Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nostalgie/ Saudade

Azpi

Aanbevolen berichten

In een poule met Real, Juventus en Copenhagen gaat Galatasaray als 2de door.

Beslissingswedstrijd de welbekende sneeuwwedstrijd in Istanbul met Sneijder tegen het Juventus van Conte, Tevez, Vidal, Pogba, Bonucci en Chiellini.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, cimbomcu said:

In een poule met Real, Juventus en Copenhagen gaat Galatasaray als 2de door.

Beslissingswedstrijd de welbekende sneeuwwedstrijd in Istanbul met Sneijder tegen het Juventus van Conte, Tevez, Vidal, Pogba, Bonucci en Chiellini.

en Drogba :classic_love:

het is ook leuk om de goals van Sneijder terug te kijken bij Galatasaray, er zitten een aantal hele mooie bij

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke speler, he?! Ik denk dat ze er nog wel zijn maar dat ze de vrijheid niet meer krijgen van hun managers. Als je zulke dingen uithaalt en daar geen rendement aan koppelt, wordt je toch al gauw verguisd door de fans of terecht gewezen door de coach. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei De Raam:

Heerlijke speler, he?! Ik denk dat ze er nog wel zijn maar dat ze de vrijheid niet meer krijgen van hun managers. Als je zulke dingen uithaalt en daar geen rendement aan koppelt, wordt je toch al gauw verguisd door de fans of terecht gewezen door de coach. 

Ik denk vooral dat het bij de coaches altijd minder bevalt. Bij fans zit er altijd een soort gunfactor in. Als je ook gewoon hard werkt en het niet te ver doorvoert, dan ben je een publiekslieveling ondanks dat je niet scoort of geen assists geeft. Voer je acties eindeloos door, schakel je niet om en combineer je het dan niet aan rendement, dan ga je je er als fan aan ergeren denk ik ja. Ten slotte ga je wel naar het stadion (of kijk je voetbal) voor het vermaak. 

Las er gisteren toevalig dit artikel over:

https://medium.com/after-the-full-time-whistle/g-a-the-death-of-the-10-is-the-art-of-football-getting-lost-in-the-data-18e3e61a8645

Link naar opmerking
Deel via andere websites