Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ook wel nice om te zien dat we ook gegroepeerd weinig kansen kunnen weggeven toch? Zo is IJsland 1ste geworden in de poule niks mis mee. Heerlijk middenveld alleen zou ik wel kiezen voor of Hakan of Oguzhan want Hakan op rechtsbuiten is helemaal niks doe dan iig hem op links en Arda op rechts. Serdar vond ik 2de helft echt enorm goed net als Hakan Balta. 1ste helft vond ik Serdar matig liet toen Van Persie te veel voetballen.

Goh staan we 3de terwijl je 2 keer niet van Letland wint, wat een ploeg hebben we ook he :r

Oguzhan in vorm moet altijd spelen. Dan is het dus maar Tore of Hakan kiezen voor op de flank. Oguzhan en Hakan wisselde ook wel af toch, dus je kan ze beide wel opstellen. Deze elf moet hij blijven opstellen in de andere 2 wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hakan vond ik trouwens allesbehalve goed voetballen. Speelt ie bij Leverkusen ook zo? Heb altijd het gevoel dat ie uitblinkt in vrije trappen en voor de rest maar weinig kan. Maar zo zijn er wel meer die met hun club uitblinken om vervolgens door het ijs te zakken in het nationaal elftal dus ik kan er best naast zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hakan vond ik trouwens allesbehalve goed voetballen. Speelt ie bij Leverkusen ook zo? Heb altijd het gevoel dat ie uitblinkt in vrije trappen en voor de rest maar weinig kan. Maar zo zijn er wel meer die met hun club uitblinken om vervolgens door het ijs te zakken in het nationaal elftal dus ik kan er best naast zitten.

Heeft maar 9 wedstrijden gespeeld voor Turkije he en daarin 3 keer gescoord dus ik vind dat je te snel bent met oordelen, hij is bij Leverkusen gewoon uitblinker niet alleen vanwege zijn trap dan redt je het niet namelijk. Kijk Ekici maar die redt het ook niet bij HSV met zijn trap.

[MENTION=3718]Denny[/MENTION];

Thanks bro, bij plaatsing samen toeteren in het centrum?

Ook bedankt Thierry en Bart natuurlijk.

Oh ja Ili ook natuurlijk.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de felicitaties trouwens [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; en [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; sportief mannen. Gelukkig is men respectvol gebleven naar elkaar toe, kan me nog herinneren dat het er in het verleden wel anders aan toeging hier. Zag dat alleen Flight zich weer even liet gaan in het andere topic, maar hem moeten jullie maar voor lief nemen. Die leert het ook nog wel. Jullie ook veel succes met de rest van de kwalificatie.

En thanks [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; kutmarokkaan die zich hier voordoet als Oranje supporter maar met z'n Marokkaanse matties Hollanders uitscheldt op straat. Tfoe. Zemmel. Kusje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft maar 9 wedstrijden gespeeld voor Turkije he en daarin 3 keer gescoord dus ik vind dat je te snel bent met oordelen, hij is bij Leverkusen gewoon uitblinker niet alleen vanwege zijn trap dan redt je het niet namelijk. Kijk Ekici maar die redt het ook niet bij HSV met zijn trap.

[MENTION=3718]Denny[/MENTION];

Thanks bro, bij plaatsing samen toeteren in het centrum?

Ook bedankt Thierry en Bart natuurlik.

Ekici heeft nooit voor HSV gespeeld. ;c Bovendien voegt Ekici het nodige toe aan het spel van Trabzonspor, heeft niet enkel een goede trap in huis. Calhanoglu viel vies tegen in ieder geval, maar ik geloof best dat ie kan voetballen hoor. Hoop dat ie het laat zien in de overige kwalificatiewedstrijden.

Wilhelmus viel mij ook op inderdaad. Sowieso hulde voor de Konya supporters, dit is hoe men het nationale elftal moet steunen. Niet zoals gebeurt in Istanbul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekici heeft nooit voor HSV gespeeld. ;c Bovendien voegt Ekici het nodige toe aan het spel van Trabzonspor, heeft niet enkel een goede trap in huis. Calhanoglu viel vies tegen in ieder geval, maar ik geloof best dat ie kan voetballen hoor. Hoop dat ie het laat zien in de overige kwalificatiewedstrijden.

Speelde ook op rechtsbuiten he, heeft maar 2 wedstrijden gespeeld op 10 zag ik. Hij werkt iig hard en kon ook voor Duitsland kiezen net als Oguzhan voor NL dus ik ben met beide jongens heel blij.

Oh Ekici voegt zeker wat toe voor Trabzon maar Leverkusen en Trabzon is wel een verschil, was blijkaar Werder :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks Boca-San Lorenzo, niet vergeten hè [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ;)

Nee nee! [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; appte mij vanmiddag al over deze wedstrijd. Maar bedankt, ik had het zo weer vergeten :r. Kan wel eens een leuke wedstrijd worden. Begint om 23:15.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Turks voetbal #8

Haha via periscope zoveel meldingen gekregen van gasten die aan het toeteren waren. Zo onnodig atm.

Vond ons middenveld in de eerste helft echt goed man. Die hadden de Nederlanders helemaal vastgezet. Hakan op rechts is waardeloos. Yusuf ipv hem bij 2-0 was veel gevaarlijker geweest. Ons verdediging zou ik nooit meer veranderen.

Wel ziek zo een Arda. En niet eens wedstrijdfit he.

Bedankt boys. Had vooraf gehoopt dat we samen zouden kwalificeren, maar beide zovaak laten afweten :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit het met Gökhan Töre dan? Dacht dat hij altijd basisspeler was bij jullie.

Soms wel laatste 2 wedstrijden niet ;c

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ja bij plaatsing kom ik meetoeteren in dat barrel :D

:r

4 punten halen moet toch wel lukken ;c

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, weinig spectaculaire wedstrijd tot nu toe. Ook jammer eigenlijk dat deze wedstrijd precies in de interlandperiode is.

Precies als ik dat zeg natuurlijk 2 grote kansen voor Boca. Meli en Palacios vind ik wel lekkere spelertjes trouwens.

Jeeeezus wat een blunder, gooi jij anders even de koppositie weg. De gelukkigste gewonnen zullen we maar zeggen. Volgende week River-Boca, staat alweer genoteerd.

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Calhanoglu ook echt allesbehalve goed spelen, maar we moeten hem niet te snel beoordelen. Hij heeft wel de kwaliteiten om hem te blijven opstellen. Moet er nog wel echt uitkomen, afwisselend met Töre zolang Oguzhan in vorm is. We mogen Arda ook wel blijven ophemelen vind ik, ik zie hem echt voor het eerst echt die leiderrol op zich nemen. Echt een geweldige captain voor ons nationaal elftal.

Doelman interesseert me niet eens meer

GG/Sener

Aziz/Semih/Toprak allemaal even zwak

Hakan Balta

Caner

Selcuk Inan/Nuri Sahin

Ozan Tufan

Oguzhan

Calhanoglu/Töre

Arda

Burak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://nos.nl/video/2056326-ozyakup-nu-sta-ik-hier-in-shirt-turkije.html

Turkije speelt nog tegen Tsjechië en IJsland, die reeds gekwalificeerd zijn voor het EK. Nederland kan Turkije alleen nog inhalen als de ploeg van Fatih Terim minstens een van deze duels verliest. “Er is nog een kans, want Turkije is een dramatisch team”, zei Van Hintum bij de NOS. “Ze kunnen helemaal niet voetballen.”

Jajajajaja Marc van Hintum onbenul :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zegt hij verkeerd dan? Turkije kan er ook gewoon niks van.. Zegt genoeg over hoe slecht Nederland de afgelopen tijd is.

Als je er niks van kunt dan win je niet 3-0 van Nederland. Het opgehemelde IJsland won met 0-1, Tsjechie in de laatste minuut met 2-1 toen hoorde ik niemand. Wij winnen met 3-0. Kun je er dan niks van ja?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook wel een beetje de manier hoe het gebracht wordt. Ja Nederland heeft "gedomineerd", maar bij elke uitbraak van Turkije was het billen knijpen, dus wat heb je er aan. Verder is dit Turkije gewoon bijzonder matig, waardoor het meer dan genoeg zegt over het niveau dat wordt gehaald door NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Turkije is in het algemeen ook matig, 2 keer gelijk tegen Letland bijvoorbeeld :cab: Maar hoe we gisteren speelden (en dan speelden we nog 2de helft veel te angstig he ;e) kun je het echt niet matig noemen, 2 wedstrijden tegen NL en 4 punten als Sneijder perongeluk niet tegen Huntelaar aanschiet in de Arena 6 punten. Dan vind ik zo'n opmerking echt nergens op slaan. Maar goed komt misschien omdat men meer verwacht van Turkije dan van IJsland dat er daarom zo kritisch wordt gekeken naar Turkije. IJsland wint met 2-0 en 0-1 van NL waarvan die 0-1 60 minuten tegen 10 man is. Turkije speelt 1-1 en wint 3-0 en gewoon tegen 11 man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites