Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Astana Qazaqstan | Seizoen 2 [NOR] De NK's zitten er weer op en ook de eerste etappe van de Tour de France is gereden. @Tim Windt Ik ga deze Tour je tips en adviezen eens in de praktijk proberen te brengen. Kijken of we een mooi klassement kunnen rijden met Lutsenko. Doelstelling voor de Tour de France is het winnen van een etappe. Dat lukte ons vorig jaar direct in de eerste etappe met Lutsenko en ook dit jaar was het profiel er ideaal voor. Lutsenko is nog wat ziekjes, maar Quinn Simmons verkeerd in bloedvorm. Een vormpiek en een +4 dagvorm, lekker man! Heerlijk alle grote namen als Van der Poel, Gaudu, Roglic, Vingegaard, Alaphillipe weten te verschalken Selectie - Tour de France Alexey Lutsenko Quinn Simmons David de la Cruz Vadim Pronskiy Cristian Scaroni Andrew August (bij absentie van Natarov -> blessure) Gianni Moscon Matteo Fiorin (bij absentie van Bol -> blessure) 4 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gnolfdolf Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Fijne resultaten in de NC's @Michaelinho* en ook meteen geel in de Tour met Simmons! Fijne etappe trouwens, is van de TdF van 2021, waar Alafluppe won en geel pakte denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 4 minuten geleden zei Gnolfdolf: Fijne resultaten in de NC's @Michaelinho* en ook meteen geel in de Tour met Simmons! Fijne etappe trouwens, is van de TdF van 2021, waar Alafluppe won en geel pakte denk ik Volgens mij ook ja. Redelijke ‘makkelijke’ Tour qua aantal bergritten. Tweede etappe is Mur de Bretagne. En veel vlakke etappes ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2019 | Colnago - CSF Inox | Seizoen 2 [MOEILIJK] Doelstellingen t/m Milaan San Remo: Het jaar begon met goed nieuws. We kregen startrecht voor Tirreno en later ook de Giro. In Tirreno door onoplettendheid van mijn zijde, de doelstelling gemist. De concurrentie was ook wel erg stevig met o.a. Joaquin Rodriguez, Schlecks. Onze talentvolle Colombiaan rijdt pas voor het eerst op dit niveau, dus al met al best blij met Top-10 plek in het klassement. Modolo wist ook een etappe te winnen, dus alsnog is onze sponsor superblij. Tot slot wil ik wil jullie achterlaten met een screentje van de jaarlijkse speeltuin van mijn ploeg: Settimana Coppi e Bartali Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Milaan - San Remo winnen is al zo normaal dat je in de tekst maar niet meer benoemd. 4 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - juli / augustus Vuelta a Burgos: WK wegrit: Foutje gemaakt in de screenshot. Van Aert is wereldkampioen geworden. WK tijdrijden: Transfers / team volgend seizoen: Voor volgend seizoen staat bovenstaand team op papier. We hadden genoeg budget om grotere klappers binnen te halen maar dat zou ten kosten gaan van onze sterkhouders i.v.m. de punten. Wil niet direct mijn huidige kopmannen weg doen en gekozen om rustig te groeien. Met Arrieta, Peak, Glivar, Dina, Canal en Hocevar zien we 6 nieuwe gezichten. We gaan van 20 naar 22 renners. Vordering doelstellingen 2023: 4 augustus 2023 bewerkt door Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Kelvin: Milaan - San Remo winnen is al zo normaal dat je in de tekst maar niet meer benoemt. Bijna wel, dat is voor zo'n beetje de makkelijkste koers om te winnen. Mooie gestage groei zo met de transfers @Tim Windt 4 augustus 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - september / oktober Ik heb vandaag een heerlijk PCM dagje, heb het seizoen afgesloten met uiteindelijk 6 overwinningen (Albanese 3, Fortunato 2 en Fetter 1). Hierbij de laatste resultaten van seizoen 1. Daarna tijd om alles in te plannen voor seizoen 2. Volgend seizoen rijdt ik alle pro koersen en World Tour koersen. Natuurlijk ook de doelstellingen. Doelstellingen: Coppa Sabatini: Coppa Agostoni: Coppa Bernocchi: Tre Varesine: Il Lombardia: Winnaars grote rondes: 4 augustus 2023 bewerkt door Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Bijna alle doelstellingen gehaald. Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 19 minuten geleden zei Tim Windt: Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - september / oktober Ik heb vandaag een heerlijk PCM dagje, heb het seizoen afgesloten met uiteindelijk 6 overwinningen (Albanese 3, Fortunato 2 en Fetter 1). Hierbij de laatste resultaten van seizoen 1. Daarna tijd om alles in te plannen voor seizoen 2. Volgend seizoen rijdt ik alle pro koersen en World Tour koersen. Natuurlijk ook de doelstellingen. Doelstellingen: Coppa Sabatini: Coppa Agostoni: Coppa Bernocchi: Tre Varesine: Il Lombardia: Winnaars grote rondes: Lekker seizoen man! Pogi in jouw game dus ook Giro & Tour. Daarnaast was Evenepoel aan de dope denk ik in de Vuelta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gnolfdolf Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Tim Windt: Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - juli / augustus Vuelta a Burgos: WK wegrit: Foutje gemaakt in de screenshot. Van Aert is wereldkampioen geworden. WK tijdrijden: Transfers / team volgend seizoen: Voor volgend seizoen staat bovenstaand team op papier. We hadden genoeg budget om grotere klappers binnen te halen maar dat zou ten kosten gaan van onze sterkhouders i.v.m. de punten. Wil niet direct mijn huidige kopmannen weg doen en gekozen om rustig te groeien. Met Arrieta, Peak, Glivar, Dina, Canal en Hocevar zien we 6 nieuwe gezichten. We gaan van 20 naar 22 renners. Vordering doelstellingen 2023: Fijne transfers gedaan man! Die Arrieta is een heerlijke renner om te hebben in PCM! Is in real life op weg naar UAE Team Emirates als ik me niet vergis 4 augustus 2023 bewerkt door Gnolfdolf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 3 [MAK] Het is inmiddels 31 juli geweest in mijn save en we hebben het sponsorcontract met Konya Büyüksehir Belediye Spor verlengd. Een aanbieding van een Israëlische sponsor trok nog wel even de aandacht, maar wil vooralsnog vasthouden aan het plan om het wielrennen in Turkije groter te maken. En zolang er dus geen andere Turkse sponsor interesse toont, blijven we rijden voor KBBS. Dit was helaas het beeld op 31/7. Geen succesvol seizoen, maar ruimschoots acceptabel. Dat betekent dat de groei van het team helaas stilstaat komend seizoen. Het budget blijft staan op €67.000. Hoe uit het stilstaande budget zich dan in de transfers? Laten we beginnen met de uitgaande transfers. De niet-verlengde contracten. Van de selectie van 2025 hadden er drie man een aflopend contract; Alexandr Riabushenko, Yevgeniy Gidich en Halil Dogan. Alle drie de heren rijden in 2026 voor een nieuw team, want allen kregen geen nieuw contract voor komend seizoen. Bij Riabushenko draaide het om het geld. Hij vroeg in mijn ogen teveel voor wat hij kon leveren. Gidich was simpelweg niet goed genoeg en voor Halil Dogan vond ik een Turkse vervanger die hetzelfde niveau heeft, maar een paar jaar jonger is. En is dus, vind ik, een betere keuze. Waar de heren komend seizoen rijden is tot op heden nog onbekend. Dan de inkomende transfers. Ik wil het team graag jong houden, want hoe jonger hoe beter zei een voormalig Amerikaans inversteerder met een eigen eiland. Dit is ook te merken, want de inkomende renners zijn 19 jaar, 19 jaar, 20 jaar en 20 jaar. Maar wie komen er dan? Arthem Grigorenko; Een landgenoot voor kopman Ponomar. Geen wereldtopper in wording, maar een bruikbare meesterknecht in de bergen en heuvels. Reed in 2025 zonder team rond en had geen noemswaardige resultaten, maar werd echter wel 4de in het eindklassement van de Tour de l'Avenir. Haydar Inan; De vervanger van Halil Dogan waar ik het eerder over had. Is 19 jaar en Turks en heeft, in mijn ogen, nu al hetzelfde niveau als dat Halil Dogan had. Maar jonger en dus beter. Werd tweede achter Dogan in het Turks nationaal kampioenschap. Ook hier moet je echter geen wonderen van verwachten, maar Turkse renners met kwaliteit zijn, vooralsnog, moeilijk te vinden. Ook de scouts komen nog niet aan met renners van niveau. Ofek Leibowitz; Hier verwacht ik het meest van van alle inkomende renners. Misschien niet meteen in 2026, maar wel in de toekomst. Deze jongen bezit veel talent. Iemand om in de gaten te houden. Talal Sajwani; Waar vorig jaar Abou Babu voornamelijk gehaald werd vanwege de nationaliteit, is dat dit jaar het geval met Sajwani. Een renner afkomstig uit Oman. Ook dit is geen wereldtopper in wording, maar kan een leuke renner worden voor ons team en hopelijk het wielrennen in Oman naar een hoger niveau tillen. Want ik vind renners uit Oman goed passen bij de identiteit van het team. Net als dat Babu uit de VAE daarbij past. Ofek Leibowitz: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 8 minuten geleden zei Richarð.: Ofek Leibowitz: Wat een leibo zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Mooie aankoop zeg met Leibowitz @Richarð.Pro Cycling Manager 2019 | Colnago-CSF Inox [Moeilijk] | Seizoen 2011 - tot aan de Giro 2011 Vandaag flink kunnen spelen dus weer een update:Doelstellingen vanuit de sponsor 4 van de 5 ritten werden gewonnen, door mijn nieuwe superduo Nairo en Domenico We hadden voor de sprint Ginanni meegenomen, die had totaal zijn dag niet met een -3 dagvorm. Brambilla kon nog enigszins de meubelen voor de sponsor redden met een 8ste plek. Nu naar de Giro waar de sponsor graag ziet dat we de puntentrui winnen. Het parcours is als volgt: Modolo is onze sprinter. Vorig jaar won puncher/klimmer Joaquin Rodriguez de puntentrui. Parcours is niet veel anders qua etappes dan 2010 so Challenge is on! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2023 13 minuten geleden zei rich ruzzian: Mooie aankoop zeg met Leibowitz @Richarð.Pro Cycling Manager 2019 | Colnago-CSF Inox [Moeilijk] | Seizoen 2011 - tot aan de Giro 2011 Vandaag flink kunnen spelen dus weer een update:Doelstellingen vanuit de sponsor 4 van de 5 ritten werden gewonnen, door mijn nieuwe superduo Nairo en Domenico We hadden voor de sprint Ginanni meegenomen, die had totaal zijn dag niet met een -3 dagvorm. Brambilla kon nog enigszins de meubelen voor de sponsor redden met een 8ste plek. Nu naar de Giro waar de sponsor graag ziet dat we de puntentrui winnen. Het parcours is als volgt: Modolo is onze sprinter. Vorig jaar won puncher/klimmer Joaquin Rodriguez de puntentrui. Parcours is niet veel anders qua etappes dan 2010 so Challenge is on! Zou je me deze database eens kunnen sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Of hoe die heet op Steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 3 [MAK] Even een korte update, want de belangrijkste doelstelling van het jaar is namelijk behaald; een etappezege in de Presidential Cycling Tour of Türkiye. Helaas telt hij nooit mee voor het sponsorvertrouwen, want de Tour vind plaats ná 31/7. Vraag me overigens ook af hoe ik deze etappe gewonnen heb, want als je de fotofinish zo bekijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 @chrisje1993het gaat om deze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Iets met de meet ligt in werkelijkheid een paar meter eerder dan te zien is in de game zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 2 - januari Zoals eerder aangegeven rijdt ik dit seizoen alle Pro koersen en uiteraard de World Tour wedstrijden en doelstellingen. We kregen al snel goed nieuws. We rijden dit seizoen zowel de Giro als de Tirreno. Selectie 2024: Doelstellingen 2024: Vuelta a San juan Internationaal: Top 10 noteringen in deze ronde: 5 augustus 2023 bewerkt door Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Leuke doelstellingen wel! Lijken heel erg op de mijne in seizoen 1 met Astana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Doelstellingen lijken mij prima te doen met Eolo. KUn je hopelijk volgend seizoen weer een stapje zetten richting worldtour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 2 - februari Door het typisch Nederlandse zomerweer lekker veel tijd om te spelen. Februari zit er ondertussen ook alweer op. Doelstellingen februari: Vuelta a la Comunitat Valenciana: Top 10 noteringen deze ronde: Tour of Oman: Top 10 noteringen deze ronde: Clasica de Almeria: Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol: Top 10 noteringen in deze ronde: Volta ao Algarve em Bicicleta: Top 10 noteringen in deze ronde: Vordering doelstellingen 2024: 5 augustus 2023 bewerkt door Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Is er eigenlijk ergens een PCM community te vinden? Vroeger had je wel fora waar bijvoorbeeld ook strategische gidsen enz. te lezen waren? Kan daar niks meer van terug vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Je hebt tegenwoordig geen Nederlandstaligen meer. Vroeger had je DBLL (Dutch belgian Ladder league) en daar vloeide NCL/Pcmfocus uit. Je zou nog op pcmdaily kunnen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten