Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voor 20 miljoen naar Dortmund. :-D Ben z'n blunders nog niet vergeten. Nee, doe maar niet. Al trekt ie voor 200 miljoen naar Dortmund, dan nog komt ie te kort voor het nationale elftal. Al kun je je afvragen of ie zoveel minder is dan Semih, maar goed. Aan goede (centrum)verdedigers heeft Turkije sowieso een ernstig tekort, dus of het Semih is of Toprak die meegaat, bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat hij weinig indruk heeft gemaakt op je (ook op mij). Het is toch gek dat de aanvoerder van de nummer 4 van Duitsland die nu naar de nummer 2 gaat voor 22 miljoen niet presteert bij ons. Ik denk dat het eerder ligt aan Turkije dat toen echt beroerd was dan aan die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeten jullie dat Omer Toprak zijn blessure had gefaket of iets dergelijks om niet te worden opgeroepen? Nee, zo'n mensen moeten nooit meer opgeroepen worden hoor ...

En dat hij bij ons zo slecht was had niks met de ploeg ofzo te maken joh, waren gewoon altijd zieke blunders dat hij maakte :-D Zijn opbouwen was ook gewoon heel erg slecht. Het is dat Serdar Aziz, Semih Kaya en Ahmet Calik nog slechter zijn mjah. We hebben het geluk dat Hakan Balta boven zich uitstijgt bij Turkije en altijd heel goed presteert. Terim probeert vaak Topal centraal achterin, dat is niet zonde reden ... Het is hopen dat Topal echt in een centrale verdediger wordt omgetoverd, kan die dat bij Fener ook spelen en oprotten uit dat middenveld :D Hem als middenvelder kan ik echt niet uitstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dunya'ya rezil olduk amk

Die Terim is echt een hoerenzoon. Gewoon zelfde 11 hoe haal je het in je hoofd. Gokhan zijn flank is al 2 wedstrijden gewoon een autobaan, de rest (buiten Topal, Balta, Babacan en Ozan ook nog wel) toont geen klein beetje vechtlust...

Hoe al die spelers dan ook nog eens komen praten over hun Arda abi maakt me echt gek. Caner konusmasiyle resmen taraftarlara kufur ediyor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft Caner gezegd dan?

Blijf erbij dat Arda vreselijk heeft gespeeld en echt een kneus is wat betreft interviews etc. Maar dat hij niet meer hoort opgeroepen te worden etc vind ik wel overdreven.

Terim tja, je denkt even dat het een goede coach is maar in feite kent die man geen tactiek niks :r

Albanië - Roemenië gelijk

België verliest niet van Zweden

Italië verliest niet van Ierland

Turkije wint van Tsjechië

Dan zijn we alsnog door :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emre Mor niet inbrengen was gewoon omdat hij niet wilde dat de supporters het hele team zouden uitfluiten en alleen Emre Mor zouden toejuichen. Terim heeft ons naar het EK gebracht, maar als we hadden geweten dat het zo zou gebeuren denk ik dat niemand het had gewild :-D

Caner was bezig met dat de supporters ongelijk hadden enzo, dat Arda de held was en nu door een slechte match wordt uitgefloten. Die gasten snappen volgens mij nog steeds niet waarom we zo gefrustreerd zijn. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mocht niet baten, we zijn uitgeschakeld. 1 ding is wel een feit, ik kijk heel erg uit naar de toekomst. Zonder Terim.

Voor mij is het een droom dat Senol Gunes weer bondscoach wordt, wilt die niet weg bij Besiktas dan Ersun Yanal.

Als je kijkt naar het WK 2018: spelers als Mehmet Topal, Hakan Balta, Gokhan Gonul, Selcuk Inan, Burak Yilmaz zullen verleden tijd zijn.

Als je kijkt naar het centrum hebben we met Caglar Soyuncu en Atinc Nukan 2 prima talenten die nu de kans mogen krijgen, Emre Mor die naar mijn verwachting steeds beter gaat worden, zo'n Calhanoglu die pas 22 is, Ozan Tufan 21. Arda die voor mij gewoon de ster van het elftal blijft (moet alleen zo snel mogelijk weg bij Barca) Spelers als Yunus Malli die beter worden. Caner die zich moet verbeteren als die wil slagen bij Inter. Oguzhan natuurlijk die met het jaar steeds beter wordt. Heb je nog altijd een groep spelers daarachter met Onur Kivrak, Serdar Aziz, Omer Toprak, Nuri Sahin, Gokhan Tore, Volkan Sen.

Babacan

RB : ? (Sener)

CV: Atinc, Caglar, Omer, Serdar Aziz,

LB: Caner, Ismail

CM: Ozan Tufan, voor de rest ?

LA: Arda/Volkan Sen/Yunus Malli

AMC: Hakan Calhanoglu/Oguzhan Ozyakup/Yunus Malli

RA: Emre Mor/Gokhan Tore

SP: Enes Unal/Cenk Tosun

Ik zie onze toekomst rooskleurig in, er is alleen 1 grote maar en dat is een goede bondscoach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit een beetje te zappen, kom ik New York City - NY Red Bulls tegen op Eurosport. City met een middenveld Iraola-Pirlo-Lampard en Villa in de spits :< Geinig potje, ondanks de kwaliteiten van de meeste spelers en Frank 'Offside' Cramer als commentator

Link naar opmerking
Deel via andere websites