Richarð. Gepost August 16, 2023 Share Gepost August 16, 2023 (edited) Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 5 [MAK] Seizoen 5 alweer. En nog steeds met Konya Büyüksehir, onze Turkse sponsor. Helaas hebben we nog geen verbetering kunnen brengen in het Turkse wielrennen, Er is een ernstig gebrek aan renners die überhaupt 70+ hebben in één stat, laat staan meerdere. En dat maakt het winnen van koersen met Turken ingewikkeld. Echter gaan we nog steeds verder werken aan de missie in de hoop dat er verandering in komt. Eerst maar eens wat resultaten boeken, dat is voor nu het belangrijkst. Want de sponsor is nog steeds ontevreden over het gebrek aan Turken én een te lage reputatie van de renners. De Saudi Tour stond als eerste doelstelling op het programma. Sponsor verlangt Top 5. Team: Ermakov, Vinther, Seixas, Feys, Remkhi, Vinokourov, Grigorenko Vijf etappes. Waarvan 4 sprints en één heuveletappe. Aangezien we voor Top 5 in het Algemeen Klassement moeten gaan, gokte ik dat die beslist zou worden in de heuveletappe. Daar bleken we echter te weinig tijd te kunnen winnen op de sprinters en zodoende liepen we, ondanks een keurige 6de plek van Ermakov in de etappe, de Top 5 mis. Team: Renault, Seixas, Remkhi, Grigorenko, Vinther, Feys, Leibowitz Tour of Antalya; compleet gedomineerd zoals jullie zien. Een korte derde etappe (33km) waarbij er één lange beklimming was, is daar vooral debet aan. Als team reden we sterk omhoog in de hoop dat Renault, onze Franse klimgeit, het af kon maken. Dat lukte bijna. Alleen Evenepoel kon hem voor blijven, daar kon ik wel mee leven. De rest van het team kwam achter Renault, met tijdverschil, de finish over, waardoor we 2de, 3de, 4de, 5de én 9de werden in de etappe. Met 3 man in de Top 5 werd de doelstelling ruimschoots behaald. Team: Miles, Pajur, Erzen, Babu, Inan, Göz, Velichko Een etappezege was het doel in Oman. En die moest in een van de sprintetappes behaald worden. Echter bleek de lead-out train + sprinter van Team Jumbo-Visma, bestaande uit o.a. Jensen Plowright, Cees Bol en Tord Gudmestad, steeds te sterk voor ons. Dichterbij dan een vierde plek van Zak Erzen kwamen we helaas niet. Team: Miles, Pajur, Inan, Erzen, Babu, Velichko Weer terug naar Turkije voor de volgende doelstelling. De sponsor ziet ons graag in de Top 10 eindigen van de GP Justiniano Race. En dat is ons zeker gelukt. Kalern Miles won hem namelijk met een heerlijke sprint. Lead-out man Pajur eindigde zelfs ook nog in de Top 10. Vooralsnog een alles of niets seizoen. Tweemaal super succes en tweemaal gefaald. Edited August 16, 2023 by Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 17, 2023 Share Gepost August 17, 2023 (edited) Ik vind het knap, tot aan seizoen 5 komen, in dit spel. Ik wil zelf al weer opnieuw beginnen. Vanwege een db wissel, en mede omdat ik een fout had gemaakt in de vormpiekenplanning. Andere dingen die me tegen staan die save waar ik mee bezig was: - Bob & Stans is een flutshirtopdruk vergeleken met real life custom sponsors in de World 2019 DB. - Fabio Aru is overschat in de database die ik had; ik wist niet dat zijn niveau zo gekelderd was, toen al. (Geen zin meer om daar dan mee te proberen de Giro en Vuelta te winnen.) - Het spel begint met deze andere db in 2019 ipv 2018. Dat is ook aantrekkelijker eigenlijk voor een carriere met VdP. Wel jammer dat ik dan geen Chavanel, Pozzato en Pate meer in m'n team kan opnemen (allen gestopt in 2018). Wat ik ook jammer vind is dat er dan geen kasseien-etappe in de Tour meer zit. Ik laat die save iig maar even voor wat het is. Ik ben bijna klaar met de World DB editen en dan ga ik opnieuw beginnen. Edited August 18, 2023 by D.J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 18, 2023 Share Gepost August 18, 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 5 [MAK] We gaan weer verder! Drie doelstellingen in deze update. Twee daarvan zijn mijn favoriete koersen om te rijden; de Heylen Vastgoed Heistse Pijl en de Grosser Preis des Kantons Aargau. Maar eerst stond Rund um Köln op het programma. Top 10 is het doel. Team: Pajur, Miles, Erzen, Seixas, Inan, Babu, Velichko Een moeilijke koers om te rijden, heb ik gemerkt. Vorig jaar werden we met wat geluk derde met Babu na wat rare slotkilometers. Dit jaar was het meer recht door zee en werd het een sprint. Pajur, die het sprintkopmanschap afwisseld met Miles, werd hier keurig vierde en verzekerde ons van het behalen van de doelstelling. Die we zelfs behaalde met supersucces, want Top 10 werd verwacht. Dan de Heylen Vastgoed Heistse Pijl. Geen bijzondere koers, maar met een korte kasseienstrook vlak voor de finish altijd interessant om te rijden. Team: Pajur, Miles, Erzen, Seixas, Inan, Babu, Velichko De pijlen, no pun intended, waren hier gericht op Pajur, gezien Miles een enorm slechte rating heeft op kasseien. Maar het bleek Erzen, die wel een degelijk rating er voor heeft, te zijn die het best gepositioneerd was voor de sprint. Helaas bleven twee Belgen ons voor, maar een keurige derde en vierde plek. Daardoor voegen we wederom een supersucces toe aan het seizoen, want de Top 3 klassering van Erzen is beter dan de Top 5 die werd verwacht. Vier supersuccessen dit seizoen. Helaas wel in de minder bekende doelstellingen. Team: Vinther, Ermakov, Bulut, Remkhi, Feys, Seixas, Vinokourov Vorig jaar behaalde we hier verrassend de winst met Ermakov. Dit jaar is onze Russiche renner echter wederom de tweede viool. Ditmaal niet achter Ponomar, die ons heeft verlaten voor Team BBVA, maar nu achter ons Deens talent, genaamd Benjamin Vinther. We zaten in een kleine groep favorieten die was overgleven en waren goed gepositioneerd vlak voor de finish, maar Vinther mistte de sprint en acceleratie om het af te maken. Echter kunnen we tevreden zijn met het resultaat, want de doelstelling Top 5 is behaald én de namen voor ons zijn zeker niet de minste renners. Zo staan we er voorlopig voor met de doelstellingen. Volgende update: een hele interessante Tour of Slovenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 18, 2023 Share Gepost August 18, 2023 Ik vind het een leuke groep renners, wat het belangrijkste is natuurlijk, en wat ik er ook leuk aan vind is dat het goed past bij de sponsorbelangen. Sponsordoelen: Als team zijn we altijd op de afspraak in Zwitserland en Duitsland, als daar gekoerst wordt. We doen ook een paar verschillende landen buiten de World Tour aan, zoals Colombia, Japan, Luxemburg, Noorwegen en Portugal. Ook alle niet World Tour races van de Verenigde Staten rijden we mee. Ik heb bewust in vrijwel elke koers minstens één Zwitserse renner opgesteld. Koerskalender: Spoiler Januari-Maart: April-Mei: Juni-Juli: Augustus-Oktober: Het programma kon amper voller. Sommige koersen vallen dusdanig samen, dat ik bijna renners tekort kwam. Thomas de Gendt is 101 dagen in koers (WK niet meegerekend). Dan zijn er nog 6 renners met 80+ wedstrijddagen, en 11 met 70 of meer. Het is de bedoeling om kleur te geven aan elke koers aan welke we meedoen, om mee te strijden in de finale zogezegd. Publiciteit is belangrijk en een goed imago ook. Dus 'leuk' koersen en goed opvallen in de wedstrijd is ook wat waard. Maar de ambities zijn wel gewoon hoog. Winst van de World Tour is een doel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 19, 2023 Share Gepost August 19, 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Astana Qazaqstan | Seizoen 3 [NOR] We hebben er weer een aantal koersen opzitten, waaronder doelstelling in de ronde van Catalonië (Top 5). Daarnaast ook de Ronde van Vlaanderen gereden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 19, 2023 Share Gepost August 19, 2023 Gedomineerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 19, 2023 Share Gepost August 19, 2023 (edited) MILKA 2019 - Extreem Australisch kampioenschap: Milka: Haussler Heinrich Haussler had de eer om Milka als eerste te vertegenwoordigen in een koers (Australisch kampioenschap). Hij behaalde de bronzen medaille met een dagvorm van -1. Het lukte om de laatste ronde steeds van voren te zitten, maar wellicht kostte me dat net de nodige energie voor winst in de sprint. In de tijdrit werd Haussler 35e. Tour Down Under: Milka: Colbrelli, De Gendt, Ackermann, Politt, Van Poppel, Dillier, Haussler En Luis Leon Sanchez doet ook mee. Ik had hem niet ingepland, maar hij was toch aangemeld. Ik vinkte zijn deelname uit, maar toch is hij gestart. Geen Alaphilippe in de selectie want de Willunga Hill etappe eindigt niet heuvelop dit jaar. Kopgroep nummer één van het jaar en we zitten mee, met Luis Leon Sanchez.. Niet ver voor de eerste tussensprint ging Gianni Moscon in de aanval. Ik was alert en reageerde met Sonny Colbrelli. Die pakte twee seconden bij de tussensprint (achter Sanchez). De volgende tussensprint maakte ik geen fout en pakte hij drie seconden. Ik liet Moscon het werk opknappen omdat ik geen geloof had in de ontsnapping en geen tijd wilde verliezen. Vooraf was rijden voor Ackermann het doel, maar na de 5 seconden boni's voor Colbrelli besloot ik voor hem te gaan rijden. Ackermann trok de sprint aan voor Colbrelli. Niet gelijk een succes want ik begon er te laat aan, en Ackermann was ook te snel voor Colbrelli. Colbrelli reed echter toch een aardige sprint en werd tweede achter een simpelweg snellere Viviani. Hij pakt zodoende wel mooi de eerste leiderstrui met één seconde voorsprong op Viviani. In de tweede etappe had ik mijn sprinttrein dacht ik goed opgezet. Dillier, De Gendt, Politt, Van Poppel, Ackermann, Colbrelli maar ik was er te laat mee. Er kon al gesprint worden toen De Gendt nog aan kop ging. Ik reageerde met Politt, en die werd vijfde. Colbrelli slechts vijftiende. Etappewinst Gaviria. Viviani tweede en de nieuwe leider. Colbrelli volgt op 4 seconden in het klassement. De derde etappe was de zogenaamde heuveletappe van de ronde. Topfavoriet voor de overwinning was Daniel Martin. Thomas de Gendt was de schaduwfavoriet, en ook Colbrelli werd getipt, als 1 ster favoriet. We lieten opnieuw geen kopgroep lopen met het oog op bonificatieseconden. En omdat we toch al het kopwerk deden, maakten we de koers maar flink hard met Dillier, Sanchez en Politt. Colbrelli pakte opnieuw bonificatieseconden, en bij één tussensprint was De Gendt tweede en Van Poppel derde. De Gendt pakte ook nog 10 punten voor de bergtrui deze etappe en neemt de bergtrui over van Michael Schär. Op de laatste heuvel reed De Gendt ook aan kop van het peloton(netje). Colbrelli koos zijn wiel, en Van Poppel zat daar weer achter. Het werd een sprint met 22 man. Ik had geen idee wie er behalve mijn eigen renners nog bij zaten. Colbrelli moest nog wel een paar renners voorbij toen hij uit het wiel van De Gendt kwam, maar dat lukte, en hij won nipt voor Fernando Gaviria. Viviani was tiende en zal zijn leiderstrui terug geven aan Colbrelli. Gaviria en Viviani staan beiden op 11 seconden van Colbrelli in het klassement. Dan Martin was derde in de rit en is gestegen naar de top 10. Met nog één lastige rit voor de boeg houd ik met hem nog wel ernstige rekening. Maar hoe het ook afloopt, de Tour Down Under is voor mij nu al geslaagd. Edited August 19, 2023 by D.J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 MILKA 2019 - Extreem - Tour Down Under deel 2: Met Colbrelli in de leiderstrui. Het lukte me niet om bonificatieseconden met hem te pakken in rit 4. Gaviria won de massasprint (opnieuw). Hij steeg naar plek twee op 1 seconde achterstand. Colbrelli werd zesde en Ackermann vierde. Rit 5 was de vooraf geacht beslissende etappe, met 2x Willunga Hill niet ver voor de finish. Bij tussensprint nummer één van de dag slaagde Colbrelli er in om de drie seconden te pakken. Net als in rit 3 werd het peloton aardig uitgedund op de heuvels. Maar de meeste sprinters bleven gewoon bij. Ackermann trok de sprint aan voor Colbrelli. Hij lag op kop met nog 1 km te gaan. Gaviria kwam naast hem. Colbrelli kon er tussendoor, maar raakte net niet over Gaviria, die zijn derde ritzege boekte, Colbrelli 2, Ackermann 3. Dit betekende dat Gaviria en Colbrelli na 5 ritten in exact dezelfde tijd stonden. Gaviria kreeg de leiderstrui, ondanks Colbrelli's voorsprong in het puntenklassement. Ik dacht dat die laatste sprint beslissend was geweest voor het Algemeen klassement. Dat Gaviria zou winnen en Colbrelli genoegen moest nemen met de tweede plaats. Want, de laatste etappe was heel vlak en Gaviria is sneller. In de zesde en laatste rit pakte Colbrelli 1 bonificatieseconde bij de tussensprint. Hij was dus weer virtueel leider. In volle voorbereiding op de afsluitende massasprint, met zo'n 15 km te gaan was er plotseling een valpartij. Geen idee hoe het kwam, want mijn hele ploeg zat voorin het peloton en kon door. Ik wist niet wie er bij had gelegen, maar kwam er wel achter dat Gaviria nu in het derde peloton zat. Viviani moest opgeven. In de eindsprint was Mark Cavendish het snelste, voor John Degenkolb en Daniel Oss. Ackermann moest van ver komen uit het wiel van Colbrelli en werd vierde, Colbrelli zelf vijfde. Van het peloton was weinig meer over, waardoor De Gendt naar plek 4 in het klassement steeg, Van Poppel naar plek 5 en Nils Politt naar plek 8. Gaviria verloor zo'n anderhalve minuut en zakte naar plek 7. Colbrelli was dus eindwinnaar. De Cadel Evans Great Ocean Race eindigde in een massasprint. Ik had dezelfde ploeg opgesteld als in de Tour Down Under. Gaviria was opnieuw de sterkste en won. Ackermann was tweede en Colbrelli derde. Van Poppel werd keurig vijfde. Top 10 van de World Tour ranking na januari: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 Ik snap er niet veel van, maar ik hoop gewoon dat je morgen weer een update post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 De afgelopen periode jullie meegenomen in mijn avonturen met EOLO-Kometa. Het begon weer te kriebelen om een novelle te starten en dit dan ook gedaan. De eerste posts zullen gaan over de seizoen die al gereden zijn. Bij interesse: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 Doe maar een mention als je een update post @Tim Windt Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 5 [MAK] Tijd voor de Tour of Slovenia. Een doelstelling van 1 ster, dus er staat weinig druk op de ploeg. Zodoende kunnen we redelijk vrijuit rijden. En dat hebben we gedaan, want we hebben de Tour of Slovenia compleet gedomineerd. Van etappe 1 tot etappe 5. Aanschouw de dominantie; Etappe 1; Etappe 2; Etappe 3; Etappe 4; Etappe 5; Algemeen klassement; Puntenklassement; Bergklassement; Jongerenklassement; Ploegenklassement; Dan zou je denken; weer een supersucces erbij. Neen, de sponsor aanschouwde dit enkel als een succes. Ondanks de vier etappezeges én de winst in elk klassement. Apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 Bijzonder kritische sponsor heb je. Wel heerlijk gedomineerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 Zetten jullie je renners wel eens op 'automatisch'? Van het begin van de koers heb ik gemerkt dat ze dan soms dom rijden, maar is het wellicht handig om renners die gelost zijn op automatisch te zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 3 minuten geleden zei D.J.: Zetten jullie je renners wel eens op 'automatisch'? Van het begin van de koers heb ik gemerkt dat ze dan soms dom rijden, maar is het wellicht handig om renners die gelost zijn op automatisch te zetten? Alleen geloste renners zet ik op automatisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 21, 2023 Share Gepost August 21, 2023 MILKA 2019 - Extreem - GP Marseillaise & Ronde van Colombia De traditionele opener van het Franse wielerseizoen is de Marseillaise. Een mooie kans voor Julian Alaphilippe om te benen te testen, leek mij vooraf. Alle topfavorieten waren van mijn ploeg. Behalve Juju waren Thomas de Gendt, Sonny Colbrelli en Maximilian Schachmann dat ook. Het was niet Alaphilippe maar De Gendt die voorop raakte op het heuvelachtige parcours. Hij maakte tempo en Taylor Phinney moest hem laten gaan. De Gendt zette door en pakte al snel 2 minuten voorsprong op het peloton, en liep later uit naar 3 minuten voorsprong. Dat was het moment dat Alaphilippe op de pedalen ging staan. Hij kwam echter niet los van het peloton. Wel had hij het gat met zijn ploeggenoot De Gendt een minuut kleiner gemaakt. De Gendt hield echter stand tot aan de finish en volbracht een solo van zo'n 50 kilometer. Uit het peloton ontsnapte nog een groep van 9 renners die op 1.15 van De Gendt finishte. Alaphilippe had die slag gemist en finishte de wedstrijd als 16e. Ronde van Colombia: Reichenbach, De Gendt, Van Poppel, Philipsen, Devenyns, Hirschi, Sutterlin Het doel vooraf was om een goed klassement te rijden met Sebastien Reichenbach en in de massasprints mee te doen met Van Poppel en Philipsen. Van Poppel won gelijk rit 1 en pakte de leiderstrui. Na een beter gelukte lead out in rit 2 werd hij derde en startte daarna in het groen i.p.v het geel. Ik denk dat het aan de inspanningen bij de tussensprints lag. Garcia Cortina won de massasprint en pakte het geel. De derde etappe werd Van Poppel vierde en nam het geel terug. Winst was voor Oyola. De drie laatste ritten werden allen gewonnen door Vincenzo Nibali. Hij pakte alle truien. Reichenbach deed het prima met één zesde plaats en twee tweede plaatsen. De Gendt werd een keer vierde en twee keer derde. De volgorde van etappe 5 en 6 was ook het podium van het eindklassement: 1. Nibali (Bahrain - Merida) 2. Reichenbach (Milka) op 1.32 3. De Gendt (Milka) op 1.42 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 Pro Cycling Manager 2023 | BORA-Hansgrohe | Seizoen 1 [EXT] Naast mijn main save met EOLO-Kometa wat ik inmiddels ook presenteer als novelle ben ik vandaag ook een tweede save gestart met BORA-Hansgrohe, omdat anders het gat tussen de novelle en de game te groot wordt. Ik heb het letterlijke programma van de ploeg overgenomen en ook de renners ingeschreven waar ze in real life hebben gereden. Ik ga alle koersen rijden en wil graag met jullie de uitslagen in de World-Tour wedstrijden delen. Het team: Doelstellingen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 23, 2023 Share Gepost August 23, 2023 Ik wist niet eens dat Sagan bij Bora weg was.. :O Maar best wel een leuk team. Ik neig ook naar het beginnen van een nieuwe save, met Kelme. Het gaat een beetje gemakkelijk met Milka. Ik weet alleen niet goed welke renners ik zou willen kiezen (behalve Valverde, die daar z'n carriere begonnen is). Ze hadden altijd vrijwel alleen Spanjaarden en Colombianen. mijn laatste resultaten met Milka: Ronde van Algarve: winst Tony Gallopin en 1 etappezege, Madouas derde, Kuss zesde UAE Tour: winst ploegentijdrit, Alaphilippe twee etappes + eindklassement, Schachmann vierde, Buchmann zevende Le Samyn: Nils Politt tweede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 Wat zijn de verbeteringen tov PCM 2022 naar 23? Zie al dat je kan zien hoeveel plaatsen iemand geklommen is, maar welke nog meer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 1 uur geleden zei CrisChivu: Wat zijn de verbeteringen tov PCM 2022 naar 23? Zie al dat je kan zien hoeveel plaatsen iemand geklommen is, maar welke nog meer? @CrisChivu Ik heb zelf de editie van 2022 niet gespeeld. Pro Cycling manager communiceert zelf onderstaande punten. Ik koop zelf elk jaar de nieuwe versie (afgelopen jaren niet omdat ik geen geschikte PC had) omdat ik dit spel helemaal kapot speel en ik het daarom het geld waard vindt. Nieuw: Alle World Tour wedstrijden van 2023 Medium Mountain stat, en hiermee automatisch medium mountain wedstrijden. Een voorbeeld Evenepoel heeft laten zien dat hij in wedstrijden LBL, Lombardije en San Sebastian heel goed mee kan, terwijl hij soms in het echte hooggebergte ten opzicht van een Vingegaard iets te kort komt. Zijn Medium Mountain stat is daardoor bijvoorbeeld 82 en zijn klim stat 78 in mijn save. Een nieuwe manier van ranken in de World Tour ranking hoe dit ook in Real life gedaan wordt. Hier is ook een nieuw pagina design van. Een nieuw systeem voor het kandidaat stellen van renners voor het EK en WK. Het sprinten is realistischer geworden wat ik heel fijn vindt. Zoals je in real life met een sprint ervoor moet zorgen dat alles klopt is dit in game ook veel meer. Je wint niet zomaar even alle sprint etappes in de Tour. Ik vind het zelf de beste versie die PCM heeft uitgebracht. Dit is natuurlijk voor iedereen anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 dank Tim! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 Aan het eind van het jaar ook nog Ronde van Lombardije gewonnen met Henning (dus Parijs - Roubaix, Lombardije en Tour zijn binnen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noordzijde Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 (edited) Weet niet of iemand het al heeft gepost, ben op vakantie maar zie het net voorbij komen op twitter. Ene davydepuydt op twitter heeft een PCM tool uitgebracht. Pcm+ heet het. Zou het plannen voor een save wat makkelijker en overzichtelijker maken? Moet het zelf nog uitproberen, laat wel weten als ik het geprobeerd heb. Weet ook niet of dit gepost mag worden, als dat niet zo is hoor ik dat wel. Edited August 25, 2023 by Noordzijde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 10 minuten geleden zei Noordzijde: Weet niet of iemand het al heeft gepost, ben op vakantie maar zie het net voorbij komen op twitter. Ene davydepuydt op twitter heeft een PCM tool uitgebracht. Pcm+ heet het. Zou het plannen voor een save wat makkelijker en overzichtelijker maken? Moet het zelf nog uitproberen, laat wel weten als ik het geprobeerd heb. Weet ook niet of dit gepost mag worden, als dat niet zo is hoor ik dat wel. Het geeft je leuke mogelijkheden om dingen terug te kijken en extra informatie te vinden. Qua planning is het vooral een begin, want voor je koersen die niet als belangrijk worden gezien door kopmannen mag je zelf alsnog de planning maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 Er zit ook een jaarvorm functie in (zelfde als dagvorm, maar dan voor een heel seizoen). Zou wat meer variatie kunnen brengen in de uitslagen. De planner was last minute werk, heb ik op discord gelezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Windt Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 Pro Cycling Manager 2023 | BORA-Hansgrohe | Seizoen 1 [EXT] | Australische World Tour wedstrijden Tour Down Under: Selectie: Klassement: Top 10 noteringen: Cadel Evans Great Ocean Race: Selectie: Uitslag: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts