Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Bah, Benfica op weg naar de titel zo te zien. Had nog gehoopt op Sporting, maar die missen klaarblijkelijk echt de kwaliteiten. Benfica zal wel weer hebben zitten counteren zoals ze dat (bijna) altijd doen tegen een ploeg waarvan ze op papier niet direct de betere zijn. Wat een nare ploeg toch ook. Ik hoop absoluut dat het 'titel-scenario' zich van vorig jaar herhaalt huhuhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bah, Benfica op weg naar de titel zo te zien. Had nog gehoopt op Sporting, maar die missen klaarblijkelijk echt de kwaliteiten. Benfica zal wel weer hebben zitten counteren zoals ze dat (bijna) altijd doen tegen een ploeg waarvan ze op papier niet direct de betere zijn. Wat een nare ploeg toch ook. Ik hoop absoluut dat het 'titel-scenario' zich van vorig jaar herhaalt huhuhu.

Hahahahahahaahahahahaahahah ! Dit is echt de typische commentaar van iemand die ofwel niets van voetbal begrijpt of gewoon geen seconde van de wedstrijd bekeken heeft. Hier een paar statistieken van de partij

Hoekschoppen : 7 of 8 voor Benfica tegen 0 voor Sporting

Doelpogingen : 17 voor Benfica tegen 1 voor Sporting

Balbezit : 62% tegenover 38 voor Sporting

Ik kan nog even doorgaan als je wilt, maar voor je zulke onzin uitkraamt check eerst de gegevens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hajduk vandaag weer gewonnen met 2-1. Pasalic weer belangrijk met een doelpunt en een assist. So far 9 doelpunten en 2 assists in 18 wedstrijden als centrale middenvelder, zeer goed voor zijn eerste seizoen als basisspeler en nog bij een team als Hajduk Split. Toch jammer dat hij dan maar voor 2-3 miljoen vertrekt. Terwijl een Perica voor hetzelfde vertrok naar Chelsea.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom heb je het altijd over die counter ? Is normaal dat je niet full attack doet tegen de absolute wereldtop ... Ajax - Feyenoord doen dat ook als ze tegen Barcelona, Real Madrid spelen ... De counteraanval als je hem goed uitspeelt is heerlijk om naar te kijken want zo kan je zaelfs de beste ploeg in 20 seconden uit verband spelen ... Want je moet niet altijd dominant voetbal brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom heb je het altijd over die counter ? Is normaal dat je niet full attack doet tegen de absolute wereldtop ... Ajax - Feyenoord doen dat ook als ze tegen Barcelona, Real Madrid spelen ... De counteraanval als je hem goed uitspeelt is heerlijk om naar te kijken want zo kan je zaelfs de beste ploeg in 20 seconden uit verband spelen ... Want je moet niet altijd dominant voetbal brengen

Nee. Als je als Benfica gaat counteren tegen ploegen zoals Bordeaux, Newcastle en Fener ben je kansloos en triest. Dat je de boel dichtgooit tegen wereldtop, prima. Maar Benfica is een laffe snertploeg die leuk gaat spelen tegen Rio Ave en Belenenes, En zodra er een ploeg op de mat komt die ook maar enigszins gelijkwaardig of beter is, hop, weer dat vieze grafcounteren wat Jorge Jesus altijd gaat spelen. En ik heb niets tegen counteren, maar ik zie het al voor me zeg, dat Ajax thuis gaat counteren tegen Twente of Vitesse, lijkt me schrijnend om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Als je als Benfica gaat counteren tegen ploegen zoals Bordeaux, Newcastle en Fener ben je kansloos en triest. Dat je de boel dichtgooit tegen wereldtop, prima. Maar Benfica is een laffe snertploeg die leuk gaat spelen tegen Rio Ave en Belenenes, En zodra er een ploeg op de mat komt die ook maar enigszins gelijkwaardig of beter is, hop, weer dat vieze grafcounteren wat Jorge Jesus altijd gaat spelen. En ik heb niets tegen counteren, maar ik zie het al voor me zeg, dat Ajax thuis gaat counteren tegen Twente of Vitesse, lijkt me schrijnend om te zien.

Lolol kansloos en triest ? Maar je schakelt wel even de drie vernoemde ploegen uit ... Maar wat jij hier aanhaalt is gewoon een houding van anti Benfica en niets meer. Want hoeveel ploegen spelen niet counter voetbal : Chelsea met Mourinho is ook triestig om te zien en zielig want met het talent dat daar rondloop moet je gewoon altijd 3-4 keer scoren. Je tactiek pas je aan aan de tegenstander en ook in functie van je speelkalender en doelstellingen voor het seizoen ... Geen enkele coach van een Europese subtopper is dom genoeg om altijd aanvallend te spelen, niemand doet dat. Maar wat is er mis mee om thuis countervoetbal te brengen als je de drie punten thuishoudt en zo de basis legt voor een landstitel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal niet anti-Benfica, ik heb hekel aan het vieze spel dat ze vaak onterecht spelen. En ook veel van die spelertjes kan ik wel schieten, inclusief die coach.

Je past je tactiek aan de spelers die je hebt, en Benfica heeft in principe altijd verdomd veel creatieve aanvallende spelers.

En nou inderdaad, de basis leggen voor prijzen, dat hebben vorig jaar gezien, goh wat heb ik genoten bij die goal van Kelvin en Ivanovic, lekker koekje van eigen deeg. Prachtig was dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites