Acquafresca Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 TÜRKİYE: Volkan, Şener, Serdar, Hakan, Caner, Selçuk, Ozan, Oğuzhan, Hakan Çalhanoğlu, Arda, Burak Zin innnn. Alvast gaan tanken, zodat ik direct kan gaan toeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 TÜRKİYE: Volkan, Şener, Serdar, Hakan, Caner, Selçuk, Ozan, Oğuzhan, Hakan Çalhanoğlu, Arda, Burak Zin innnn. Alvast gaan tanken, zodat ik direct kan gaan toeteren. :D:D Fijn dat Oguzhan speelt :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Heerlijke opstelling op Serdar na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Jochie van 18 tegenover Hakan/Arda. En Bruma. En iemand zonder dynamiek genaamd Blind tegenover Ozan en Oguzhan die juist heel beweeglijk zijn. Laat t beginnen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Hadi dostlar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 OGUZHAN : Arda _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 (bewerkt) Oguzhan :love :love: Arda _O_ Caner niet zo laconiek doen man ;e;e JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 6 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Arda canim benim, yavrum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Arda canim benim, yavrum Nederlands is de taal op het forum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Arda eruit dus geblesseerd, Gokhan Tore hopelijk erin en dan vind ik het niet eens heel erg in deze wedstrijd met de snelheid van Gokhan. Wel jammer dat we zo achteruit voetballen na de 2-0, Serdar Aziz weet niet hoe die Van Persie moet bespelen en Sener toont veel te veel ontzag voor Depay. Ben nog niet overtuigd van de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Arda canim benim, yavrum In de toekomst weer gewoon in het Nederlands graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Deze 2e helft :-D hoe kan een ploeg schrik hebben om te counteren joh hahahaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Caner :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Gefeliciteerd plathoofden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Thnx breh. Goh heb geen stem meer, wat een ontlading bij elk doelpunt in ons jeugdhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 :< kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Verdomme wat een wedstrijd. :-D Heerlijk, kom er later nog wel op terug maar de uitslag had veel groter kunnen uitvallen als ze durfden te voetballen in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Gefeliciteerd abi's! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Verdomme wat een wedstrijd. :-D Heerlijk, kom er later nog wel op terug maar de uitslag had veel groter kunnen uitvallen als ze durfden te voetballen in de tweede helft. Dit idd. Was schandalig met welke mentaliteit ze 2e helft speelden. Niet zozeer dat ze gingen verdedigen, want NL mocht 90% balbezit hebben wat mij betreft, maar dat we niet eens durfden te counteren .... Ongelooflijk. Met Volkan Sen kwam er een beetje verandering in, maar ook nog niet genoeg. Als die Serdar Aziz trouwens zo speelde was dat paar dage gelede ook al genoeg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Die gozer met die baard en dat knotje die er in de tweede helft in kwam hé, kan die er wat van? Ik had echt het idee dat er een of andere café voetballer mee deed, geen flauw idee ook hoe die guy heet ;c. Gefeliciteerd trouwens, ben wel benieuwd of Turkije Nederland onder zich houdt. Heb altijd het idee dat het zo wisselvallig als de pest is bij Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Olcay kan er niet heel veel van nee :-D is gewoon een strijder, werkt veel. Turkije speelde wel voor het eerst eindelijk eens met het juiste middenveld. Denk dat we Nederland onder ons kunne houden, maar het wordt moeilijk. Het is hopen dat NL punten verliest tegen Tsjechie. Dan moet je als Turkije zijnde alleen winnen van Tsjechie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Dit idd. Was schandalig met welke mentaliteit ze 2e helft speelden. Niet zozeer dat ze gingen verdedigen, want NL mocht 90% balbezit hebben wat mij betreft, maar dat we niet eens durfden te counteren .... Ongelooflijk. Met Volkan Sen kwam er een beetje verandering in, maar ook nog niet genoeg. Als die Serdar Aziz trouwens zo speelde was dat paar dage gelede ook al genoeg ;e Op de counter spelen is op zich niet erg, maar jezelf zo ingraven in eigen strafschopgebied was gewoon dom. Een doelpunt van Nederland had de wedstrijd doen veranderen. We hadden nooit zo verdedigend moeten spelen. Zoveel kansen om eruit te komen maar dan liep alles dood op het middenveld omdat iedereen achter de bal bleef en niemand aanstalten maakte om naar voren te rennen. Bewijst weer eens dat Terim he-le-maal niets weet op tactisch gebied en enkel een motivator is voor dit team. Die gozer met die baard en dat knotje die er in de tweede helft in kwam hé, kan die er wat van? Ik had echt het idee dat er een of andere café voetballer mee deed, geen flauw idee ook hoe die guy heet ;c. Gefeliciteerd trouwens, ben wel benieuwd of Turkije Nederland onder zich houdt. Heb altijd het idee dat het zo wisselvallig als de pest is bij Turkije. Olcay Sahan volgens mij. Kan aardig voetballen. Nederland heeft trouwens een veel gunstiger schema dan Turkije. Ik zou niet heel pessimistisch zijn als Nederlander momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Op de counter spelen is op zich niet erg, maar jezelf zo ingraven in eigen strafschopgebied was gewoon dom. Een doelpunt van Nederland had de wedstrijd doen veranderen. We hadden nooit zo verdedigend moeten spelen. Zoveel kansen om eruit te komen maar dan liep alles dood op het middenveld omdat iedereen achter de bal bleef en niemand aanstalten maakte om naar voren te rennen. Bewijst weer eens dat Terim he-le-maal niets weet op tactisch gebied en enkel een motivator is voor dit team. Ja dat bedoelde ik met ze durfden niet counteren. Wanneer we de bal hadden was er niemand die dacht weet je ik zal is meelopen. Ze bleven gewoon op eigen veld hangen en uiteindelijl gaven we elke bal weer terug. Als ze al vanaf 45 minuten gewoon lekker counterden was de wedstrijd mss wel 4/5-0 geweest, zoveel ruimte kregen we. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Ja dat bedoelde ik met ze durfden niet counteren. Wanneer we de bal hadden was er niemand die dacht weet je ik zal is meelopen. Ze bleven gewoon op eigen veld hangen en uiteindelijl gaven we elke bal weer terug. Als ze al vanaf 45 minuten gewoon lekker counterden was de wedstrijd mss wel 4/5-0 geweest, zoveel ruimte kregen we. Volgens mij heeft Terim daar ook echt op gehamerd, als je ziet dat zelfs Volkan de tegenstander niet durfde op te zoeken aan de zijlijn maar de bal terug moest naar het middenveld en daarna zelfs naar de keeper. Dan gebeurt het een keer wel met Caner en wordt het gelijk 3-0. Al werd er een overtreding over het hoofd gezien. We maakten het onszelf moeilijker dan nodig door ons in te graven op eigen helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Ook wel nice om te zien dat we ook gegroepeerd weinig kansen kunnen weggeven toch? Zo is IJsland 1ste geworden in de poule niks mis mee. Heerlijk middenveld alleen zou ik wel kiezen voor of Hakan of Oguzhan want Hakan op rechtsbuiten is helemaal niks doe dan iig hem op links en Arda op rechts. Serdar vond ik 2de helft echt enorm goed net als Hakan Balta. 1ste helft vond ik Serdar matig liet toen Van Persie te veel voetballen. Goh staan we 3de terwijl je 2 keer niet van Letland wint, wat een ploeg hebben we ook he :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten