Socrates Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 6 minuten geleden zei Fabian.: Wie is er ook met het idee gekomen om centrumverdediger Teze als rechtsback op te stellen? Heb die man alleen nog maar ballen slecht zien aannemen en slechte voorzetten zien geven. Tja, raar. Na die eerste wedstrijd waren Zeefuik, Reis en Boadu klaar. Maar hun vervangers deden het niet heel veel beter. Zeker in een wedstrijd waar je moet scoren heb je meer aan Zeefuik, lijkt me. En een keer Malacia ipv Bakker had toch ook best gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 6 minuten geleden zei Zeus: Tja, raar. Na die eerste wedstrijd waren Zeefuik, Reis en Boadu klaar. Maar hun vervangers deden het niet heel veel beter. Zeker in een wedstrijd waar je moet scoren heb je meer aan Zeefuik, lijkt me. En een keer Malacia ipv Bakker had toch ook best gemogen. Malacia zat de vorige wedstrijd ziek in het hotel. Geen idee of hij al beter is onderhand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Brobbey, Zeefuik en Malacia komen nu. Mooi dat Erwin mijn berichtjes hier volgt, zouden meer coaches moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 28 minuten geleden zei Fabian.: Wie is er ook met het idee gekomen om centrumverdediger Teze als rechtsback op te stellen? Heb die man alleen nog maar ballen slecht zien aannemen en slechte voorzetten zien geven. En laat hij nou ook nog veel aan de bal zijn.. Wat een balverlies is dat elke keer zeg, als rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 En nu een penal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 29 minuten geleden zei Fabian.: Wie is er ook met het idee gekomen om centrumverdediger Teze als rechtsback op te stellen? Heb die man alleen nog maar ballen slecht zien aannemen en slechte voorzetten zien geven. Teze is van origine een rechtsback, dus dat zal de achterliggende gedachte wel zijn. Volgens mij is hij pas onder Nonkel Roger naar het centrum van de achterhoede verhuisd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 In vijf minuten al meer dreiging dan in de vorige twee wedstrijden. Speelt ook direct veel directer met deze backs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Teze is van origine een rechtsback, dus dat zal de achterliggende gedachte wel zijn. Volgens mij is hij pas onder Nonkel Roger naar het centrum van de achterhoede verhuisd. Dat heeft ie dan bijzonder knap weten te verbergen in de eerste 45 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Ik wil niet veel zeggen, maar zonder Lang loopt het prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Zojuist zei Satyr: Ik wil niet veel zeggen, maar zonder Lang loopt het prima Ja man, eerste helft was heerlijk, heel veel creativiteit ook. En wat is Kadioglu een genot voor het oog. Je mist hem gewoon, maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Ik heb nog geen seconde gezien tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Gakpo bekroont z’n goede spel in ieder geval nog met een goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Ah, ik schakel in en meteen een pingel tegen. Wordt het weer zo'n dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Keurige overwinning zo. Gakpo beste op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 En dan nog groepswinnaar ook.. Maargoed, Gakpo prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Gakpo is een aardige voetballer, maar laten we eerlijk zijn: Babel is natuurlijk drie keer zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Monday 31 May: Quarter-finals Netherlands vs France (Budapest) Denmark vs Germany (Székesfehérvár) Spain vs Croatia (Maribor) Portugal vs Italy (Ljubljana) Thursday 3 June: Semi-finals SF1: Netherlands/France vs Denmark/Germany (Székesfehérvár) SF2: Spain/Croatia vs Portugal/Italy (Maribor) Sunday 6 June: Final Winner SF1 vs Winner SF2 (Ljubljana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Opvallend, ze laten de poule van Nederland en Frankrijk tegen elkaar spelen. Is vaker zo als twee landen een toernooi organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Wanneer dan @Satyr? Je maakt mij erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 9 uur geleden zei Sophomore: Wanneer dan @Satyr? Je maakt mij erg benieuwd. Ik citeer even iemand die het heeft opgezocht: 'Zo'n "niet kloppend" schema was er bv ook in 2008, toen Duitsland door de loting al zeker wist dat het heel wat lastige ploegen niet voor de finale tegenkwam. De ene helft speelde alles tot de finale in Zwitserland, de andere helft in Oostenrijk. En in 2002 was voor het toernooi Argentinië en Frankrijk de grote favoriet (ten tijde van de loting). Na de loting was toen al bekend dat dat in ieder geval niet de finale ging worden, ook daar werden 2 'toernooien' gespeeld, de winnaar van beide kwamen elkaar tegen in de finale. Het gekke was overigens toen wel dat dat niet op basis van locatie was. 2 Japanse en 2 Koreaanse groepen moesten na de 1e ronde wisselen van land, daarna werd in Korea een helft afgewerkt en in Japan.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Ah op die manier. Heb het schema ff opgezocht, moest het eventjes visueel voor mij zien; groep A en C treffen elkaar in de kwart en halve finale (zelde voor B en D natuurlijk) Zat al te denken aan vorige ontmoetingen tussen Frankrijk en Nederland op toernooien georganiseerd door twee landen. Dacht dat je misschien in de war was met EURO 2000 (dat die laatste poule wedstrijd al een knock out ronde was) of dat EK96 in twee landen werd georganiseerd (met Wales erbij bv.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten