Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Met Volkan Sen idd. Dat je met Fernandao beter bent ligt aan het feit dat je middenveld gewoon slecht is. Zit niets voetballends in in dat middenveld. Kunnen geen bal naar voren dragen, dan kan van Persie ook weinig doen. Wat Fernandao wel weer mist ;e Ookal was het buitenspel als ik me niet vergis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik viel zowat in slaap, wat een slechte wedstrijd. Hier en daar wat kansjes maar die werden te mooi verprutst. VI schreef een artikel over hoe Fenerbahce nou eigenlijk voetbalt. Het is precies zoals onder Aykut Kocaman. Je tegenstander niet laten voetballen maar het punt is dat wij ook niet voetballen. Je had hier vandaag makkelijk kunnen winnen maar gek genoeg speel je gelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik viel bijna ook in slaap ja, met dit middenveld kan je ook niets anders dan je tegenstander niet laten voetballen en zelf ook niets bijeen spelen. Ofwel moet Pereira de 4-4-2 goed laten draaien en anders moet hij volhouden aan een middenveld Topal/Josef - Ozan Tufan en Diego. Met Josef EN Topal tesamen werkt het gewoon niet, dan moet je niet met van Persie spelen maar met Fernandao, want geen van de twee brengt die bal naar voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Pereira ook niet met Van Persie wil spelen maar ''moet'' vanwege de druk, grote aankoop dus krijgt veel kansen. Fernandao die tot nu toe als aankoop meer heeft laten zien wordt wel gewoon op de bank gezet omdat het geen naam is. Denk dat het voor Fener het beste is als Van Persie vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook wel extreem. Als we dat over Sneijder hadden gezegd na een halfjaar dan had GS 2 kampioenschappen minder gehad. Er moet wat veranderen, verkopen is gewoon het gemakkelijke kiezen.

Sneijder en Van Persie is een wereld van verschil he, Sneijder heeft echt een enorme wil bij Rvp twijfel ik daaraan, kijk hoe hij gister speelde emotieloos, slecht, deed weinig moeite. En verkopen zeg ik omdat hij 32 is he, verdient by far beste van de competitie, en is ook een stoorzender als die niet speelt dan mag je best nadenken over een verkoop.

Die Fernandao kan toch helemaal niet voetballen is toch gewoon een houten klaas die je de laatste 20 minuten erin gooit.

Mwa best een goede spits, niet zo goed als Van Persie normaal gesproken.

Yunus Malli opgeroepen. Hopelijk de ontbrekende schakel voorin

Ahmet Calik, Atinc en Alper Potuk ook geselecteerd mooi :) Geweldig dat Malli ook voor Turkije kiest.

Matige namen: Emre Colak en Olcay Sahan.

Missen jullie nog mensen?

2z685ms.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Persie is ook een spits, dan ben je veel afhankelijker van de ballen die je krijgt, Sneijder die kan af en toe nog wel gewoon de bal op komen eisen. Merkte het zelf ook wel eens toen ik in de spits stond, als je geen lekkere ballen krijgt raak je gewoon gefrustreerd, kan je ook weinig aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneijder en Van Persie is een wereld van verschil he, Sneijder heeft echt een enorme wil bij Rvp twijfel ik daaraan, kijk hoe hij gister speelde emotieloos, slecht, deed weinig moeite. En verkopen zeg ik omdat hij 32 is he, verdient by far beste van de competitie, en is ook een stoorzender als die niet speelt dan mag je best nadenken over een verkoop.

Ken jij van Persie persoonlijk? Zo nee, hoe weet je dan dat hij geen enorme wil heeft om te slagen? Hoe emotieloos speelde Sneijder onder Terim toen hij op links stond etc. Hij deed helemaal niets in die periode. Zo'n spelers moet je voor jezelf winnen, door ze altijd te laten spelen en ze te laten merken dat ze belangrijk zijn. Er zit geen enkel verschil tussen de twee. Zet Sneijder op de bank en hij gedraagt zich net hetzelfde als van Persie. We moeten niet gaan doen alsof Sneijder een engeltje is, hij was al gefrustreerd toen hij geen nieuw contract kreeg dit jaar.

En dan nog wat De Stroot zegt, van Persie is een spits. Die heeft niet de luxe om even in te zakken tot op eigen helft om het elftal beter te doen voetballen en dan nog eens naar voren sprinten om de bal in doel te werken. Hoe speelde Sneijder en Galatarasaray tegen Fener? Jullie waren helemaal nergens, speelden als een standaard middenmoter in Turkjie. Totdat Sneijder besloot wat meer op eigen helft te komen om de bal te laten rondgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneijder werkte heel hard toen onder Terim, debiel hard, onnodig hard waardoor die zichzelf voorbijliep en blessures kreeg.

Haha jij was vanwege zijn gedrag/karakter nog tegen de komt Van Persie zei je, en nu zeg je dat er geen verschil is tussen die 2. Kom zeg wees niet naïef, Van Persie is een geweldenaar en die had ik ook graag bij Gala willen zien maar qua gedrag/mentaliteit/persoonlijkheid is het gewoon een eikel eerste klas.

Snap ook niet wat dat laatste er mee te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneijder werkte heel hard toen onder Terim, debiel hard, onnodig hard waardoor die zichzelf voorbijliep en blessures kreeg.

Haha jij was vanwege zijn gedrag/karakter nog tegen de komt Van Persie zei je, en nu zeg je dat er geen verschil is tussen die 2. Kom zeg wees niet naïef, Van Persie is een geweldenaar en die had ik ook graag bij Gala willen zien maar qua gedrag/mentaliteit/persoonlijkheid is het gewoon een eikel eerste klas.

Snap ook niet wat dat laatste er mee te maken heeft.

Wat heeft een eikel te zijn te maken met wat jij zei? Jij hebt het over de wil is er niet, dat heeft niets met een eikel te zijn te maken. Kijk eerst eens na wat je zegt. Van Persie werkt ook hard, die gast zit mee te verdedigen aan de eigen zestien wanneer hij op de flank wordt geposteerd. Ga niet opeens iets anders zeggen om toch maar gelijk te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb letterlijk liggen slapen op de bank, rond de 24e minuut dommelde ik weg om vervolgens ergens in de 85e minuut wakker te worden, heb de goal van Fenerbahce niet eens gezien. Diverse commentatoren hadden het erover dat Fener niet eens een echte kans had, ook geen doelpoging. Deze speelstijl gaat voorlopig niet veranderen, kampioen worden we niet en ik denk ook dat we de resterende wedstrijden in de Europa League niet gaan winnen.

De wedstrijd tussen Caykur Rizespor en Galatasaray was een waar spektakel, daar heb ik wel van genoten. Galatasaray speelt veel beter voetbal dan Fener, het is een genot om naar te kijken, ze kunnen misschien verloren hebben maar ze blijven niet lang 3e staan. Ik zie ze ook als de grootste titelkandidaat.

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond naar Argentinië-Brazilië in het stadion van River plate :D zo'n zin in, niet normaal. Helaas mist Argentinië 5 grote namen waaronder Messi, maar Neymar en Douglas Vista doen mee met Brazilië dus dat is ook leuk. Nu hopen dat het onweer stopt. Aftrap is om 21:00 lokale tijd (01:00 NL)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chile - Colombia is niet afgelast gelukkig. Wel jammer Niels. Hopen dat het morgen wel lukt. Komt dan ook wel goed uit ook, want dan kan ik wel kijken. Ga nu natuurlijk naar Chile kijken :).

Ondertussen heeft Uruguay uit bij Ecuador verloren. Terecht moet ik ook zeggen, want Uruguay liet zo'n beetje alles gaan wat Ecuador deed. Verder heeft Godín een hele domme gele kaart gepakt in de 85e minuut en hierdoor mist hij dinsdag de wedstrijd tegen Chile.

Link naar opmerking
Deel via andere websites