Glenn08 Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Naam Novelle: Strekker seg mot stjernene Club: Asker Fotball Grootte banner: Normaal Kleuren: Zwart en wit Specifieke plaatjes: Logo van de club Asker Fotball. En eventueel wat Noors landschap op de achtergrond, of wat je inspiratie je ingeeft. Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) Naam Novelle: i Bianchi Piemontes Club: FC Pro Vercelli 1892 Grootte banner: Normaal, 750 a 800 px o.i.d. Kleuren: Kleuren van Pro Vercelli, maar voel je vrij daar wat aan toe te voegen Specifieke plaatjes: Logo van Pro Vercelli er subtiel en niet al te groot in verwerkt, de naam van de novelle erin met een mooi sfeerbeeld van supporters o.i.d. Extra opmerkingen: Aangezien ik momenteel zelf even geen Photoshop heb vanwege een kapotte laptop, moet ik het hier maar een keer vragen! Onderstaande stijl zou ik fantastisch vinden! 5 november 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 2 uur geleden zei Jotew: Naam Novelle: i Bianchi Piemontes Club: FC Pro Vercelli 1892 Grootte banner: Normaal, 750 a 800 px o.i.d. Kleuren: Kleuren van Pro Vercelli, maar voel je vrij daar wat aan toe te voegen Specifieke plaatjes: Logo van Pro Vercelli er subtiel en niet al te groot in verwerkt, de naam van de novelle erin met een mooi sfeerbeeld van supporters o.i.d. Extra opmerkingen: Aangezien ik momenteel zelf even geen Photoshop heb vanwege een kapotte laptop, moet ik het hier maar een keer vragen! Onderstaande stijl zou ik fantastisch vinden! @Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 november 2022 Auteur Share Geplaatst 5 november 2022 Op 3-11-2022 om 13:48 zei jefri: Naam Novelle: [FM 23] Stamnummer 19 Club: KV Kortrijk Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood en Wit Specifieke plaatjes: Logo KV Kortrijk Extra opmerkingen: Mss proberen een foto van de mascotte in te verwerken Op 4-11-2022 om 15:57 zei Glenn08: Naam Novelle: Strekker seg mot stjernene Club: Asker Fotball Grootte banner: Normaal Kleuren: Zwart en wit Specifieke plaatjes: Logo van de club Asker Fotball. En eventueel wat Noors landschap op de achtergrond, of wat je inspiratie je ingeeft. Extra opmerkingen: 2 uur geleden zei Jotew: Naam Novelle: i Bianchi Piemontes Club: FC Pro Vercelli 1892 Grootte banner: Normaal, 750 a 800 px o.i.d. Kleuren: Kleuren van Pro Vercelli, maar voel je vrij daar wat aan toe te voegen Specifieke plaatjes: Logo van Pro Vercelli er subtiel en niet al te groot in verwerkt, de naam van de novelle erin met een mooi sfeerbeeld van supporters o.i.d. Extra opmerkingen: Aangezien ik momenteel zelf even geen Photoshop heb vanwege een kapotte laptop, moet ik het hier maar een keer vragen! Onderstaande stijl zou ik fantastisch vinden! Ga morgen voor jullie bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 @DaniellTop! Dan moet ik mijn eigen gedrocht niet gaan gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 november 2022 Auteur Share Geplaatst 6 november 2022 Sorry jongens, er is wat tussen gekomen vandaag. Jullie zullen nog even een dagje moeten wachten! @Jotew @Glenn08 @jefri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Neem je tijd man, in de tussentijd gebruik ik even een amateurbanner als het nodig zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nigeljordannn Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Naam Novelle: De weg terug naar hoog! Club: ADO Den Haag Grootte banner: Normaal Kleuren: Geel/Groen (Club Kleuren) Specifieke plaatjes: Logo van Den Haag (Misschien plaatje van de stad of stadion) Extra opmerkingen: Liefst zo simpel mogelijk, niet een te druk plaatje! Eindelijk zin om mijn eerste novelle te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 12 minuten geleden zei nigeljordannn: Naam Novelle: De weg terug naar hoog! Club: ADO Den Haag Grootte banner: Normaal Kleuren: Geel/Groen (Club Kleuren) Specifieke plaatjes: Logo van Den Haag (Misschien plaatje van de stad of stadion) Extra opmerkingen: Liefst zo simpel mogelijk, niet een te druk plaatje! Eindelijk zin om mijn eerste novelle te starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2022 Auteur Share Geplaatst 7 november 2022 @jefri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2022 Auteur Share Geplaatst 7 november 2022 @Glenn08 Hopelijk is dit wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nigeljordannn Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 41 minuten geleden zei MNie: Dat is wel heel snel! Heel erg bedankt! Gelijk wat ik zocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 41 minuten geleden zei Daniell: @jefri Heel mooi ontwerp. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2022 Auteur Share Geplaatst 7 november 2022 @Jotew Kon moeilijk de juiste sfeer vinden dus heb er twee Hoop dat je hier wat mee kunt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 40 minuten geleden zei Daniell: @Glenn08 Hopelijk is dit wat? Mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 13 minuten geleden zei Daniell: @Jotew Kon moeilijk de juiste sfeer vinden dus heb er twee Hoop dat je hier wat mee kunt? Mijn dank is groot! Top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 uur geleden zei Daniell: @Glenn08 Hopelijk is dit wat? Heerlijk man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 (bewerkt) Op 28-10-2022 om 14:13 zei La Pulga: Mag ik er eentje van Ajax? Neem vooral je tijd, ga pas bij de release beginnen. Iets met "waar legendes ontstaan" ofzo lijkt me wel een leuke titel met Ibrahimovic en Suarez in Ajax shirt. Of Chivu, Van der Vaart en al die andere legendes. Voel je vrij om te kiezen Iemand? 7 november 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 @MNie en @Daniell top werk weer hoor jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2022 Auteur Share Geplaatst 7 november 2022 19 minuten geleden zei La Pulga: Iemand? Sorry, was hem vergeten omdat je had aangegeven dat het geen haast had! Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 3 minuten geleden zei Daniell: Sorry, was hem vergeten omdat je had aangegeven dat het geen haast had! Zoiets? Heerlijk! Dankjewel, ik ga daar even goed gebruik van maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Naam Novelle: Xavi Club: FC Barcelona Grootte banner: Normaal Kleuren: rood/blauw/geel Specifieke plaatjes: Xavi, Camp Nou, logo Barcelona en eventueel Pedri, Frenkie de Jong en Ansu Fati Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 (bewerkt) Mag weg. 8 november 2022 bewerkt door RicardoKaka8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Naam Novelle: Paradijs in de bergen Club: Geen specifieke club, maar ga me vooral op Andorrese clubs en het nationale team richten. Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrije invulling Specifieke plaatjes: Niks specifieks. Vrijheid van de artiest. Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Naam Novelle: Een jongensdroom komt uit Club: Feyenoord Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood/Wit Specifieke plaatjes: Kijk maar wat mooi uitkomt in de banner Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten