Azpi Geplaatst 13 september 2021 Auteur Share Geplaatst 13 september 2021 toen Joe Cole Ferdinand het bos in stuurde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Ik zit heel veel shit van AS Roma te kijken nu, vraag me niet waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Dat team is in 1 slag aantrekkelijker geworden man haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Ik zit heel veel shit van AS Roma te kijken nu, vraag me niet waarom. Why?! Tell me why?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Why?! Tell me why?! Hele mooie club met hele mooie tenues Verder wil ik deze antwoord niet bevragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2022 exceptionnel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 6 uur geleden zei Azpi: exceptionnel Studio Socrates heeft laatst een special over hem gemaakt, prima te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 (bewerkt) In een poule met Real, Juventus en Copenhagen gaat Galatasaray als 2de door. Beslissingswedstrijd de welbekende sneeuwwedstrijd in Istanbul met Sneijder tegen het Juventus van Conte, Tevez, Vidal, Pogba, Bonucci en Chiellini. 31 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2022 (bewerkt) 1 hour ago, cimbomcu said: In een poule met Real, Juventus en Copenhagen gaat Galatasaray als 2de door. Beslissingswedstrijd de welbekende sneeuwwedstrijd in Istanbul met Sneijder tegen het Juventus van Conte, Tevez, Vidal, Pogba, Bonucci en Chiellini. en Drogba het is ook leuk om de goals van Sneijder terug te kijken bij Galatasaray, er zitten een aantal hele mooie bij 31 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Gisteren deze nog gekeken: Zo lang geleden maar kan het nog precies voor de geest halen. Luisterend op radio langs de lijn en steeds Ajax horen achter komen :( Vitesse een mooi elftal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 Op 28-7-2022 om 18:15 zei La Pulga: Ik zit heel veel shit van AS Roma te kijken nu, vraag me niet waarom. Ik zie dit nu pas. Heb je Disneyplus? Zoja daar staat een serie over Totti. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Ik kwam er nog 1 tegen: @Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Ik zat te zoeken of er een 'Algemeen discussietopic Voetbal' was en toen kwam ik dit tegen. Nou daar past dit filmpje dan ook wel tussen die ik wou posten. Zulke spelers zie je tegenwoordig helaas niet meer zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Heerlijke speler, he?! Ik denk dat ze er nog wel zijn maar dat ze de vrijheid niet meer krijgen van hun managers. Als je zulke dingen uithaalt en daar geen rendement aan koppelt, wordt je toch al gauw verguisd door de fans of terecht gewezen door de coach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari IN zijn jaren bij Bolton, toch wel fan van Bolton geweest. Puur vanwege Jay-Jay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 12 minuten geleden zei De Raam: Heerlijke speler, he?! Ik denk dat ze er nog wel zijn maar dat ze de vrijheid niet meer krijgen van hun managers. Als je zulke dingen uithaalt en daar geen rendement aan koppelt, wordt je toch al gauw verguisd door de fans of terecht gewezen door de coach. Ik denk vooral dat het bij de coaches altijd minder bevalt. Bij fans zit er altijd een soort gunfactor in. Als je ook gewoon hard werkt en het niet te ver doorvoert, dan ben je een publiekslieveling ondanks dat je niet scoort of geen assists geeft. Voer je acties eindeloos door, schakel je niet om en combineer je het dan niet aan rendement, dan ga je je er als fan aan ergeren denk ik ja. Ten slotte ga je wel naar het stadion (of kijk je voetbal) voor het vermaak. Las er gisteren toevalig dit artikel over: https://medium.com/after-the-full-time-whistle/g-a-the-death-of-the-10-is-the-art-of-football-getting-lost-in-the-data-18e3e61a8645 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten