Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Super League

cimbomcu

Super League  

48 leden hebben gestemd

1. 1. De Super League moet er komen

Aanbevolen berichten

Klinkt inderdaad niet heel sterk van de kant van de PL. Ben wel benieuwd waar de straf op gebaseerd is en in hoeverre dit juridisch stand zou houden. 

Daarnaast opent dit alleen maar de deur naar een veel beter uitgedachte versie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We mogen weer! Goed dat de UEFA een keer tegengas krijgt. Ben wel benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt en of clubs er weer instappen. Dan kijken wat de bonden gaan doen. Ergens zou ik wil willen weten hoe het eruit ziet en wat de effecten zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-8-2021 om 10:27 zei Rogier.:

Tja, dat was een Spaanse rechtbank die die uitspraak deed. Daarnaaat zullen de Engelse clubs vermoedelijk nooit hierin meegaan. De enige reden dat ze doorzetten is dat ze het waarschijnlijk anders financieel heel moeilijk gaan krijgen de komende tijd. 

Ik mag hopen dat die het toetst aan Europese wetgeving in deze. Ik vraag mij af of de clubs er op lange termijn goed aan doen en of de competitie op lange termijn voldoende aantrekkelijk blijft. Persoonlijk sta ik nog niet direct te popelen om ernaar te kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Satyr:

Gisteren, de 1-2 in Madrid dus, liet maar weer zien waarom zelfs een gedrocht als de CL de moeite waard is en het bestaan van een ESL totaal overbodig is.

Toch is het wel een feit dat de Spaanse teams achter gaan lopen omdat ze niet mee kunnen met het oliegeld. 

Maakt de prestaties van Bayern trouwens alleen maar knapper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites