken van deze banner. Ik ga hem zeker gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Naam Novelle: El Bicho jaagt op succes Club: Argentinos Juniors Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: De clubkleuren rood en wit Specifieke plaatjes: Stadion en logo en misschien een foto van Maradonna in een shirt van Argentinos @xPeejay @Daniell @Keeza @Willem @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten