Raikkonen Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Orión held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ik lees dat hij drie pingels heeft tegen gehouden _O_. Jammer voor Bart dat hij dat heeft moeten zien. Sowieso is Atletico Nacional een ploeg dat het al langere tijd erg goed doet, met vorig jaar de finale in de Sudamericana tegen River als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 (bewerkt) Die drie pingels waren bij de pot van Boca, daar was Bart niet (of ik begrijp je ff verkeerd ;c) Hij heeft wel ouderwets 4 rode kaarten in de blessuretijd gezien :D 20 mei 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ah ja, ik ben in de war :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Geen Dybala, wel Lavezzi in de definitieve selectie voor de Copa :D :D Wat een seniele vent ook die hele Tata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Kan blijkbaar dus erger dan Rulli niet selecteren, Dybala thuislaten :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ik snap er niets meer van nee :cab:. Die gozer heeft in ieder geval beter gepresteerd dan Lavezzi en is technisch zat om hem op de flank te plaatsen. Man man man.. Wordt ook tijd dat die gast er uit vliegt, want zo gaat Argentinie natuurlijk nooit iets winnen met deze gouden lichting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Zijn natuurlijk wel 2 totaal verschillende types, maar Lavezzi vond ik al bij PSG echt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ook geen Garay, Zabaleta, Musacchio, Tevez etc, vooral defensief lijkt het toch erg matig allemaal. Ook nog snel ene Victor Cuesta opgeroepen, een verdediger van 27 met 0 interlands die bij Independiente speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Kijk, vorig jaar stond hij in de finale van de Copa America in en tegen Chili. Die verloor hij. Maar door acties als deze, het niet meenemen van Dybala, het niet meenemen van een Garay, maar dan wel zo'n gozer, zorgt er wel voor dat als hij dit keer niet een titel wint, je meteen gezeik krijgt door het selectiebeleid dat hij hanteert. En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Dynamo Moskou is gedegradeerd :cab: Misschien leuk voor FM17? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ik denk dat het los van deze prutstrainer nog steeds de grote favoriet voor de eindzege is Chili zit met een nieuwe coach en zoekt nog wat, Brazilië wordt weer helemaal niets, Colombia mist een pak vaste waarden, Mexico neemt die Copa zelden erg serieus, de VS zijn kwalitatief te matig en moeten het meer op enthousiasme doen, en aan Uruguay weet je ook nooit wat je hebt want die kunnen zichzelf een toernooi uitschoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Eens. Ik zie Argentinië het toernooi winnen, of uitgeschakeld worden door een Uruguay of Paraguay. Twee ploegen die zeer compact spelen, maar ook voorin behoorlijk sterk zijn. Van alle landen zie ik ze gewoon winnen, want wat je zegt, Chili heeft een nieuwe coach en daar is het gewoon afwachten wat hij in de werkelijkheid anders doet dan wat Sampaoli deed en Brazilië wordt volgens mij gewoon één grote flater. Dan komt erbij dat Colombia sinds het WK eigenlijk helemaal niks meer is en dat is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Krijg je ervan als je Rens van Eijden op het laatste moment afwijst :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Wanneer begint deze Copa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 2 of 3 juni dacht ik, in ieder geval al vrij snel Alleen wel jammer dat de matchen op onmogelijke uren gespeeld worden vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 2 of 3 juni dacht ik, in ieder geval al vrij snel Alleen wel jammer dat de matchen op onmogelijke uren gespeeld worden vaak Klopt ja, dat was vorig jaar ook, nja dan maar 8 uur mn nest in en rond de wedstrijd weer op staan ;c Waarom wordt dit overigens weer gespeeld? Was toch altijd om de 3 jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ja, speciale versie omdat de Amerikaanse bond 100 jaar bestaat of iets in die aard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Kortom: perfecte kans voor Messi om eindelijk met Argentinië een prijs te pakken. Alleen erg benieuwd hoe ze het dan gaan wegzetten om het nog wat te laten lijken als geen enkel land dit item serieus lijkt te nemen. Maar daar zal men wel creatief genoeg mee zijn as usual. Dybala niet selecteren, huhuhu, hou toch op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; het honderd jarige bestaan van de federatie wordt gevierd. Jammer dat het in de VS gehouden wordt, maar goed, zal wel weer met de centen te maken hebben gehad. Overigens geldt het voor mij ook. Vroeg naar bed, om 4 uur opstaan om Chili te kijken en daarna maar naar mijn werk. Het EK kijk ik wel wanneer daar leuke wedstrijden zijn. [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; de Copa America wordt echt wel serieus genomen vriend. Vorig jaar had je de Gold Cup, waardoor Mexico niet op volle sterkte kwam, maar alle andere landen waren wel op oorlogsterkte en dat geld voor deze editie ook. Alle ploegen komen met de in hun ogen sterkste selecties. Dat die van Brasil niets voorstelt is een ander verhaal. Ik zal binnenkort eens kijken wat de definitieve selecties zijn en dan zal ik een voorspelling plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Dybala gaat meedoen met de OS he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Wel leuk dat de Copa America op FOX wordt uitgezonden, ga denk ik wel een paar potjes meepakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Op Fox? Oh ja dan fuck it maar. Afgelopen jaar was dat op SPort1/Ziggosport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ah kak, dat meen je niet :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Dat arme Porto huhu, hebben ze Iker die natuurlijk tegenwoordig her en der z'n flatertjes heeft, maar Helton wil even laten zien dat hij er ook wat van kan: EpZXVIKZzxM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten