Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ken de man niet, de resultaten van Pacos spreken inderdaad wel aan afgelopen seizoen.

Hij is een jonge trainer die tot nu toe een mooie carrière heeft opgebouwd bij de kleinere clubs ..., Sinds het begin van dit seizoen heeft hij Jorge Mendes als manager dus dan weet je hoe laat het is :) Eerst zien of Jesus vandaag zijn vertrek aankondigt en dan kunnen ze meteen op zoek naar vervanger. Mijn vrees is dat het een buitenlander gaat worden en die gaat tijd nodig hebben om zich aan te passen en tegen dan verlies je het kampioenschap en de campagne in de Champions League

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is een jonge trainer die tot nu toe een mooie carrière heeft opgebouwd bij de kleinere clubs ..., Sinds het begin van dit seizoen heeft hij Jorge Mendes als manager dus dan weet je hoe laat het is :) Eerst zien of Jesus vandaag zijn vertrek aankondigt en dan kunnen ze meteen op zoek naar vervanger. Mijn vrees is dat het een buitenlander gaat worden en die gaat tijd nodig hebben om zich aan te passen en tegen dan verlies je het kampioenschap en de campagne in de Champions League

Vercauteren? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nee, Jorge Mendes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het bericht verschijnt hier net dat Jorge Jesus zijn akkoord met de voorzitter gaat uitdoen .. Dit betekent dat hij nog twee seizoenen gaat blijven ... Goed voor mij, ga ik veel geld sparen want zolang Jesus blijft ga ik niet meer naar het stadion of als ik ga is het om serieuzen ambras te maken ... Het moet gedaan zijn om met ons gezicht te liggen zeveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Heb jij toevallig een websites met uitslagen en standen van de lagere divisies in Portugal? Soccerway werkt op dit moment niet, ben op zoek naar de 3e divisie.

Hier voor de "derde divisie" die de Segunda Divisão heet omdat onze tweede klasse de naam van Liga da Honra/Segunda Liga heeft

De Terceira Divisão ofwel vierde klasse vind je hier terug en de provinciale of regionale divisies vind je hier terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu gaat hij vandaag nog praten met de voorzitter die de ballen niet heeft om hem een sjot onder zijn juwelen te geven ...

Jorge Jesus haalt het einde van de dag niet ... Directie is in noodvergadering en ze gaan verschillende zaken bespreken. Ik hoop dat naast Jesus ook de voorzitter vertrekt ... Grote opkuis moet gehouden worden

Mocht Jesus vertrekken staan er drie namen op het lijstje : Paulo Fonseca ( Paços de Ferreira ) - Marco Silva ( Estoril ) en Michael Laudrup die enkel bij Swansea vertrekt indien er geen goede versterkingen wordt gehaald ... Die laatste naam zou mooi zijn, maar ik wil Portugees en jong ... Onze voorzitter heeft geen ballen aan zijn lijf en durft Jesus niet weg te sturen vooraleer de nieuwe coach van Porto is voorgesteld want ze hebben hier allemaal zo'n schrik dat JJ naar FC Porto gaat ... Ik zeg : laat hem gaan maar hij komt niet levend uit de wedstrijd in het Estádio da Luz

bewerkt door Thierryvane
Dubbelpost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.voetbalnieuws.be/news/64423/Benfica_zet_samenwerking_met_Jesus_ondanks_rampseizoen_voort

Dat zal Peterzinho niet graag horen. Natuurlijk niet de betrouwbaarste bron ter wereld.

Hij heeft bijgetekend voor twee seizoenen en dat betekent dat ik tot 2015 niet meer naar het stadion ga ... Enkel Porto en Sporting en Champions League eventueel ...

Hij heeft loon van vier miljoen en krijgt van 1 miljoen indien ze kampioen worden en nog 1 miljoen indien ze Champions League binnenhalen en 500.000 indien ze Europa League winnen

Maar dit verdient meer aandacht : Bedankt Pablo voor alle magische momenten die je ons hebt bezorgd ! Je bent een grote meneer

aimar13.jpg

[YOUTUBE]oWhsp1poEuE[/YOUTUBE]

bewerkt door Peterzinho
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp dat alle spelers van Sporting met een salaris van 1miljoen+ weg moeten, oa Labyad

Labyad heeft clausule dat hij volgend seizoen loon heeft van 2 miljoen maar hij wil niet weg ! Lololol ! Dit gaat zo plezant worden met Sporting volgend seizoen

Llori op het punt om naar Liverpool te verkassen - Capel waarschijnlijk ook weg naar Liverpool of Swansea

Boulahrouz - Elias moeten allemaal weg ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noujah als Kuyt daar in Turkije af en toe al het net weet te vinden, dan denk ik dat je een goede hebt aan Cardozo. Of bedoel je dat jullie al een goede spits hebben (Sow)?

Vergeet niet dat Cardozo ondertussen al 30 jaar is en dus niet meer de jongste is. De concurrentie met Rodrigo - Nelson Oliveira en Lima is moordend en als je dan nog Rodrigo Mora terugkrijgt van River en nog Derlis uit de jeugd overhaalt ... Twaalf miljoen is goed bedrag en je bespaart vooral op zijn enorm hoog loon

Link naar opmerking
Deel via andere websites