Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik lees dat hij drie pingels heeft tegen gehouden _O_. Jammer voor Bart dat hij dat heeft moeten zien. Sowieso is Atletico Nacional een ploeg dat het al langere tijd erg goed doet, met vorig jaar de finale in de Sudamericana tegen River als ik mij niet vergis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niets meer van nee :cab:. Die gozer heeft in ieder geval beter gepresteerd dan Lavezzi en is technisch zat om hem op de flank te plaatsen. Man man man.. Wordt ook tijd dat die gast er uit vliegt, want zo gaat Argentinie natuurlijk nooit iets winnen met deze gouden lichting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, vorig jaar stond hij in de finale van de Copa America in en tegen Chili. Die verloor hij. Maar door acties als deze, het niet meenemen van Dybala, het niet meenemen van een Garay, maar dan wel zo'n gozer, zorgt er wel voor dat als hij dit keer niet een titel wint, je meteen gezeik krijgt door het selectiebeleid dat hij hanteert. En terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het los van deze prutstrainer nog steeds de grote favoriet voor de eindzege is

Chili zit met een nieuwe coach en zoekt nog wat, Brazilië wordt weer helemaal niets, Colombia mist een pak vaste waarden, Mexico neemt die Copa zelden erg serieus, de VS zijn kwalitatief te matig en moeten het meer op enthousiasme doen, en aan Uruguay weet je ook nooit wat je hebt want die kunnen zichzelf een toernooi uitschoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens. Ik zie Argentinië het toernooi winnen, of uitgeschakeld worden door een Uruguay of Paraguay. Twee ploegen die zeer compact spelen, maar ook voorin behoorlijk sterk zijn. Van alle landen zie ik ze gewoon winnen, want wat je zegt, Chili heeft een nieuwe coach en daar is het gewoon afwachten wat hij in de werkelijkheid anders doet dan wat Sampaoli deed en Brazilië wordt volgens mij gewoon één grote flater. Dan komt erbij dat Colombia sinds het WK eigenlijk helemaal niks meer is en dat is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 of 3 juni dacht ik, in ieder geval al vrij snel

Alleen wel jammer dat de matchen op onmogelijke uren gespeeld worden vaak

Klopt ja, dat was vorig jaar ook, nja dan maar 8 uur mn nest in en rond de wedstrijd weer op staan ;c Waarom wordt dit overigens weer gespeeld? Was toch altijd om de 3 jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom: perfecte kans voor Messi om eindelijk met Argentinië een prijs te pakken. Alleen erg benieuwd hoe ze het dan gaan wegzetten om het nog wat te laten lijken als geen enkel land dit item serieus lijkt te nemen. Maar daar zal men wel creatief genoeg mee zijn as usual.

Dybala niet selecteren, huhuhu, hou toch op zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; het honderd jarige bestaan van de federatie wordt gevierd. Jammer dat het in de VS gehouden wordt, maar goed, zal wel weer met de centen te maken hebben gehad. Overigens geldt het voor mij ook. Vroeg naar bed, om 4 uur opstaan om Chili te kijken en daarna maar naar mijn werk. Het EK kijk ik wel wanneer daar leuke wedstrijden zijn.

[MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; de Copa America wordt echt wel serieus genomen vriend. Vorig jaar had je de Gold Cup, waardoor Mexico niet op volle sterkte kwam, maar alle andere landen waren wel op oorlogsterkte en dat geld voor deze editie ook. Alle ploegen komen met de in hun ogen sterkste selecties. Dat die van Brasil niets voorstelt is een ander verhaal.

Ik zal binnenkort eens kijken wat de definitieve selecties zijn en dan zal ik een voorspelling plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites