Regis Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 10 minuten geleden zei Zeus: Ik vind Reis vooralsnog ook heel matig, ja. Die kan weinig met een bal. Verdedigen hoef je ook nauwelijks. Je had toch allang een voetballer erin kunnen brengen? En Brobbey, want Boadu voegt niets toe zo. Ja, maar je hebt met een trainer te maken die types als De Wit en Ekkelenkamp verkiest boven Ihattaren. Zeefuik en Bakker boven Timber en Malacia en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Voetbal ga je echt nooit krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Timber corona natuurlijk. Zeefuik was in de kwalificatie wel echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Wat cult, staat Mutu ineens aan de zijlijn bij Roemenië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 49 minuten geleden zei Thierryvane: Wat cult, staat Mutu ineens aan de zijlijn bij Roemenië. Ja, Mutu doet niet zo moeilijk over een lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Heeft de lijntjes gisteren anders keurig laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Gisteren de opstelling he: Zeefuik, Schuurs, Teze, Bakker, Reis, Koopmeiners, Lang, Kluivert, Boadu, De Wit De vraag is bij deze opstelling, we zijn toch een voetbalploeg? Ik tel hier 4 spelers die kunnen voetballen. De rest moet het van hard werken en rennen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Wat een koddige opstelling weer. Gooi toch gewoon Brobbey in de spits en speel 4-2-3-1 hiermee. Maar goed, Botman en vooral Gakpo voegen wel wat toe. En Reis eruit is ook prima, al ken ik die jongen van Sparta niet goed. Namen bij Duitsland vind ik nog niet eens zo super indrukwekkend, dus wie weet. Op papier heb je in elk geval een stabiele defensie, nu nog de restdefensie en een beetje fatsoenlijk gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Zijn beide ook gewoon geen indrukwekkende lichtingen. Snapte ook al niet dat sommige media ze tot de favorieten rekende. Redelijk gelijkwaardige ploegjes. Denk wel dat Duitsland gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Jammer van Noa, maakt het toch een stuk minder om te zien. Was toch vooral ook benieuwd naar hem. En nog altijd geen Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Vervolgens ook kadioglu brengen Zou als speler gewoon direct mn spullen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Je kan met dit systeem gewoon prima Gakpo op links zetten en dan Brobbey met De Wit in de spits. Maar wel moeilijk foeballe als Duitsland kort erop zit en overmacht heeft op het middenveld en jij twee man diep hebt staan afwachten. Dan moet je opportunistischer spelen hè. Niet voortdurend proberen over de grond op te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Ik zou ook De Wit er ook gewoon naast houden. Vreselijke voetballer. In België zijn ze niet zo blij met Koopmeiners Pattatenkop hahahha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Types als De Wit zijn wel populair onder Nederlandse trainers. Ten Hag zou hem een draufganger noemen. Lekker joh. Maar goed, er moet een spits vanaf en iemand moet meer tussen de linies komen. Dit is niet veel zo. En Brob to the Bey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Ja ze lopen lekker, verzaken nooit, maar voegen eigenlijk ook nooit wat toe. Lopen af en toe eens tegen een bal aan die er dan in vliegt, dat dan weer wel. Zowel Brobbey als Boadu zouden er wel in mogen. Kunnen beide hartstikke goed in hun kracht spelen deze pot. Maar wss krijgen we types als Reis, Ekkelenkamp en Zeefuik deze trainer kennende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Er moet een coach komen die niet door FC Groningen fans werd uitgekotst vanwege zijn beperkte tactiek en negatieve spelopvatting. En het zou wel eens heel fijn kunnen uitpakken dat TikTok kindje Lang eruit ligt. Wat een droeftoeter is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Fijne goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Noa Lang is één van de weinige die nog iets met een bal kan, dus nee, allesbehalve. Wat een zaadpot. Net alsof ik naar het vrouwenelftal kijk, geen pass komt aan. En wanneer gaat die kerel eens wisselen joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) Het zou bij JO eerder moeten gaan om het ontwikkelen van spelers en ook het selecteren van de grootste talenten om die klaar te stomen voor Oranje. Spelopvatting zou niet zoveel uit moeten maken. Wat Van der Looi allemaal doet is gewoon misdadig. Ga je hem nu nog winnen ook en denkt hij dat hij goed bezig is. Lijkt echt nergens op. Juist nu zou je types als Boadu en/of Brobbey moeten gebruiken. Behoorlijke ziekelijke opmerking over Lang trouwens. 27 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 4 minuten geleden zei Regis: Behoorlijke ziekelijke opmerking over Lang trouwens. Serieus, TikTok kindje is ziekelijk? Ik weet 100% zeker dat ik niet het probleem ben in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Die Harraoui en Kadioglu kunnen er ook geen knikker van, allemachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Zojuist zei Satyr: Serieus, TikTok kindje is ziekelijk? Ik weet 100% zeker dat ik niet het probleem ben in dit geval. Nee blijdschap dat iemand er geblesseerd af gaat is ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Volgens mij zeg ik: En het zou wel eens heel fijn kunnen uitpakken dat TikTok kindje Lang eruit ligt. Ik gun niemand iets, zeg alleen dat het fijn uit zou kunnen pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 En we kunnen naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Lekker gewerkt Botman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Pakt heel fijn uit ja, Kadioglu levert alles in bij de tegenstander. Waarom stapt Schuurs daar opzij.. Sjonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten